Ja, dat is wat ik ga proberen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:59 schreef Trust_live het volgende:
Ooff s''ochtendss naar project groep, en s'middags + s'avonds naar je chick.
Helaas wel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:59 schreef Fortitude het volgende:
Weet zij dat jij overweegt om niet naar school te gaan?
Inderdaad.quote:
Dat eerste denk ik.quote:
Jah, dat ga ik proberen. Maar zal niet voor 15.00 uur terug zijn ben ik bang.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
Beter ga je gewoon ff naar je school toe en polshoogte nemen, miss als je heel snel werkt dat je eerder weg mag
Klopt eigenlijk wel. Het rare is juist dat ze zelf ook verplichtingen heeft, maar zij is wel bereid die af te zeggen. Dus dan is het kut om te zeggen dat ik dat niet wil doen, snappie?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:11 schreef Zooootje het volgende:
Gewoon alleen uit eten met het meisje!
Ik zou er echt gek van worden als m'n vriend alles voor me af zou zeggen! Je hebt je eigen verplichtingen ook nog hoor, dat moet zij toch ook wel begrijpen?
Dan afzeggen en neuken die handel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:21 schreef Marurk het volgende:
[..]
Klopt eigenlijk wel. Het rare is juist dat ze zelf ook verplichtingen heeft, maar zij is wel bereid die af te zeggen. Dus dan is het kut om te zeggen dat ik dat niet wil doen, snappie?
Wees een vent, stomp haar in elkaar en laat zien wie de baas isquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:21 schreef Marurk het volgende:
[..]
Klopt eigenlijk wel. Het rare is juist dat ze zelf ook verplichtingen heeft, maar zij is wel bereid die af te zeggen. Dus dan is het kut om te zeggen dat ik dat niet wil doen, snappie?
Ja, ze laat duidelijk merken dat ze je wil.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:24 schreef Marurk het volgende:
[..]
Oh nu is het ineens een ander verhaal?
Maar dat kan bij beide opties.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:50 schreef Riekozzz het volgende:
WAT DENK JIJ NOU?
Voor die chick gaan natuurlijk!!
Oelewapper...
Omdat iedereen weet dat we die niet gaan krijgen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom ben ik de eerste die hier mee komt ?!
Pics van die chicks zodat we je kunnen helpen met een keuze
Tis wel lullig als zij er speciaal vrij voor genomen heeft ja.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:56 schreef Marurk het volgende:
En zij heeft dus "vrij" genomen en zit mij nou te pushen dat ik niet moet gaan.
Haha lol, ik heb PM van TSquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:03 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Omdat iedereen weet dat we die niet gaan krijgen.
(of je hebt geluk)
Niet speciaal. Zij heeft helemaal geen vrij, maar vindt van wel en wil mij meesleuren.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:04 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Tis wel lullig als zij er speciaal vrij voor genomen heeft ja.
Dank je.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Haha lol, ik heb PM van TS
Ik zou toch maar voor de 1e keuze gaan TS, ze ziet er goed uit![]()
Veel plezier alvast !
Geloof er geen bal van.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Haha lol, ik heb PM van TS
Ik zou toch maar voor de 1e keuze gaan TS, ze ziet er goed uit![]()
Veel plezier alvast !
En dan ga jij hem hier neerzetten zekerquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:21 schreef Toempf het volgende:
[..]
Geloof er geen bal van.
doorsturen die pic
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:52 schreef Marurk het volgende:'s Ochtends en 's middags naar de projectafspraak + 's avonds eten met leuk meisje.
Neuh.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:22 schreef Marurk het volgende:
[..]
En dan ga jij hem hier neerzetten zeker
Jij leest teveel zelfhulpboekjesquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Het is een test, zij kijkt of je wel serieus met je studie bent of dat je alleen haar wilt palen. Nu moet je dus slim zijn en voor school gaan, en dan paal je haar daarna alsnog omdat je voor de test geslaagd bent en ze haar vreugde wilt delen met iemand, en jij bent toevallig in de buurt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |