die wel lubje25 +1quote:Op woensdag 14 april 2010 16:32 schreef lubje25 het volgende:
oh nee miss montreal denk ik
Punten in deel 1941:quote:Op woensdag 14 april 2010 16:39 schreef nightcowboy het volgende:
Doyle Brunson
Dan was ik niet aanwezigquote:Op woensdag 14 april 2010 16:39 schreef nightcowboy het volgende:
Vroeg ik laatst ook maar toen wist niemand 'm.
Wat isquote:is een Belgische pils, gebrouwen in Leuven, en valt onder het concern AB InBev. Het heeft een alcoholpercentage van 5.2%.
Het bier ontstond in 1926, toen het als 'kerstbier' onder de naam(Latijn voor Ster) op de markt werd gebracht. Het recept is sindsdien geregeld gewijzigd waardoor het bier met name in de laatste jaren aanzienlijk minder bitter is geworden.
Mijn favoriete bierquote:
Punten in deel 1941:quote:
Yankee is aan de beurt om een vraag te stellen. Lees de OP even doorquote:Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef VinceMega het volgende:
Van wie is de volgende quote:
"Ik snap het wel, maar ik begrijp er (helemaal) niks van."
Excuses, maar vond het zelf namelijk een goede vraag. (het was clown bassie).quote:Op woensdag 14 april 2010 16:51 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Yankee is aan de beurt om een vraag te stellen. Lees de OP even door
Is ook een prima vraag. Je kan zo'n vraag beter bewaren tot je een vraag goed beantwoord. Dan ben je aan de beurt en mag je een vraag stellenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:52 schreef VinceMega het volgende:
[..]
Excuses, maar vond het zelf namelijk een goede vraag. (het was clown bassie).
quote:
Had even geen inspiratie banaanquote:Op woensdag 14 april 2010 16:55 schreef banaantjeEE het volgende:
buhh, geen idee![]()
Een Nederlander waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |