Ja men schijnt hier meer te weten dan de rest van Nederland. Apart!quote:Op woensdag 14 april 2010 11:30 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Rechts radicaal Amerikaans en joodse geldstromen. Die stromen zijn knap doorzichtig, zo te zien.

Sommige mensen schijnen zelfs meer te weten dan de gehele Islamitische wereld.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:20 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ja men schijnt hier meer te weten dan de rest van Nederland. Apart!

quote:Op woensdag 14 april 2010 12:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sommige mensen schijnen zelfs meer te weten dan de gehele Islamitische wereld.

Dat zocht ik, inderdaad. Hij zou in deze tijd Spinoza uit de sjoel hebben gezet. Nu is dat het goed recht van een Joodse gemeente, zoals iedere geloofsgemeenschap ketters mag verbannen, maar wend dan niet voor dat je pal staat voor de Europese verworvenheden, want daarvan is Spinoza bij uitstek een exponent.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:46 schreef freako het volgende:
Hmm, het is wel een tolerante man, die Markuszower. Staat ook pal voor de vrijheid van meningsuiting.
[..]
Bron: De Pers

Ja het is wel een dubieuze URL inderdaadquote:

De zotheid binnen de PVV kent geen grenzen. Deze man is een extremist pur sang. Compleet geschift. En het is duidelijk dat hij eerder Israel dan Nederland een warm hart toedraagt. Er wordt altijd gezeurd dat Aboutaleb de koning van Marokka dient, maar deze kerel dient overduidelijk Israel. En deze vent staat nog hoog op de kieslijst ook.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:46 schreef freako het volgende:
Hmm, het is wel een tolerante man, die Markuszower. Staat ook pal voor de vrijheid van meningsuiting.
[..]
Bron: De Pers

Dus binnenkort de cherem en de sharia? Bekt wel lekkerquote:Op woensdag 14 april 2010 15:46 schreef Helderder het volgende:
Nou blijkt de beste man ook nog een Joodse fundamentalist te zijn die een soort joodse fatwa wil invoeren hier in Nederland: De cherem.

Waar staat dat hij dat wil invoeren eigenlijk?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus binnenkort de cherem en de sharia? Bekt wel lekker

Nergens, maar dat maakt niet uit. Dat wordt er even van gemaakt, want dat maakt het verhaal nog smeuigerquote:Op woensdag 14 april 2010 16:03 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Waar staat dat hij dat wil invoeren eigenlijk?

Ah, de welbekende linkse twistquote:Op woensdag 14 april 2010 16:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nergens, maar dat maakt niet uit. Dat wordt er even van gemaakt, want dat maakt het verhaal nog smeuiger.

De stelling moet eerst bekrachtigd zijn voor je hem kan ontkrachten.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:17 schreef Gulo het volgende:
[..]
Ontkracht deze stelling eens met steekhoudende argumenten dan. Wat mij betreft heeft Weltschmerz gewoon gelijk.

Als ik zijn eventuele joods-zijn had aangehaald als mogelijke loyaliteitsprobleem dan had je zowaar een punt gehad.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En moslims zijn verbonden met de islam. Dus is er ook sprake van een loyaliteitsprobleem. Net zoals Aboutaleb verbonden is met de koning van Marokko en Albayrak met Turkye.
Dat hij de schijn zeer ernstig tegen heeft, de Israelische bemoeizucht die de laatste jaren langzaam aan bekend begint te worden in het achterhoofd houdend.quote:Welk punt probeer je eigenlijk maken?

En dat heb je uit welke bron?quote:Dat GW blijkbaar echt niets anders wil dan een strijd tegen de islam, en daarvoor onze ziel blijkbaar graag aan een land als Israel verkoopt.

Vooralsnog heeft de stelling van WS de schijn mee. Of was het je echt niet opgevallen? Alle rumoer over Israelische spionage, sabotage en wat al niet meer in o.a. de VS?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:20 schreef Amos_ het volgende:
[..]
De stelling moet eerst bekrachtigd zijn voor je hem kan ontkrachten.

Hoe groot moet dat Israel dan wel niet zijn, als ze er overal ter wereld Moslims voor willen aanvallen?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:17 schreef Gulo het volgende:
[..]
Ontkracht deze stelling eens met steekhoudende argumenten dan. Wat mij betreft heeft Weltschmerz gewoon gelijk.

Rumoer vs. feiten.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:30 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft de stelling van WS de schijn mee. Of was het je echt niet opgevallen? Alle rumoer over Israelische spionage, sabotage en wat al niet meer in o.a. de VS?

Daar je een punt, mijn reactie was ook ondoordacht. (of juist doordacht wetende dat je een niet bekrachtigde stelling ook moeilijk kunt ontkrachtenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:20 schreef Amos_ het volgende:
[..]
De stelling moet eerst bekrachtigd zijn voor je hem kan ontkrachten.
Israel zelf hoeft niet zo groot te zijn hoor, als de tentakels maar ver genoeg reiken. En aangezien ze de Amerikaanse oorlogsmachine door de jaren heen voor eigen doelen hebben weten te instrumentaliseren hebben ze genoeg 'reikwijdte' lijkt mij.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:30 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hoe groot moet dat Israel dan wel niet zijn, als ze er overal ter wereld Moslims voor willen aanvallen?

Al zit er een kern van waarheid in, de stelling poneren als een waarheid maakt dat het de discussie buitenspel zet.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:31 schreef Gulo het volgende:
[..]
Daar je een punt, mijn reactie was ook ondoordacht. (of juist doordacht wetende dat je een niet bekrachtigde stelling ook moeilijk kunt ontkrachten)
Het blijft een vermoeden wat Weltschmerz uitspreekt maar ik vermoed dat er wel degelijk een kern van waarheid in zit.

Alleen JIJ hebt het over de PvdA. Ik heb nog nooit op die hele kutpartij gestemd.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
En Arib van de PvdA brengt zelfs verslag uit aan de koning van Marokko. Mijn god, wat zijn velen van jullie pubertjes ontzettend hypocriet met die enorme balk in de ogen.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |