Vet!quote:Op maandag 3 mei 2010 20:26 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik zit hier met alleen een crappy telefooncam of een webcam. Het lukt voor geen meeeterNouja, je ziet in ieder geval de vellen niet op deze manier.
![]()
[ afbeelding ]
Serieus dat foute decolete valt me nu pas op nu ik dit post. Achja.
Heh, tof! Ook gelijk een mooi verhaal bij je tat.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:58 schreef Rockabella het volgende:
Weekje geleden laten zetten. Er is as in verwerkt. Hij is goed aan het vervellen nu en het jeukt als de ziekte.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks. Ik heb hem daar laten zetten omdat het een plek is die voor mij fijn aanvoelt. Ik heb toch een stukje van m'n vader bij me en ik vond dit een geschikte persoonlijke plek. Was wel pijnlijk trouwens, dit plekje.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:16 schreef eightone. het volgende:
[..]
Vet!![]()
[..]
Heh, tof! Ook gelijk een mooi verhaal bij je tat.![]()
Mag ik vragen waarom je hem aan de voorkant van je schouder hebt laten zetten?
En wat ik me nou afvraag, hoe zit het nou met smeren als je tat begint met vervellen?![]()
Je moet hem met rust laten als hij vervelt en niet eraan gaan pulken, maar moet je dan het smeren opgeven voor een tijdje of tóch voorzichtig doorsmeren?
Ik denk dat er wel enig verschil in zit tussen letters tatoeėren en de ontwerpen die op zijn site staan, in zijn portfolio zie je weinig typografische tat's, ik weet niet of je je beslissing daarop moet baseren.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:02 schreef Dizer het volgende:
Kent iemand deze tattoo shop: http://www.cleansolid.com/
Vind zijn werk echt geniaal. Als in erg mooi. Soms zie ik van die tatoo's voorbijkomen waarvan ik denk... leuk idee maar zeer slecht getatoeerd! Bij deze gast vind ik dat hij het echt heel mooi neerzet!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:16 schreef eightone. het volgende:
En wat ik me nou afvraag, hoe zit het nou met smeren als je tat begint met vervellen?![]()
Je moet hem met rust laten als hij vervelt en niet eraan gaan pulken, maar moet je dan het smeren opgeven voor een tijdje of tóch voorzichtig doorsmeren?
Ah, zij heeft mijne ook gezet. Dat gaat goedkomen.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:32 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja bij needle art, door saskia.. Ben erg benieuwd naar hoe het wordt, of het precies is zo als ik in gedachten heb.
Prachtig!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:31 schreef RBnr2 het volgende:
Weer een sessie achter de rug. Het einde is in zicht waarschijnlijk nog twee keer drie uur zitten. En dan nog een keer terug als hij helemaal geheelt is om te kijken wat me moeten bijwerken.
[ afbeelding ]
buitenkant nog wat meer kleur gegeven.
[ afbeelding ]
outlines binnekant gedaan
Eindelijk is hij bijna klaar
Daar ben ik dus pas geweest (18 Maart) om door zijn collega getatoeėerd te worden. Hij is zelf ook echt super goed, en gewoon een erg aardige, rustige gozer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:02 schreef Dizer het volgende:
Kent iemand deze tattoo shop: http://www.cleansolid.com/
Vind zijn werk echt geniaal. Als in erg mooi. Soms zie ik van die tatoo's voorbijkomen waarvan ik denk... leuk idee maar zeer slecht getatoeerd! Bij deze gast vind ik dat hij het echt heel mooi neerzet!
echt groot niet, denk 2,5 mm ofzo..quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:56 schreef ParanoidEv het volgende:
Zijn het grote en/of verdikte? Of meer van die 'sproetjes'?
Mag ik vragen wat jij hebt neergezet en wat je ervoor hebt betaald? Ik krijg het gevoel dat hij erg aan de prijzige kant isquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:47 schreef Blistering het volgende:
[..]
Daar ben ik dus pas geweest (18 Maart) om door zijn collega getatoeėerd te worden. Hij is zelf ook echt super goed, en gewoon een erg aardige, rustige gozer.
Sowieso staat zijn shop erg goed op de kaart in heel Nederland.
Oh asjeblieft zeg, die staat echt niet goed aangeprezen. Bovendien ben ik een keer binnen gegaan puur voor advies.. werd zowat de winkel uitgewerkt. Zeer onvriendelijke mensen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:28 schreef eightone. het volgende:
Je woont in Eindhoven, toch? Misschien moet je maar 's bij DragonTattoo in 't centrum langsgaan en die portfolio's doorbladeren, die leveren ook altijd goed werk.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh asjeblieft zeg, die staat echt niet goed aangeprezen. Bovendien ben ik een keer binnen gegaan puur voor advies.. werd zowat de winkel uitgewerkt. Zeer onvriendelijke mensen.
Ik heb niets betaald, omdat zijn collega de beste vriend van mijn broer is. Ik weet alleen dat ze een basistarief van 70,- hanteren.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat jij hebt neergezet en wat je ervoor hebt betaald? Ik krijg het gevoel dat hij erg aan de prijzige kant is
Mooiquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik heb niets betaald, omdat zijn collega de beste vriend van mijn broer is. Ik weet alleen dat ze een basistarief van 70,- hanteren.
[ afbeelding ]
Maar ff oude foto erbij. Dat heb ik laten zetten.
Prachtigquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik heb niets betaald, omdat zijn collega de beste vriend van mijn broer is. Ik weet alleen dat ze een basistarief van 70,- hanteren.
[ afbeelding ]
Maar ff oude foto erbij. Dat heb ik laten zetten.
Ja, wel heel klein werk overigens, maar heb er genoeg vandaan zien komen. En het is echt wel 1 van de betere shops in NL (Greg & Jim Orie, en Sascha).quote:
Vaag... heb wel van 3 mensen gehoord in ehv dat ze echt niet zo goed zijn. En dat het niet bevallen is.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, wel heel klein werk overigens, maar heb er genoeg vandaan zien komen. En het is echt wel 1 van de betere shops in NL (Greg & Jim Orie, en Sascha).
Clean Solid is gewoon ook een hele professionele zaak. Je merkt duidelijk dat ze allemaal hun vak serieus nemen daar. Ze nemen goed de tijd, werken goed je ideeėn uit. Allemaal in een rustige, relaxte omgeving (Mits je een beetje into metal enzo bentquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vaag... heb wel van 3 mensen gehoord in ehv dat ze echt niet zo goed zijn. En dat het niet bevallen is.
Maar goed, je moet er goed bij voelen vind ik. En bij Clean Solid kreeg ik gelijk een goed gevoel vanuit zijn website al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |