waalwaasquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:27 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wou een zin maken met alleen W's maar kreeg het nooit mooi afgesloten..
Waar we willem wever willen weten waalwaasquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:46 schreef Sigmund666 het volgende:
Dirk de Dikke Dwerg dapperde dapper door doordat de dappere Dwergen de dapperste dapperaar hadden gedappert.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:46 schreef Sigmund666 het volgende:
Dirk de Dikke Dwerg dapperde dapper door doordat de dappere Dwergen de dapperste dapperaar hadden gedappert.
Eens. Niet geheel ontoevallig viel de inzet van de neerwaartse lijn samen met het binnenkomen van bepaalde individuen en het dientengevolge vertrekken van bepaalde individuen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:03 schreef Edwinuss het volgende:
Niveau van SC is trouwens ontzettend gedaald. Sorry dat ik het zeg..
Nee. Het was hier altijd lachen, er was altijd wel iemand die aan het lullen was of iemand die aan het ouwehoeren was.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
Het was altijd al een pauperig en laag niveau helaas....
Hoi edquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee. Het was hier altijd lachen, er was altijd wel iemand die aan het lullen was of iemand die aan het ouwehoeren was.
Op dit moment mis ik wel een aantal mensen die er altijd waren, natuurlijk niet elke dag. Maar als ze er waren was het altijd een topic wat ergens over ging.
En gelijk heb je Edje!quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:03 schreef Edwinuss het volgende:
Niveau van SC is trouwens ontzettend gedaald. Sorry dat ik het zeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |