Mijn huidige auto (een Mazda) komt dit jaar niet meer door de APK zonder veel geld erin te steken en dat heb ik niet voor de Mazda over. Dus die gaat eruit.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:27 schreef Koepert het volgende:
Interessant te volgen dit..
Om toch nog enige bijdrage te leveren.
Waarom niet ouder?
Dit is puur mijn persoonlijke smaak maar, oudere modellen van Amerikanen hebben karakter, de nieuwere (met kleinere motoren) hebben niet de kwaliteit van europeanen en niet de charme van een superdikke gorgelende motor.
Volgens mij hebben ze op het Chevyforum een Corsica als 'forumhoer', iedereen die FF geen bak heeft koopt dat ding voor 200, verspijkert er weer wat aan, (ding is doorlopend brak volgens mij) rijdt erin zolang nodig en dumpt hem weer op het forum voor de 'borg', dus veel zullen ze inderdaad niet kostenquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:11 schreef StateOfMind het volgende:
Beretta en Corsica kosten idd geen drol; ook qua brandstofgebruik (de 2,2 liter dan) en verzekering/belasting zeer goed te doen. Daarom ik ook zoiets kopen. Goedkope Europese/Japanse barrels zijn voor mij geen optie meer. Die ken ik onderhand wel.
En ondanks dat een Beretta bij lange na geen "echte" Amerikaan is, is het wel een lekkere 'foute bak'. En dat vind ik mooi. Mooi zat totdat ik een Chevellebijvoorbeeld kan kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dat gaat in je tank !!quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:26 schreef 2cv het volgende:
Als die Amerikaan oud genoeg is, hoef je geen wegenbelasting te betalen ! En van het uitgespaarde belastinggeld ken je misschien weer een leuke(re) oude Amerikaan kopen.
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:28 schreef StateOfMind het volgende:
...
En uiteindelijk gaat het trouwens een lijkwagen wordenEen Chevy Caprice lijkwagen om precies te zijn. Veel fouter gaat het niet worden. Zo gaaf
Nice ridequote:Op woensdag 14 april 2010 23:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
Onze daily![]()
[ afbeelding ]
Er heeft er pas eentje een half jaar op MP gestaan voor een prikkie.. die is pas geleden gesloopt, en daar heb ik nu de achterdeur van![]()
Voor een roodje of 4 - 6 heb je een redelijk nette, en voor 2500 - 3000 een redelijk brakke, je moet ook een beetje mazzel hebben.. eind vorig jaar stond er een supernieuwstaat import exemplaar op MP en Speurders, voor 10K Eurie.. écht als nieuw.. ik heb heeeel erg getwijfeld, maar hem toch laten lopen.
Moet het echt een ex kistenwagen zijn ?? of is een gewone station ook goed (de meeste zijn ex-lijkenbakken trouwens).. kistenwagens hebben ook meestal geen achterbank e.d., en er zitten rails en andere zooi in.. niet praktisch, kost je veel tijd en geld om dat weer goed te maken..
lekkere bak, doet het altijd, roest harder als 2 Opels, 3 Golfjes en een kever in teamverband, maar loopt als je er tegen schopt... altijd
Is het geen optie voor je om er eentje uit de states te laten komen ?? daar rijden er nog wel een zwikkie, en daar kost een Caprice echt 3 keer niks; een Caprice is een beetje de US Kadeath, of Golf zeg maar.. ik denk dat als je een beetje zoekt en die ene supermooie afwacht (je hebt toch tijd zat ivbm sparen), dat je daar blijer van wordt als van een NL barrel wat al 10 jar door de pekel gejaagd wordt, want ze roesten hier in NL als een debielquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:08 schreef StateOfMind het volgende:
Neenee. De Beretta laat ik voor wat het is. In plaats daarvan ga ik een goedkoop oud barrel kopen zodat ik nog meer geld kan (be)sparen. Ik kap met roken en andere nutteloze zaken en zet elke euro opzij die ik niet nodig heb om zo de komst van de Chevy te bespoedigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |