Maar toch niet na 3 seconden?quote:Op woensdag 14 april 2010 00:51 schreef Socios het volgende:
Ja, na een bepaalde tijd gaat ´ie vanzelf.
Nou én, het kan maar gebeurt zijn, ben je er meteen van afquote:Op woensdag 14 april 2010 00:50 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hallo,
Ik was zojuist een programma aan het installeren en aan het einde kwam de vraag of ik mijn computer opnieuw wilde opstarten om de installatie te voltooien. Ik had de keuze uit "Ja, ik wil de computer nu opnieuw opstarten." en "Nee, ik zal de computer later zelf opnieuw opstarten." Of iets in die trend.
Afijn, ik kies voor de 2e optie en raad eens wat er gebeurde.
Nee serieus, raad eens.
DE COMPUTER START ALSNOG OPNIEUW OP!!!!!![]()
dan klik je het programma even naar de achtergrond, eventueel gebruikmakend van alt+tab of Ctrl+Alt+Delquote:Op woensdag 14 april 2010 01:07 schreef wazoomie het volgende:
Bij de installatie van de driver van mijn HP-printer () stond er "Wanneer u op OK drukt, start de computer opnieuw op." en je kon alleen op OK klikken, zelfs het kruisje was niet klikbaar.
Dat had ik ook gedaan maar het is niet echt gebruiksvriendelijk.quote:Op woensdag 14 april 2010 01:09 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
dan klik je het programma even naar de achtergrond, eventueel gebruikmakend van alt+tab of Ctrl+Alt+Del
Had je gebruiksvriendelijkheid verwacht dan, bij die kuttige HP printersoftware?quote:Op woensdag 14 april 2010 01:14 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Dat had ik ook gedaan maar het is niet echt gebruiksvriendelijk.
Ook als je je werkgroepnaam verandert moet dat, ja ook bij Windows 7 nog... waarom in vredesnaam?quote:Op woensdag 14 april 2010 01:10 schreef KomtTijd... het volgende:
Windows_
je computer moeten herstarten als je een programma installeert_
Windows is voor paupers. En voor boeren die niet vreten wat ze niet kennen.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 01:32 schreef Henno het volgende:
[..]
Overigens is het alleen tussen Windows machines een probleem als je niet dezelfde werkgroepnaam hebt.. vanaf andere platformen kan je gewoon alles op het netwerk zien, wat je eigen naam ook is. Is erg handig als je een notebook overal mee naartoe sleept bijvoorbeeld.
Ja. Of dat je dan op "nu opnieuw opstarten" klikt, en dattie eerst nog even 600 updates gaat installeren.quote:Inderdaad: WindowsOok leuk als die "ik ga binnen x minuten je PC automatisch herstarten" popup verschijnt na een update en jij zit net even te schijten o.i.d... dik gepwned.
Want?quote:Op woensdag 14 april 2010 01:32 schreef Henno het volgende:
Inderdaad: WindowsOok leuk als die "ik ga binnen x minuten je PC automatisch herstarten" popup verschijnt na een update en jij zit net even te schijten o.i.d... dik gepwned.
Das niet erg, alleen het is windows dus opnieuw opstarten duurt weer rustig 3-4 minuten.quote:Op woensdag 14 april 2010 01:41 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Want?
Dan is je computer opnieuw opgestart. Oh wat erg
In de tijd dat je toch zit te schijtenquote:Op woensdag 14 april 2010 01:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Das niet erg, alleen het is windows dus opnieuw opstarten duurt weer rustig 3-4 minuten.
Daarvoor had je al lang-en-breed te tijd tijdens het installeren van IE8 wat met gemak een half uur duurt.quote:Op woensdag 14 april 2010 01:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
In de tijd dat je toch zit te schijten
wel als je je paper een paar uur niet hebt opgeslagenquote:Op woensdag 14 april 2010 01:41 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Want?
Dan is je computer opnieuw opgestart. Oh wat erg
quote:Op woensdag 14 april 2010 01:13 schreef Ferrari_Tape het volgende:
JE HEBT GEWOON OP HET VERKEERDE KNOPJE GEDRUKT MAN!
Computers maken geen fouten.
Domme mensen die ze gebruiken wel.
Beter kijken volgende keer dude.
En overal in de hele wereldquote:
Dan ben je zelf dom geweest, want ik denk niet dat je op 4 minuten tijd 200 pagina's hebt geschreven.quote:Op woensdag 14 april 2010 01:50 schreef PompTieDom het volgende:
[..]
wel als je je paper een paar uur niet hebt opgeslagen
Het is ook nogal noob-ish om je updates automatisch te laten installeren.quote:Op woensdag 14 april 2010 01:32 schreef Henno het volgende:
[..]
Ook als je je werkgroepnaam verandert moet dat, ja ook bij Windows 7 nog... waarom in vredesnaam?Waarom niet gewoon even de betreffende service de configuratie opnieuw laten inlezen en laten toepassen, zoals het gaat bij elk ander besturingssysteem dat ik ken?
Overigens is het alleen tussen Windows machines een probleem als je niet dezelfde werkgroepnaam hebt.. vanaf andere platformen kan je gewoon alles op het netwerk zien, wat je eigen naam ook is. Is erg handig als je een notebook overal mee naartoe sleept bijvoorbeeld.
Inderdaad: WindowsOok leuk als die "ik ga binnen x minuten je PC automatisch herstarten" popup verschijnt na een update en jij zit net even te schijten o.i.d... dik gepwned.
Dan ben je echt een idioot.quote:Op woensdag 14 april 2010 01:50 schreef PompTieDom het volgende:
[..]
wel als je je paper een paar uur niet hebt opgeslagen
3 a 4 minuten voordat Windows opgestart is??quote:Op woensdag 14 april 2010 01:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Das niet erg, alleen het is windows dus opnieuw opstarten duurt weer rustig 3-4 minuten.
Windows 7quote:
De user zal wel een oude pentium 1 hebben met windows 95quote:Op woensdag 14 april 2010 09:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
3 a 4 minuten voordat Windows opgestart is??
Tering.....
Installeren via een cdtjequote:Op woensdag 14 april 2010 01:07 schreef wazoomie het volgende:
Bij de installatie van de driver van mijn HP-printer () stond er "Wanneer u op OK drukt, start de computer opnieuw op." en je kon alleen op OK klikken, zelfs het kruisje was niet klikbaar.
Nee hoor, dat opstarten in een minuutje houdt windows gemiddeld een maand vol hier, daarna wordt het trager en trager.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
De user zal wel een oude pentium 1 hebben met windows 95
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |