Het laatstequote:Op dinsdag 13 april 2010 21:30 schreef amaranta het volgende:
Eva heeft gisteren mijn moeders telefoon in de koffie gegooid, die is nu dus dood.
De telefoon dus. NIet Eva of mijn moeder.
Volgens mijn moeder wordt ze elke dag stouter.
Net heeft ze een half uur naakt door het huis gebanjerd, prima. Tot ze zelf een luier kwam vragen want volgens mij vonden haar billetjes het niet fijn.
Slimme meidquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:32 schreef amaranta het volgende:
Ja ze zat er steeds zo aan te voelen, en toen kwam ze met een luier aan zetten dus...
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:30 schreef amaranta het volgende:
Eva heeft gisteren mijn moeders telefoon in de koffie gegooid, die is nu dus dood.
De telefoon dus. NIet Eva of mijn moeder.
Volgens mijn moeder wordt ze elke dag stouter.
Net heeft ze een half uur naakt door het huis gebanjerd, prima. Tot ze zelf een luier kwam vragen want volgens mij vonden haar billetjes het niet fijn.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:32 schreef amaranta het volgende:
Ja ze zat er steeds zo aan te voelen, en toen kwam ze met een luier aan zetten dus...
Zo vader zo zoon is goed te zien.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:36 schreef ArTiC het volgende:
Ik post ook ff een foto van mijn baby
[ afbeelding ]
idd...hij heeft mijn ogenquote:
ik neem de gok...Wang Pang Tang is sowieso een naam voor jongens én meisjesquote:
Hmmmzzzz...quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:36 schreef ArTiC het volgende:
Ik post ook ff een foto van mijn baby
[ afbeelding ]
wat?quote:
Binnenkort ga ik ook een babybanz kopen, of eentje van difrax, die hebben idd zo'n elastiek. Deze stopt ze steeds in haar mondquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:35 schreef amaranta het volgende:
Ik heb nog een babybanz liggen. Zo'n zonnebril met een elastiek eraan vast. Gheghe. Maar die van Evi is ook erg stoer.
arme Wang Pang Tangquote:
IKEAquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:56 schreef ArTiC het volgende:
Zal ik gaan slapen of wakker blijven voor Mr Frank Visser?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |