Ja, hangt van het bod afquote:Op woensdag 14 april 2010 10:49 schreef QuanCore het volgende:
Ook zonder spellen en accessoires te koop?
En waar eventueel op te halen ^^?
Ja wil hem ook wel opsturen(is iets van 7,95 maar of zo denk ik). Echter zijn Fable 2 en Prince of Persia al verkocht... GTA 4 heb ik nog wel... aan het eind van dat topic zie je wat ik nog over heb.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:54 schreef Phoenix78 het volgende:
Verstuur je ? En zou je de set ook met de spellen GTA 4, Fable2 en Prince of Persia weg doen voor 100 ?
Ok no problemo dan verkoop ik hem aan die gast van 90 euro.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:26 schreef Phoenix78 het volgende:
jammer, maar dan gaat het over voor mij. Ging me voornamelijk om Fable 2 i.c.m. console.
Even ter info: die jongen die 90 euro geboden heeft laat niets meer weten. De xbox is dus nog steeds te koopquote:Op donderdag 15 april 2010 12:57 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
Ok no problemo dan verkoop ik hem aan die gast van 90 euro.
Ik weet de exacte datum niet meer, kan ik wel even opzoeken thuis straks want volgens mij staat dat achter op de xbox. De bon heb ik niet meer, maar de garantie op een xbox is van microsoft zelf (tot 3 jaar) dus daar heb je alleen serienummer voor nodig. Ik zoek thuis wel even op hoe oud hij is. Overigens heb ik wel gewoon de originele doos er nog bij.quote:Op maandag 19 april 2010 13:34 schreef mrhasan het volgende:
Hoe oud is de xbox?
Wordt ie met bon geleverd?
Ok heb het opgezocht, en hij is uit juli 2008quote:Op maandag 19 april 2010 13:34 schreef mrhasan het volgende:
Hoe oud is de xbox?
Wordt ie met bon geleverd?
quote:Op maandag 19 april 2010 15:21 schreef xaban06 het volgende:
Maak even een prijs voor:
Xbox 360 + kabels + memory card + controller.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |