Iddquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:10 schreef kanya het volgende:
Als je denkt dat je spijt gaat krijgen moet je het niet doen! Als jouw eerste idee blauw was en je dat eigenlijk nog steeds vindt dan moet je daarvoor gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja vind dit ook een mooie combi, en het wordt hem ook zo.. Als ik dit zie denk ik, ja dat wil ikquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Idd
Ik vind het persoonlijk ook mooier zo met dat azuurblauw/turquoise-achtige, maar ook omdat ik sepia niet zo mooi vind
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:58 schreef kanya het volgende:
Bij deze dan eindelijk een foto! Ik vind hem op de foto lang zo mooi niet als in het echt, maarjaEr missen op twee plaatsen nog stukjes van de outline, daar ga ik over twee weken even voor terug.
[ afbeelding ]Wow, vind hem erg gaaf.. En het is dat je het zelf van dat hartje, anders was het me denk ik niet opgevallen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie kleur blauw ook!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Bij deze dan eindelijk een foto! Ik vind hem op de foto lang zo mooi niet als in het echt, maarjaEr missen op twee plaatsen nog stukjes van de outline, daar ga ik over twee weken even voor terug.
[ afbeelding ]Nice !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd hoe hij er over een weekje of 2 uitziet, dan worden de kleuren wat minder heftig, en dan kan het zomaar zijn dat je dat hartje helemaal niet meer zietHij was me overigens niet eens opgevallen tot ik je spoiler las.
Een schaduwtje onder de blaadjes kan ook nog; dan wordt hij heel 'echt'
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
[ afbeelding ]Wauw, nice! Mooie kleur ook zo, dat blauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die van mij wil ik ook bij Tattoo Palace laten zetten
duidelijkquote:Op donderdag 29 april 2010 23:26 schreef kanya het volgende:
Bedankt voor jullie positieve reactiesIk ben er zelf ook erg blij mee en voorzie al enige uitbreiding in de loop van de jaren!
@ Sounddragon: ik heb met opzet gekozen om geen schaduw er omheen/ eronder te laten zetten, omdat ik geschaduwde tatoeages persoonlijk niet mooi vindt (ben vast één van de weinige). Heb de tatoeëerder dat ook heel goed duidelijk gemaakt van tevoren
Foto!quote:Op donderdag 29 april 2010 23:32 schreef ParanoidEv het volgende:
De aap is groen! En nu ga ik slapen, ik ben moe.
[ afbeelding ]Ladylike, erg mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]Mooie tattoo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tevens tvp![]()
Hij is ontsnapt, en hangt nu in de kroonluchter boven de halquote:Op zondag 2 mei 2010 09:30 schreef GimmeGore het volgende:
Waar blijft de foto van de groene aap nou?
Ik denk dat die dinsdag pas komt, het is nu echt een vellenrommel.quote:Op zondag 2 mei 2010 09:30 schreef GimmeGore het volgende:
Waar blijft de foto van de groene aap nou?
Late reactie: maar ja, de mijne is daar gezet. Door Saskia, ik kan er alleen maar positief over zijn.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Ook even een TVP'tje hier.. En alsnog de vraag, heeft iemand hier ervaring met het zetten van een tattoo bij Needle Art?
[ afbeelding ]Ziet er mooi uit! Als ik je spoiler niet had gelezen was me dat hartje niet eens opgevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So you like showtunes? That doesn't mean you're gay, just means you're awful.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |