Dat over S heb ik er ook staanquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Kleine aanvulling S is ook prima geschikt voor katten, op ebay kun je de echte! furminator al van een prijs rond de 10 a 15 euro inc verzendkosten kopen
ah ik keek bij de specs en zag m daar niet staan vandaar, ik heb zelf namelijk voor mn katten de S van ebay, de catversie is nieuwer op de markt en daardoor ook duurder daar, heb voor de s zelf nog geen 11 euro inc betaald en hij is 100% origineel , vandaar dat ik t toevoegde.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat over S heb ik er ook staanEbay is een goede.
Ja, ik zal het er wel iets duidelijker bij zetten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ah ik keek bij de specs en zag m daar niet staan vandaar, ik heb zelf namelijk voor mn katten de S van ebay, de catversie is nieuwer op de markt en daardoor ook duurder daar, heb voor de s zelf nog geen 11 euro inc betaald en hij is 100% origineel , vandaar dat ik t toevoegde.
Deel je je ervaringen dan ook even?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:31 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil 'm voor 't paard![]()
Waar is die link?
Nou, die heb ik dus niet maar de S is ook voor Jack Russells, die hebben toch ook zulk haar?quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:21 schreef 08gnoT. het volgende:
Werkt zeker niet bij stugharige honden (Dalmatier?)
Ik keek al waar je woonde, dan mocht je hem wel even uitproberen, maar dat lukt niet echt vanuit Drenthequote:Op vrijdag 16 april 2010 00:27 schreef 08gnoT. het volgende:
Ongeveer wel ja. Misschien bestel ik er ook wel een, want alles is zwart/wit binnen van het losse haar
Da's een beetje ver inderdaad.quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik keek al waar je woonde, dan mocht je hem wel even uitproberen, maar dat lukt niet echt vanuit Drenthe
Oh, is dat de Ebayprijs? Dan zou ik het gewoon doen. En anders kun je hem vast ook zo weer kwijt aan iemand hier.quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:39 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Da's een beetje ver inderdaad.Maar 11 euro is ook weer geen wereldbedrag, en als het niet werkt, geef ik het wel aan iemand anders met een hond of kat.
Ja, het eerste plaatje is de goede. Die andere foto's zijn andere kammen die ik verder niet ken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Is het deze?
http://cgi.ebay.com/NEW-F(...)?hash=item45f2107127
Dan is het nog minder dan 11 euro, euro of 6,5.
Yes. De volgende keer haal ik hem ook van Ebayquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:47 schreef 08gnoT. het volgende:
http://cgi.ebay.com/Furmi(...)?hash=item45f2058499
Deze dan. Er staan zo te zien wel honden bij met eenzelfde vacht ja.
Als ik hem bestel, geef ik ook wel een korte review
Nog steeds niet binnen.quote:Op maandag 19 april 2010 23:58 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb hem besteld ja, maar dat kan nog wel even duren voor hij aankomt
Wat was je totale prijs met verzendkosten ed?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:27 schreef 08gnoT. het volgende:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300413191321
Die had ik.
10 dollar, geen verzendkostenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:32 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wat was je totale prijs met verzendkosten ed?
Het lijkt wel dezelfde verpakking als de mijne, maar zeker weten doe je het nooit met DXquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:11 schreef NaRRaToR het volgende:
ik sta eigenlijk op punt om deze te bestellen bij DealExtreme. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32456
iemand ervaring met DE of dit inderdaad de originele is?
Nou, ze was binnen 20 minuten wintervacht vrij. We hadden opeens een hele blije slanke ponyquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:19 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga vrijdag de shetlander van z'n wintervacht ontdoen, zal laten weten of 't bevalt
Onze kat vindt 't ook verslavend. Heeft inmiddels besloten dat ie 't best zelf kan en pakt 'm van me af als ik 'm wil borstelen en gaat dan met de furminator liggen vrijen op de grondquote:
Te cute!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Onze kat vindt 't ook verslavend. Heeft inmiddels besloten dat ie 't best zelf kan en pakt 'm van me af als ik 'm wil borstelen en gaat dan met de furminator liggen vrijen op de grond
De ebayverkoper heeft eerlijk gemaild dat het een kopie was en ik kon mijn order cancelenquote:Op maandag 28 juni 2010 19:53 schreef duivelin1 het volgende:
Ik zie op ebay dat er veel uit hongkong en china komen. Ik ben bang een nepper te kopen (zoals de furmaster), die er sprekend op lijkt,maar niet hetzelfde doet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |