abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 mei 2010 @ 01:16:17 #126
301448 eightone.
Trophies are like herpes.
pi_80993988
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:26 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ik zit hier met alleen een crappy telefooncam of een webcam. Het lukt voor geen meeeter Nouja, je ziet in ieder geval de vellen niet op deze manier.
[ afbeelding ]
Serieus dat foute decolete valt me nu pas op nu ik dit post. Achja.
Vet!
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:58 schreef Rockabella het volgende:
Weekje geleden laten zetten. Er is as in verwerkt. Hij is goed aan het vervellen nu en het jeukt als de ziekte.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heh, tof! Ook gelijk een mooi verhaal bij je tat.
Mag ik vragen waarom je hem aan de voorkant van je schouder hebt laten zetten?

En wat ik me nou afvraag, hoe zit het nou met smeren als je tat begint met vervellen?
Je moet hem met rust laten als hij vervelt en niet eraan gaan pulken, maar moet je dan het smeren opgeven voor een tijdje of tóch voorzichtig doorsmeren?
So you like showtunes? That doesn't mean you're gay, just means you're awful.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 01:17:42 #127
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_80994016
gewoon smeren
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_80994052
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 01:16 schreef eightone. het volgende:

[..]

Vet!
[..]

Heh, tof! Ook gelijk een mooi verhaal bij je tat.
Mag ik vragen waarom je hem aan de voorkant van je schouder hebt laten zetten?

En wat ik me nou afvraag, hoe zit het nou met smeren als je tat begint met vervellen?
Je moet hem met rust laten als hij vervelt en niet eraan gaan pulken, maar moet je dan het smeren opgeven voor een tijdje of tóch voorzichtig doorsmeren?
Thanks. Ik heb hem daar laten zetten omdat het een plek is die voor mij fijn aanvoelt. Ik heb toch een stukje van m'n vader bij me en ik vond dit een geschikte persoonlijke plek. Was wel pijnlijk trouwens, dit plekje.

In principe moet je je tat niet constant insmeren omdat je hem dan dichtsmeert. Hij moet wel kunnen luchten. Verder moet je natuurlijk wel smeren en goed schoonhouden, bij de vervelling gewoon voorzichtig met je vingertoppen er een laagje overheen smeren, trekt vanzelf in. Niet gaan krabben inderdaad en er zo min mogelijk aan zitten.
Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
  dinsdag 4 mei 2010 @ 02:02:19 #129
22273 Dizer
Save the beard!
pi_80994635
Kent iemand deze tattoo shop: http://www.cleansolid.com/

Vind zijn werk echt geniaal. Als in erg mooi. Soms zie ik van die tatoo's voorbijkomen waarvan ik denk... leuk idee maar zeer slecht getatoeerd! Bij deze gast vind ik dat hij het echt heel mooi neerzet!
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 4 mei 2010 @ 02:28:35 #130
301448 eightone.
Trophies are like herpes.
pi_80994940
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 02:02 schreef Dizer het volgende:

Vind zijn werk echt geniaal. Als in erg mooi. Soms zie ik van die tatoo's voorbijkomen waarvan ik denk... leuk idee maar zeer slecht getatoeerd! Bij deze gast vind ik dat hij het echt heel mooi neerzet!
Ik denk dat er wel enig verschil in zit tussen letters tatoeėren en de ontwerpen die op zijn site staan, in zijn portfolio zie je weinig typografische tat's, ik weet niet of je je beslissing daarop moet baseren.

Je woont in Eindhoven, toch? Misschien moet je maar 's bij DragonTattoo in 't centrum langsgaan en die portfolio's doorbladeren, die leveren ook altijd goed werk.
So you like showtunes? That doesn't mean you're gay, just means you're awful.
pi_80996762
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 01:16 schreef eightone. het volgende:

Ik heb de eerste dagen met Bepanthen baby zalf gesmeerd. Dit was best wel dik spul, dus moest wel echt wrijven om het uit te smeren. Toen het na 3 dagen begon te vervellen ben ik daarom overgegaan op een andere, dunnere lotion. En tsjah.. als er dan met heel voorzichtig smeren een paar schilfertjes afkomen dan zijn die er volgens mij gewoon klaar voor
pi_81017107
Weer een sessie achter de rug. Het einde is in zicht waarschijnlijk nog twee keer drie uur zitten. En dan nog een keer terug als hij helemaal geheelt is om te kijken wat me moeten bijwerken.

buitenkant nog wat meer kleur gegeven.

outlines binnekant gedaan

Eindelijk is hij bijna klaar
  dinsdag 4 mei 2010 @ 18:37:22 #133
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_81017350
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:32 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja bij needle art, door saskia.. Ben erg benieuwd naar hoe het wordt, of het precies is zo als ik in gedachten heb.
Ah, zij heeft mijne ook gezet. Dat gaat goedkomen.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_81024155
Ik vind tatoeages niet snel mooi, maar die sleeve is echt super zeg!
pi_81024517
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 18:31 schreef RBnr2 het volgende:
Weer een sessie achter de rug. Het einde is in zicht waarschijnlijk nog twee keer drie uur zitten. En dan nog een keer terug als hij helemaal geheelt is om te kijken wat me moeten bijwerken.

[ afbeelding ]
buitenkant nog wat meer kleur gegeven.

[ afbeelding ]
outlines binnekant gedaan

Eindelijk is hij bijna klaar
Prachtig!

Over het algemeen is het niet om aan te zien als gasten een tatoeage op die plek hebben, denk aan een tribal of iets in die richting.

Maar dit is tof en behoorlijk creatief! Geeft mij bijna ook reden om morgen meteen iets te zetten.
pi_81055871
tvp
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:47:46 #137
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81056792
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 02:02 schreef Dizer het volgende:

Daar ben ik dus pas geweest (18 Maart) om door zijn collega getatoeėerd te worden. Hij is zelf ook echt super goed, en gewoon een erg aardige, rustige gozer.

Sowieso staat zijn shop erg goed op de kaart in heel Nederland.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 5 mei 2010 @ 19:48:35 #138
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_81058963
Hoi

Vraagje:

Ik wil een 3/4e sleeve laten zetten, maar heb wel wat moedervlekken op mijn arm.. Kan dat er overheen, of moet ik die eerst weg laten halen?
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_81059238
Zijn het grote en/of verdikte? Of meer van die 'sproetjes'?
  woensdag 5 mei 2010 @ 19:59:20 #140
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_81059354
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:56 schreef ParanoidEv het volgende:
Zijn het grote en/of verdikte? Of meer van die 'sproetjes'?
echt groot niet, denk 2,5 mm ofzo..
en bij sommige voel je een lichte verdikking maar zie je niet, bij anderen geen verdikking en meer sproetkleurig, en ook nog heul veel sproetjes
  woensdag 5 mei 2010 @ 20:11:44 #141
22273 Dizer
Save the beard!
pi_81059868
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:47 schreef Blistering het volgende:

[..]

Daar ben ik dus pas geweest (18 Maart) om door zijn collega getatoeėerd te worden. Hij is zelf ook echt super goed, en gewoon een erg aardige, rustige gozer.

Sowieso staat zijn shop erg goed op de kaart in heel Nederland.
Mag ik vragen wat jij hebt neergezet en wat je ervoor hebt betaald? Ik krijg het gevoel dat hij erg aan de prijzige kant is
  woensdag 5 mei 2010 @ 20:13:26 #142
22273 Dizer
Save the beard!
pi_81059931
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 02:28 schreef eightone. het volgende:
Je woont in Eindhoven, toch? Misschien moet je maar 's bij DragonTattoo in 't centrum langsgaan en die portfolio's doorbladeren, die leveren ook altijd goed werk.
Oh asjeblieft zeg, die staat echt niet goed aangeprezen. Bovendien ben ik een keer binnen gegaan puur voor advies.. werd zowat de winkel uitgewerkt. Zeer onvriendelijke mensen.
  woensdag 5 mei 2010 @ 20:14:03 #143
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_81059952
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:13 schreef Dizer het volgende:

[..]

Oh asjeblieft zeg, die staat echt niet goed aangeprezen. Bovendien ben ik een keer binnen gegaan puur voor advies.. werd zowat de winkel uitgewerkt. Zeer onvriendelijke mensen.
. Dude.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 5 mei 2010 @ 20:16:47 #144
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81060063
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:11 schreef Dizer het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat jij hebt neergezet en wat je ervoor hebt betaald? Ik krijg het gevoel dat hij erg aan de prijzige kant is
Ik heb niets betaald, omdat zijn collega de beste vriend van mijn broer is. Ik weet alleen dat ze een basistarief van 70,- hanteren.

Maar ff oude foto erbij. Dat heb ik laten zetten.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 5 mei 2010 @ 20:17:35 #145
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_81060092
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:16 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ik heb niets betaald, omdat zijn collega de beste vriend van mijn broer is. Ik weet alleen dat ze een basistarief van 70,- hanteren.

[ afbeelding ]

Mooi
  woensdag 5 mei 2010 @ 20:19:59 #146
22273 Dizer
Save the beard!
pi_81060204
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:14 schreef Debsterr het volgende:

[..]

. Dude.
Heb jij goede ervaringen er mee dan?
  woensdag 5 mei 2010 @ 20:20:24 #147
22273 Dizer
Save the beard!
pi_81060223
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:16 schreef Blistering het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Prachtig
  woensdag 5 mei 2010 @ 20:21:36 #148
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_81060286
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:19 schreef Dizer het volgende:

[..]

Heb jij goede ervaringen er mee dan?
Ja, wel heel klein werk overigens, maar heb er genoeg vandaan zien komen. En het is echt wel 1 van de betere shops in NL (Greg & Jim Orie, en Sascha).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 5 mei 2010 @ 20:23:48 #149
22273 Dizer
Save the beard!
pi_81060378
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:21 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ja, wel heel klein werk overigens, maar heb er genoeg vandaan zien komen. En het is echt wel 1 van de betere shops in NL (Greg & Jim Orie, en Sascha).
Vaag... heb wel van 3 mensen gehoord in ehv dat ze echt niet zo goed zijn. En dat het niet bevallen is.
Maar goed, je moet er goed bij voelen vind ik. En bij Clean Solid kreeg ik gelijk een goed gevoel vanuit zijn website al
  woensdag 5 mei 2010 @ 20:26:19 #150
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81060471
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:23 schreef Dizer het volgende:

[..]

Vaag... heb wel van 3 mensen gehoord in ehv dat ze echt niet zo goed zijn. En dat het niet bevallen is.
Maar goed, je moet er goed bij voelen vind ik. En bij Clean Solid kreeg ik gelijk een goed gevoel vanuit zijn website al
Clean Solid is gewoon ook een hele professionele zaak. Je merkt duidelijk dat ze allemaal hun vak serieus nemen daar. Ze nemen goed de tijd, werken goed je ideeėn uit. Allemaal in een rustige, relaxte omgeving (Mits je een beetje into metal enzo bent ). Het tatoeėren zelf gaat uiteraard ook onder de beste hygiėnische omstandigheden.

Ik zou zeggen, ga 'ns langs .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')