Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Kreator = Maarten
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
SPOILER: VerjaardagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
as in heaven?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:55 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh joh
bier rot niet weg..
en ik vermaak me wel
as is vandaag in heaven
hoezeer ik het ook hoop, 't zal niet gebeurenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:52 schreef Robinhoo het volgende:
Nee ajax verliest mon.
PFF ik ga toch maar proberen te slapen en koop morgen wel slaappillen
Als ik niet kan slapen kom ik wel op mijn stoere HD2 straks
Dat kan alsnog welquote:Op woensdag 14 april 2010 00:32 schreef Robinhoo het volgende:
nee geen rouwstemming maar feyenoord thuis kampioen worden was het droomscenario.
ow, jazeker wel. ik had me alleen heel erg verheugd op zondag in Enschedequote:Op woensdag 14 april 2010 00:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iedereen in rouwstemming nu ofzo?
Twente heeft het allemaal nog in eigen hand hoor.
Tsja, velen met jou...quote:Op woensdag 14 april 2010 00:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, jazeker wel. ik had me alleen heel erg verheugd op zondag in Enschede
ik had de hele middag al een raar gevoel in de balg
hmmquote:
True. Vraag me af of Feyenoord jullie niet een handje gaat helpen...quote:Op woensdag 14 april 2010 00:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm
mja, we hebben het nog steeds in eigen hand
inderdaadquote:Op woensdag 14 april 2010 01:12 schreef bambino het volgende:
We moeten nu gewoon ons eigen ding doen en niet naar ajax kijken.
Als ajax morgen punten verspild, is gunstig, maar maakt geen reet uit.
Wij moeten fey thuis en nac uit gewoon winnen, dan is er niemand die kan zeggen "jullie wonnen omdat ajax verloor" of weet ik het.
Het was iig fawking druk in alkmaar, hele vak was gewoon bom vol.
Wat nog moeilijk genoeg an sich gaat worden.quote:Op woensdag 14 april 2010 01:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
inderdaadgewoon winnen die westrijden 14.gif
das dan ok wa wier woar. moar ik goa d'r veurquote:Op woensdag 14 april 2010 01:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat nog moeilijk genoeg an sich gaat worden.
(ga er vanuit dat FCT kampioen wordt omdat Ajax punten verspeelt tegen Heracles) dan krijg je ook een kratje pils van deze ToF-meneerquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 08:45 schreef ReMcOrE het volgende:
nietoverdiepenaltybeginnennietoverdiepenaltybeginnennietoverdiepenaltybeginnen
dus; balen van het resultaat, maar de eerste helft was echt slechtPerez speelde inderdaad (weer) als een natte krant... tweede helft wel wat beter, De Jong viel goed in en zorgde voor wat gevaar. verder ook beter geprofiteerd van de ruimtes, maar geen hele grote kansen gekregen
misten ook dat beetje geluk met wat hachelijke situaties in de 16, maar we hebben nog steeds alles in eigen hand de laatste 2 wedstrijden
kerelquote:Op woensdag 14 april 2010 09:03 schreef haakon het volgende:
[..]
kerel
Wat een kakzooi gister ofniet !
Vink mag <vul maar in> krijgen
In de eerste helft ja, vind ik althans.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kerel
zeker een baggeravond gisterenmaar ga niet over de arbitrage beginnen, de ploeg heeft het zelf laten liggen met het matige spel
niet echt uitgespeelde kansen gehad, verder ook geen geluk gehad van een bal die goed valt ofzo...quote:Op woensdag 14 april 2010 09:13 schreef haakon het volgende:
[..]
In de eerste helft ja, vind ik althans.
Tweede helft hadden ze zeker recht op minimaal 1 doelpunt.
Denk dat elke ploeg behalve die ene op Twente hoopt als kampioen.quote:Op woensdag 14 april 2010 01:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das dan ok wa wier woar. moar ik goa d'r veur
Vloot die vent nou echt zo slecht?, natuurlijk Twente had een penalty moeten hebben, natuurlijk was hij wat vaag bij sommige beslissingen maar veel in het voordeel van Twente dus volgens mij mochten we op die penalty na echt niet klagen!, douglas had ook zelfs rood kunnen krijgen!quote:
Denk dat ze zich allemaal in slaap hebben gehuild en nog niet wakker zijn.quote:
Robinquote:
dat wil ik eigenlijk wel wetenquote:Op woensdag 14 april 2010 10:04 schreef Robinhoo het volgende:
ik wil zooooooooooooooooooooooooooooooooo graag dat Willem II wint heah dat wil je niet weten
tjah alles is beter dan dat Ajax wintquote:Op woensdag 14 april 2010 10:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Robinonze HD2-baas
[..]
dat wil ik eigenlijk wel wetendus vertel... (kan je ook leven met gelijkspel eigenlijk?)
Ik heb meer hoop bij Heracles dan Willem2 eigenlijkquote:Op woensdag 14 april 2010 10:04 schreef Robinhoo het volgende:
ik wil zooooooooooooooooooooooooooooooooo graag dat Willem II wint heah dat wil je niet weten
[ afbeelding ]
Ik wel op mn Hero, kut telefoon dusquote:Op woensdag 14 april 2010 10:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik kan de grap niet zien op m'n iPhone
Leg hem even uit danquote:Op woensdag 14 april 2010 10:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik wel op mn Hero, kut telefoon dus!
KWWquote:Op woensdag 14 april 2010 10:07 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
tjah alles is beter dan dat Ajax wint
Maar echt ik wil zo graag kampioen worden in eigen huis tegen Feyenoord. (Heracles kan ons ook nog een leuk kado geven).
Maar achhhh we zien wel weer.
wtfquote:
Winnende Zwemmer + Verliezende Zwemmer enzo.quote:
+1.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:17 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom er mensen zijn die een Fiat Multipla willen hebben
goedemorgenquote:Op woensdag 14 april 2010 10:17 schreef Samzz het volgende:
GoedemorgenZon
Sanquote:Op woensdag 14 april 2010 10:17 schreef Samzz het volgende:
GoedemorgenZon
En ik + morgenquote:Op woensdag 14 april 2010 10:22 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Je zal maar vrij zijn vandaag, zoals ik.
Zeker. Was wel even toe aan vrij. Vrijdag had ik sowieso al vrij en heb er 2 dagen bijgeplakt.quote:
Waarom kan ik hem wel zien op mijn iPhone?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik kan de grap niet zien op m'n iPhone
Ik zie een plaatje van 0,5 bij 0,5 cmquote:Op woensdag 14 april 2010 10:41 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Waarom kan ik hem wel zien op mijn iPhone?
okéquote:Op woensdag 14 april 2010 10:43 schreef Robinhoo het volgende:
Even kijken of ik hem kan zien op mijn hd2..
Hmm Okéquote:Op woensdag 14 april 2010 10:46 schreef Robinhoo het volgende:
ja ik zie hem
Het kan nogquote:Op woensdag 14 april 2010 10:49 schreef haakon het volgende:
David, je mag je signature ook wel verwijderen
ninja editquote:
Lang leve de gezondheidszorg.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:55 schreef Samzz het volgende:
Damn... Dik een uur wachten op m'n consultZit er nu drie kwartier en er is nog een wachtende voor me
quote:
Ja, inderdaad. Een kwartiertje wachten of zo, helemaal niet erg. Maar dit duurt wel erg langquote:Op woensdag 14 april 2010 10:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lang leve de gezondheidszorg.. Dan vraag je je toch af waarom je nog een afspraak moet maken...
en o wee als je zelf te laat bentquote:Op woensdag 14 april 2010 11:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Een kwartiertje wachten of zo, helemaal niet erg. Maar dit duurt wel erg langOver vijf minuten zit ik hier een uur of zo... Echt zot.
Inderdaadquote:Op woensdag 14 april 2010 11:17 schreef omearos het volgende:
[..]
en o wee als je zelf te laat bent
Gelukkig heb je internet
goed nieuws?quote:Op woensdag 14 april 2010 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaadtien minuten per patient is gewoon te kort... Als herr Dokter ook onderzoek moet doen of zo, dat kan nooit.
Maar, ik ben klaar. Dus nu lekker in het zonnetje een broodje eten
somsquote:Op woensdag 14 april 2010 11:59 schreef haakon het volgende:
Verdomme, gister was m'n design nog goed, nu moet ie helemaal worden veranderd
hier thuis nergens last vanquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hier thuis op het werk nergens last van
Wanneer ga jij je tieten posten?quote:
Dat heb ik niet verteld, dus je mist niksquote:Op woensdag 14 april 2010 12:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb het gemist denk ik... maar waarvoor ben je naar Herr Doktor geweest?
wietkwekerij?quote:
Neuh, gewoon tuigquote:
whahaquote:
quote:
En toen zag ik dit.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Maar niet van mij. Want ik zwoor altijd dat ik het nooit zou doen.
quote:Op maandag 12 april 2010 22:03 schreef Samzz het volgende:
CrosspostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fixedquote:Op woensdag 14 april 2010 12:41 schreef sjoemie1985 het volgende:
het het is buiten ook veelste mooi weer om op kantiir te zitten.![]()
zit veel liever op zo'n moment thuis voor de pc![]()
![]()
![]()
![]()
met laptop op het balkon
die van 2009?quote:Op woensdag 14 april 2010 14:22 schreef Robinhoo het volgende:
Ik heb net even setjes van defqon, decibel en qlimax op mijn hd2 gezet
ja en ook wat van defqon 2008.quote:
8GB geheugenkaartje zat er standaard bijquote:Op woensdag 14 april 2010 14:40 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Robin: nog geheugenkaartje bijgekocht? of tot nu toe met die 2GB doen?
smartphoneshop.nl heeft het over "2 GB geheugenkaartje"quote:Op woensdag 14 april 2010 14:45 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
8GB geheugenkaartje zat er standaard bij
ooh zou wel kunnen, maar bij vodafone krijg je er 1 van 8 GBquote:Op woensdag 14 april 2010 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
smartphoneshop.nl heeft het over "2 GB geheugenkaartje"
kreeg toen bij Belcompany ook 8GB bij m'n SonyEricsson W902quote:Op woensdag 14 april 2010 15:03 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ooh zou wel kunnen, maar bij vodafone krijg je er 1 van 8 GB
heb ik zat anquote:Op woensdag 14 april 2010 15:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kreeg toen bij Belcompany ook 8GB bij m'n SonyEricsson W902
dat is ook voldoende voor flink wat muziek (lees: cd's / livesets)quote:
joa ik heb nu al voor 4 uur aan hardstyle en 2 uur trance/house erop staanquote:Op woensdag 14 april 2010 15:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is ook voldoende voor flink wat muziek (lees: cd's / livesets)en dan passen alle foto's en video's er ook nog makkelijk bij
Hoeveel is dat dan? Ik heb ook zo'n soort van Tomtom ding erop staan, maar voor maar 15 dagen geloof ik.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb 500 nummers op de iPhoneTomTom neemt veel ruimte in
2 GB, met alle kaarten voor west-europaquote:Op woensdag 14 april 2010 15:19 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hoeveel is dat dan? Ik heb ook zo'n soort van Tomtom ding erop staan, maar voor maar 15 dagen geloof ik.
Ooh sorry heb je er last van? Dan ga ik naar een andere coupé.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er zit iemand met zeer luide muziek en een krat pils in de trein
Jou had ik wel herkendquote:Op woensdag 14 april 2010 15:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ooh sorry heb je er last van? Dan ga ik naar een andere coupé.
Op de meet was mijn broertje hoorquote:
Nee mijn broertje is wel wat stoerder dan ikquote:Op woensdag 14 april 2010 15:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Aha, dus jij bent wel echt een gangster?
Tom_tom_Western_europe.torrentquote:Op woensdag 14 april 2010 15:27 schreef ReMcOrE het volgende:
tot nu toe ga ik ook voor de HD2 met contractverlengingmooi navigatie (TomTom of wat dan ook) erop en natuurlijk een hele hoop hardstyle (al m'n nummers + lekker veel livesets ofzo
)
Denk dat ze verongelukt is..quote:
quote:
linkje via PM pleasequote:Op woensdag 14 april 2010 15:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tom_tom_Western_europe.torrent
jazeker wel, hoezo?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:32 schreef -AnneX- het volgende:
en over die HD2 ..das toch niet de HTC?
Help me even herinneren, ben bijna thuisquote:Op woensdag 14 april 2010 15:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
linkje via PM please
[..]
jazeker wel, hoezo?
dus je was er niet eens zelf,quote:
kloptquote:
PM gestuurdquote:Op woensdag 14 april 2010 15:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Help me even herinneren, ben bijna thuis
Diegene die zich voordeed als Robin op de meet.quote:
Hoe hypocriet het overkomt.quote:
hmm, ik ben niet zo van HTC..quote:Op woensdag 14 april 2010 15:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
linkje via PM please
[..]
jazeker wel, hoezo?
Wat is er bagger aan dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:09 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
hmm, ik ben niet zo van HTC..vind het nogal goedkope bagger telefoons (naja goedkoop... ik vind ze iig bagger
)
(uit eigen ervaring dan)quote:
Allebei nog geen problemen mee gehad.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:12 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
(uit eigen ervaring dan)
-telefoon loopt snel vast
-touch is niet echt optimaal te noemen (ten opzichte van iPhone en diverse Samsungs)
ja klopt, samsung is ook prut maar de touchscreens zijn wel goedquote:Op woensdag 14 april 2010 16:13 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Allebei nog geen problemen mee gehad.
Ik vind Samsung juist overhypte bagger telefoons. Maaaaarja ieder zijn eigen mening.
http://www.kieskeurig.nl/gsm/sony_ericsson/vivaz/890819/quote:Op woensdag 14 april 2010 16:15 schreef ReMcOrE het volgende:
Samsung Omnia Qwerty is ook wel een mooi dingenige 'nadeel' van de HD2 is misschien dat de accu niet heel erg lang meegaat...
maar ik zoek dus een (full)touch-telefoon, met minimaal 5 megapixel camera, flitser, video-mogelijkheid en fm-radio
Een over HTC + Windows Mobilequote:Op woensdag 14 april 2010 16:09 schreef -AnneX- het volgende:
hmm, ik ben niet zo van HTC..vind het nogal goedkope bagger telefoons (naja goedkoop... ik vind ze iig bagger
)
heb nu een W902, daarvoor een W810i, dus SE bevalt me wel goedquote:Op woensdag 14 april 2010 16:18 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
http://www.kieskeurig.nl/gsm/sony_ericsson/vivaz/890819/
daar heb je wel weer helemaal gelijk in... SE heb je bijna geen leuke progjes voorquote:Op woensdag 14 april 2010 16:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Een over HTC + Windows Mobile. SE ie leuk voor foto's en muziek maar je kunt er bijna geen apps bij krijgen
.
vergeleken met de iPhone valt ongeveer elke telefoon in het niets qua verkrijgbare apps toch?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Een over HTC + Windows Mobile. SE ie leuk voor foto's en muziek maar je kunt er bijna geen apps bij krijgen
.
Op dit moment nog wel ja, maar kijk voor de grap naar de market van Android, langzaam aan zijn alle goede Apps van de Iphone ook op android beschikbaar en zelfs al apps waar de gemiddelde iphone gebruiker jaloers van wordt + Dat google niet moeilijk doet over apps dus wel geweld/naakt enz. in de storequote:Op woensdag 14 april 2010 16:23 schreef ReMcOrE het volgende:
vergeleken met de iPhone valt ongeveer elke telefoon in het niets qua verkrijgbare apps toch?
AppStore?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Op dit moment nog wel ja, maar kijk voor de grap naar de market van Android, langzaam aan zijn alle goede Apps van de Iphone ook op android beschikbaar en zelfs al apps waar de gemiddelde iphone gebruiker jaloers van wordt + Dat google niet moeilijk doet over apps dus wel geweld/naakt enz. in de store.
Hoezo? Ik ben van gedachten veranderd. Kan gebeuren toch?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hoe hypocriet het overkomt.
Apps haal ik nooit uit de store, ik download ze waar ik ze vindquote:Op woensdag 14 april 2010 16:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je 'praat' onduidelijk, ik volg je niet!
Oke , gejailbreakt neem ik aan?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Apps haal ik nooit uit de store, ik download ze waar ik ze vind![]()
Dat zou wel echt verschikkelijk zijn ja!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:36 schreef Assiej het volgende:
En niet dat er straks een mail komt van
'goh sorry, je maat was er niet meer' ...dan ga ik echt huilen!
Precies zelfde heb ik al weken met de Vifit* bij ons in albergen , die lui weten niet wat ze moeten inkopen ofzoquote:Op woensdag 14 april 2010 16:40 schreef Oldenzaal het volgende:
Dat zou wel echt verschikkelijk zijn ja!
Ik had dat ook een keertje in de supermarkt, toen wilde ik zo'n lekkere fles cola kopen om hem koud te zetten in de koelliekastje om daarna een slokje te kunnen nemen en dan: AAAAAAHH... zo heerlijk snappie?
Maarja, ik dus naar die colavakje toelopen zie ik dat het vakkie leeg is!
IK ZO: Meneer de vakkenvuller, waarom is dat vakkie leeg?
Toen zei de vakkenvuller zo: oh.. hmm.. weet ik eigenlijk niet. ik zal even aan mijn baas gaan vragen.
Dus die chef van de afdeling komt er zo aan zegt ie zo: JA sorry meneer! Vandaag zijn alle grote flessen cola op.. We hebben alleen nog maar de kleine flesjes, want de maat die u wilde was er niet meer. Het spijt me!
Dus ik weet precies hoe je je voelt Astrid... Maar weetje.. na regen komt zonneschijn!!![]()
Ja dat verklaart veel anders MOET je toch uit de store installen, nu kun je online en cydia gebruiken toch??quote:
ebay al gekeken?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:36 schreef Assiej het volgende:
Dag allen.
Ik heb net mijn 2e bestelde paar opgehaald van de winkel
ik had nog 1 paar op het oog maar die was nergens meer in mijn maat in de kleur wit-beige van de schuurmans-schoenen filialen.
dus ik net op internet alles na zoeken. niks in mijn maat of in het assortiment!
Hij is overal wel in het blauw maar ik wil wit/beige
Nu heb ik net een website gevonden en besteld.
nu hoop ik dat ze overkomen en dat ik heb....
En niet dat er straks een mail komt van
'goh sorry, je maat was er niet meer' ...dan ga ik echt huilen!
Mja, nu moet het alsnog via iTunes, maar ik kan nu installeren wat ik zelf maar wilquote:Op woensdag 14 april 2010 16:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja dat verklaart veel anders MOET je toch uit de store installen, nu kun je online en cydia gebruiken toch??
Zou je dat ook zeggen als ze bij een shop zouden zeggenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:40 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik had dat ook een keertje in de supermarkt, toen wilde ik zo'n lekkere fles cola kopen om hem koud te zetten in de koelliekastje om daarna een slokje te kunnen nemen en dan: AAAAAAHH... zo heerlijk snappie?
Toen zei de vakkenvuller zo: oh.. hmm.. weet ik eigenlijk niet. ik zal even aan mijn baas gaan vragen.
Dus die chef van de afdeling komt er zo aan zegt ie zo: JA sorry meneer! Vandaag zijn alle grote flessen cola op.. We hebben alleen nog maar de kleine flesjes, want de maat die u wilde was er niet meer. Het spijt me!
Dus ik weet precies hoe je je voelt Astrid... Maar weetje.. na regen komt zonneschijn!!![]()
Groetjes,
Oldenzaal!
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:40 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Groetjes,
Oldenzaal!
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zou je dat ook zeggen als ze bij een shop zouden zeggen
Sorry meneer maar uw condoom maat hebben wij niet meer![]()
en je MOET met condoom seksen.
ik wil ze gewoon vet graag.
ik heb ze betaald en het was maat 42 in de kleur die ik moest hebben
(normaal heb ik altijd 41 van schoenen maar nu 42 van le coq, weird)
Maar stel ze updaten hun webshop niet
of ze hebben het nog niet aangepast
of weet ik veel wat
dat ik straks de pineut ben en mijn shoes niet krijg![]()
Zou gewoon naaien zijn.
Ik heb de Nokia N900quote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb nu een W902, daarvoor een W810i, dus SE bevalt me wel goedzet deze even op m'n lijstje, naast onder andere de HD2, de N900 en de Omnia Qwerty
Eens, maar dan blijft het voor een buitenstaander nog wel hypocriet, zeker als je er niet bij zegt dat je zo van gedachten veranderd. Dat wou ik alleen zeggen.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben van gedachten veranderd. Kan gebeuren toch?
nokia 3310 blijft baas boven baasquote:
Henrikequote:
Nee, dan zou ik zeggen.. "Och, geeft niet, mijn vriendin heeft toch een spiraaltjequote:Op woensdag 14 april 2010 16:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zou je dat ook zeggen als ze bij een shop zouden zeggen
Sorry meneer maar uw condoom maat hebben wij niet meer![]()
en je MOET met condoom seksen.
Het is hypocriet als je altijd hebt gezegd dat het zo verschrikkelijk is dat een ander het wel doet en jij erop kotst. Als je zegt dat je er geen behoefte aan hebt en een paar maanden later wel, dan is dat toch niet hypocriet...of ben ik nu gek?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:45 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Eens, maar dan blijft het voor een buitenstaander nog wel hypocriet, zeker als je er niet bij zegt dat je zo van gedachten veranderd. Dat wou ik alleen zeggen.
Ik heb hem vanaf zaterdag. Hij is wel iets zwaarder dan de meeste telefoons, maar dat is voor mij geen probleem. Er zit dus linux op, dus het is wel even wennen!quote:
Nee, jij was er niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hallo is het hier nog een beetje gezellig?
Nee, maar de definitie van hypocriet verschilt blijkbaar.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is hypocriet als je altijd hebt gezegd dat het zo verschrikkelijk is dat een ander het wel doet en jij erop kotst. Als je zegt dat je er geen behoefte aan hebt en een paar maanden later wel, dan is dat toch niet hypocriet...of ben ik nu gek?.
Eens, maar daarom komt het wel heel raar over.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is hypocriet als je altijd hebt gezegd dat het zo verschrikkelijk is dat een ander het wel doet en jij erop kotst. Als je zegt dat je er geen behoefte aan hebt en een paar maanden later wel, dan is dat toch niet hypocriet...of ben ik nu gek?.
Heeft ze dat dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:46 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik zeggen.. "Och, geeft niet, mijn vriendin heeft toch een spiraaltje"
Heb je er last van dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Eens, maar daarom komt het wel heel raar over.
Ik niet, het is misschien een deceptie voor anderen.quote:
Het leven is 1 grote deceptie.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik niet, het is misschien een deceptie voor anderen.
Vast geen komkommerquote:
Jepquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 17:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Vast geen komkommer
[ afbeelding ]
Nokia 3210quote:Op woensdag 14 april 2010 17:09 schreef rulerofdeath het volgende:
zooooooo, nu weet ik nog niet welke mobiel ik wil
liever eentje met windows mobilequote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 17:32 schreef Samzz het volgende:
Zo. Thuis.
Aangifte gedaan, nieuwe kaart aangevraagd en me aangemeld als donor. Nu morgen weer naar de dokter
htc hd2.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
liever eentje met windows mobile
Niks spannends. OV-chipkaart kwijtquote:
Daar gaat de sensatiequote:Op woensdag 14 april 2010 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks spannends. OV-chipkaart kwijtMaar omdat hij persoonsgebonden is, moet je aangifte doen.
Ja, ze kreeg hoofdpijn van de pil..quote:Op woensdag 14 april 2010 17:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
Lijkt mij weird,
Doe mij maar gewoon de pil
is ze allergisch of wou ze gewoon zo'n ding erin
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:45 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
nokia 3310 blijft baas boven baas
Er was wel ruzie in het politiebureauquote:
Hoofdpijn van de Pil.. is dat 1 van de bijwerkingen?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:45 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, ze kreeg hoofdpijn van de pil..
En om nou de hele tijd met condooms te hannesen..
Dus dan maar een spiraaltje!![]()
Blijkbaarquote:Op woensdag 14 april 2010 17:56 schreef Fems het volgende:
[..]
Hoofdpijn van de Pil.. is dat 1 van de bijwerkingen?
quote:Op woensdag 14 april 2010 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er was wel ruzie in het politiebureauEen Turkse vrouw stond een agent uit te schelden omdat hij volgens haar niks deed, terwijl de man die haar lastig viel al opgepakt was
Fems denkt, o kutquote:Op woensdag 14 april 2010 17:58 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
En ze voelde zich ook de hele tijd lamlendig..
Was gelijk over toen ze stopte!
Nee, de komende 5 jaar is ze niet meer ongesteld!quote:Op woensdag 14 april 2010 18:02 schreef Assiej het volgende:
[..]
Fems denkt, o kut....
Maar zij is nu helemaal niet meer ongesteld ofwel?
door het spiraaltje
of hoe werkt dat toch
Kan me niet voorstellen dat dat gezond is.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:06 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee, de komende 5 jaar is ze niet meer ongesteld!
Moet je maar niet zo'n grote lul hebben.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:10 schreef Kreator het volgende:
Spiraaltjes zijn kut. Die voel je.
Wat doe je populair met je lul!quote:Op woensdag 14 april 2010 18:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n grote lul hebben.
bij de pil is juist kunstmatig ongesteldheid ingebouwd omdat vrouwen zich niet fijn voelden bij het idee dat ze niet meer aan het wel-of-niet-menstrueren kunnen zien of ze zwanger zijnquote:Op woensdag 14 april 2010 18:09 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat gezond is.![]()
wat zul jij gebruik van dat spiraaltje maken
Heb ik ook nog gedaan. Net voordat ik stopte met mijn opleiding was ik hem spontaan 'kwijt'quote:Op woensdag 14 april 2010 17:40 schreef Samzz het volgende:
Niks spannends. OV-chipkaart kwijtMaar omdat hij persoonsgebonden is, moet je aangifte doen.
Teunquote:
Ja. Net als misselijkheid, duizelig gevoel en hormoonstoornissen. De pil is niet voor iedereen ideaal.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:56 schreef Fems het volgende:
[..]
Hoofdpijn van de Pil.. is dat 1 van de bijwerkingen?
Ben je serieus? Want in dat geval:quote:Op woensdag 14 april 2010 18:02 schreef Assiej het volgende:
[..]
Fems denkt, o kut....
Maar zij is nu helemaal niet meer ongesteld ofwel?
door het spiraaltje
of hoe werkt dat toch
Gewoon 40 uur in de week + wat bijbeunen. Wat heet veelquote:Op woensdag 14 april 2010 18:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Teun, jij maakt ook mooi lange daagies of niet?
40 uur + beunen klinkt als veel.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon 40 uur in de week + wat bijbeunen. Wat heet veel
Werken met je kadaverquote:Op woensdag 14 april 2010 18:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
40 uur + beunen klinkt als veel.
dat heeft nu geen nut meer met die chipquote:Op woensdag 14 april 2010 18:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb ik ook nog gedaan. Net voordat ik stopte met mijn opleiding was ik hem spontaan 'kwijt'
Good old daysquote:Op woensdag 14 april 2010 18:58 schreef rulerofdeath het volgende:
dat heeft nu geen nut meer met die chip
quote:
Beunen is geen slecht idee, je mag anders bijna de helft weer gaan inleverenquote:
inderdaad. stelletje gapperts in den haagquote:Op woensdag 14 april 2010 19:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Beunen is geen slecht idee, je mag anders bijna de helft weer gaan inleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |