quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
@tt het is een kut line up caro en moke daargelaten
Voor de rest is het drie keer niks.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Guus Meeuwis is ook wel leuk om live te zien hoor.
Dan kan het ook Annemieke zijn. Ik hoop op Der Rudy!quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij zei Eric gister dat hij en dinsdag en woensdag niet is.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:42 schreef Pino112 het volgende:
Michiel Veenstra
Gouden suggestie op Fok Forum: Rusland moet gewoon met Trololo meedoen aan het Songfestival. Winst ge-ga-ran-deerd!
8 minutes ago from TweetDeck
Annemiek is volgens mij altijd woensdagsquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan kan het ook Annemieke zijn. Ik hoop op Der Rudy!
Jaaaaaaaa het is idd Rudy !
\
Rijdende Rechter en Sportjournaal op hetzelfde tijdstip. Grom!
Oja, dat is waar ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:56 schreef alors het volgende:
[..]
Annemiek is volgens mij altijd woensdags
RELLEN!!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:01 schreef Cee het volgende:
AZ gewonnen?
Moet ik nu gaan vrezen voor het feit dat morgen Ajax bij mij om de hoek speelt?
Heerlijk nummer.quote:
Dat geloof ik best want het is een aardige up-tempo plaatquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Heerlijk nummer.
Hier kan je prima de samba op dansen. Tenminste, dat zag ik in een tv-programma.
Maar daar gaan ik en mijn boerenmaatjes natuurlijk met hooivorken achteraanquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:12 schreef alors het volgende:
Ik woon ook op het platteland en echt wel dat er homo's zijn heur
Jezelf quotenquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:13 schreef alors het volgende:
[..]
Maar daar gaan ik en mijn boerenmaatjes natuurlijk met hooivorken achteraan
Gaat dat over de stelling? Zo ja, wat is die? Als ik het al wil wetenquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:12 schreef alors het volgende:
Ik woon ook op het platteland en echt wel dat er homo's zijn heur
En bi-seksuelen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jezelf quoten![]()
Ik woon ook opt platteland (), en idd, reken maar dat er homo's en lesbiennes (
) zijn..
Homo's die op het platteland wonen, moeten verhuizenquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:16 schreef Brennel het volgende:
[..]
Gaat dat over de stelling? Zo ja, wat is die? Als ik het al wil weten.
Wat de fak is dat voor een stelling?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Homo's die op het platteland wonen, moeten verhuizen
Dat dusquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:15 schreef alors het volgende:
[..]
Samenvatting?
Het lijken mij gewoon ajacieden, alsof feyenoorders naar Heemskerk afreizen om dit te doen. Met wat voor belang? die debiele van de harde tokkie kern uit amsterdam kunnen gewoon niet verkroppen dat ook dit jaar er geen ster bij komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |