Het laatstequote:Op dinsdag 13 april 2010 21:30 schreef amaranta het volgende:
Eva heeft gisteren mijn moeders telefoon in de koffie gegooid, die is nu dus dood.
De telefoon dus. NIet Eva of mijn moeder.
Volgens mijn moeder wordt ze elke dag stouter.
Net heeft ze een half uur naakt door het huis gebanjerd, prima. Tot ze zelf een luier kwam vragen want volgens mij vonden haar billetjes het niet fijn.
Slimme meidquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:32 schreef amaranta het volgende:
Ja ze zat er steeds zo aan te voelen, en toen kwam ze met een luier aan zetten dus...
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:30 schreef amaranta het volgende:
Eva heeft gisteren mijn moeders telefoon in de koffie gegooid, die is nu dus dood.
De telefoon dus. NIet Eva of mijn moeder.
Volgens mijn moeder wordt ze elke dag stouter.
Net heeft ze een half uur naakt door het huis gebanjerd, prima. Tot ze zelf een luier kwam vragen want volgens mij vonden haar billetjes het niet fijn.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:32 schreef amaranta het volgende:
Ja ze zat er steeds zo aan te voelen, en toen kwam ze met een luier aan zetten dus...
Zo vader zo zoon is goed te zien.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:36 schreef ArTiC het volgende:
Ik post ook ff een foto van mijn baby
[ afbeelding ]
idd...hij heeft mijn ogenquote:
ik neem de gok...Wang Pang Tang is sowieso een naam voor jongens én meisjesquote:
Hmmmzzzz...quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:36 schreef ArTiC het volgende:
Ik post ook ff een foto van mijn baby
[ afbeelding ]
wat?quote:
Binnenkort ga ik ook een babybanz kopen, of eentje van difrax, die hebben idd zo'n elastiek. Deze stopt ze steeds in haar mondquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:35 schreef amaranta het volgende:
Ik heb nog een babybanz liggen. Zo'n zonnebril met een elastiek eraan vast. Gheghe. Maar die van Evi is ook erg stoer.
arme Wang Pang Tangquote:
IKEAquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:56 schreef ArTiC het volgende:
Zal ik gaan slapen of wakker blijven voor Mr Frank Visser?
ik zit al te kijkenquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:59 schreef ArTiC het volgende:
kut..zit ik ff niet op te letten
[ afbeelding ]
mis ik de uitspraak
quote:
Morning!quote:Op woensdag 14 april 2010 08:42 schreef Levitation het volgende:
mogge. Evi is zo ontzettend schattig!
En die Babipangpang van Artic is ook best lief.
En de trotse papa en mama ook, denk ik zo?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:35 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Morning!
Evi is blij met de complimenten
Vertel dan dat je niks te mopperen hebt.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb al wat gezegd en weet eigenlijk niets (leuks) te melden. Gisteren heb ik al gemopperd, dus dat dacht ik vandaag achterwege te laten... gevolg: ik ben stil.
* aaiquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:42 schreef DuchessX het volgende:
Evi eet zelf:
[ afbeelding ]
Met Dikkie Dik
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol met papa
[ afbeelding ]
Zo nu weer genoeg gespamd![]()
Voor gemopper, zie gisteren, maar dan ietsiepietsie minder.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vertel dan dat je niks te mopperen hebt.![]()
Stille Levi's zijn saai
Ik had laatst ook zo'n foto van Eva en ik kreeg er ook ranzige gedachten bij.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje smerig zo'n bukake shot van een baby
ja zoveel en zo grof mogelijk.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik had laatst ook zo'n foto van Eva en ik kreeg er ook ranzige gedachten bij.
Maar bukake betekent dus dat er iemand op je gezicht is klaargekomen??
De autishoven? Geen idee, ik vond het ook al flauw dat het aangepast is.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Welke klapmongool heeft trouwens mijn vorige TT aangepast
zo'n autist met blauwe usernamequote:Op woensdag 14 april 2010 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Welke klapmongool heeft trouwens mijn vorige TT aangepast
Felicitadas.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:54 schreef amaranta het volgende:
De ontknoping van max gehuegentrainer!
Ze heeft het gehaald!
Juup is toch heul niet blauw meer.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zo'n autist met blauwe username![]()
*stookt*
stiekem heeft ie nog modrechtenquote:Op woensdag 14 april 2010 09:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Juup is toch heul niet blauw meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |