Echt waar?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:05 schreef TNA het volgende:
Kroonenberg ontkent de relatie tussen CO2 en het broeikaseffect. Tsja.
quote:
quote:In december 2009 werd hij, samen met Hans Labohm, door de NOS geïnterviewd als 'klimaatscepticus'. Hierin bevestigde hij dat er naar zijn opvatting geen verband is tussen de uitstoot van CO2 en de opwarming van de aarde.
Dat is de positieve interpretatie.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:09 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ah, sceptische wetenschappers. Mooizo.
Precies. Niet met z'n alleen meehuilen, maar zelf blijven nadenken en andere standpunten ook onderzoeken.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:09 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ah, sceptische wetenschappers. Mooizo.
Beterschap.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:16 schreef Omnifacer het volgende:
He gasten, ik ga hem aftaaien. Voor gelul over autootjes hebben we die jongens van Coronel, en het evangelie van Pol Pot Jan Marijnissen ken ik onderhand wel. Op die drukke autist zit ik helemaal niet te wachten.
Tot volgende week
P&W is geen DC.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:19 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik snap de nieuwswaarde even niet van deze auto. Zulke bouwpakketten zijn al 10 jaar te zien bij Discovery Channel.
Ik had er nog nooit van gehoord, vind het wel een leuk verhaal. Tevens opvallend: hoe eindeloos veel meer charisma Marijnissen heeft dan Emile Roemer.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:19 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik snap de nieuwswaarde even niet van deze auto. Zulke bouwpakketten zijn al 10 jaar te zien bij Discovery Channel.
Ik ben het ook wel vaak met hem eens...quote:
Goed punt hier idd.quote:
Haha ja, nu je het zegt ja, ironisch. Ik zou wel eens een lijsttrekkersdebat willen horen op de radio, zonder publiek. Die zullen er vast ook zijn trouwens, maar ik heb nooit zin om radio 1 op te zoekenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:24 schreef Horloge het volgende:
Marijnissen heeft een goed punt wat betreft die Nederlandse debatten met irritante presentatoren en kwetterende fractieleiders. Die zijn zelden om aan te gluren.
(Hoewel ironisch genoeg Kant het ergste van al was)
Die zijn net zo erg hoor. Hoop gekakel en het is ondanks geen publiek toch vooral voor de bühne.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:25 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Haha ja, nu je het zegt ja, ironisch. Ik zou wel eens een lijsttrekkersdebat willen horen op de radio, zonder publiek. Die zullen er vast ook zijn trouwens, maar ik heb nooit zin om radio 1 op te zoeken
Ja, dan moet je eigenlijk 2 fractieleiders per debat uitnodigen. Dus elke week roteren.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:30 schreef Horloge het volgende:
[..]
Die zijn net zo erg hoor. Hoop gekakel en het is ondanks geen publiek toch vooral voor de bühne.
Ik heb het debat net gevolgd op ITV, de politici krijgen soms gewoon 2-3 minuten spreektijd achter elkaar. Altijd om beurten, dus nooit roepen er twee door elkaar heen, en als de presentator zegt klaar, punt gemaakt, dan GAAT de beurt ook naar de volgende persoon.
Zó zou het debat moeten zijn. Al is het in Nederland een stuk moeilijker omdat hier meer partijen een rol spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |