Samenvatting?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:12 schreef Sirolf het volgende:
Over dat voetbalgedoe en dat het waarschijnlijk Ajax - Feyenoord zou zijn, lees dit eens: Stenengooiers belagen spelersbus Twente
Ik heb werkelijk geen idee om wie het zou gaan hoor. Ik weet niks van voetbal en wil dat ook niet weten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:15 schreef alors het volgende:
[..]
Samenvatting?
Het lijken mij gewoon ajacieden, alsof feyenoorders naar Heemskerk afreizen om dit te doen. Met wat voor belang? die debiele van de harde tokkie kern uit amsterdam kunnen gewoon niet verkroppen dat ook dit jaar er geen ster bij komt.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:18 schreef Brennel het volgende:
'oooi.
M'n Irish Coffee van een uurtje geleden was best... tja, Irish![]()
.
Ik denk dat het Beverwijkers zijn. Heemskerkers doen zoiets niet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:15 schreef alors het volgende:
[..]
Samenvatting?
Het lijken mij gewoon ajacieden, alsof feyenoorders naar Heemskerk afreizen om dit te doen. Met wat voor belang? die debiele van de harde tokkie kern uit amsterdam kunnen gewoon niet verkroppen dat ook dit jaar er geen ster bij komt.
en ook nog een eigen doelpuntquote:
quote:3FM is erbij met het WK in Zuid-Afrika
Serious Radio is erbij in Zuid-Afrika. De exacte invulling volgt later.
Met twee vingers in de neus.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Rusland zou het Songfestival hiermee winnen.
D'r zitten eh opvallende exemplaren tussen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:11 schreef Sersjee het volgende:
Dit is wel een aardig topic voor Michiel... Post hier een willekeurige foto van een badeendje.
Mwah. De positionering daarentegen...quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:32 schreef MichielV het volgende:
[..]
D'r zitten eh opvallende exemplaren tussen.
Ben bang dat Az gaat winnenquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:45 schreef alors het volgende:
Hup Twente, als ze verliezen denken die mongolische steengooiers natuurlijk dat het werkt
Guus Meeuwis is ook wel leuk om live te zien hoor.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
@tt het is een kut line up caro en moke daargelaten
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
@tt het is een kut line up caro en moke daargelaten
Voor de rest is het drie keer niks.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Guus Meeuwis is ook wel leuk om live te zien hoor.
Dan kan het ook Annemieke zijn. Ik hoop op Der Rudy!quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij zei Eric gister dat hij en dinsdag en woensdag niet is.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:42 schreef Pino112 het volgende:
Michiel Veenstra
Gouden suggestie op Fok Forum: Rusland moet gewoon met Trololo meedoen aan het Songfestival. Winst ge-ga-ran-deerd!
8 minutes ago from TweetDeck
Annemiek is volgens mij altijd woensdagsquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan kan het ook Annemieke zijn. Ik hoop op Der Rudy!
Jaaaaaaaa het is idd Rudy !
\
Rijdende Rechter en Sportjournaal op hetzelfde tijdstip. Grom!
Oja, dat is waar ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:56 schreef alors het volgende:
[..]
Annemiek is volgens mij altijd woensdags
RELLEN!!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:01 schreef Cee het volgende:
AZ gewonnen?
Moet ik nu gaan vrezen voor het feit dat morgen Ajax bij mij om de hoek speelt?
Heerlijk nummer.quote:
Dat geloof ik best want het is een aardige up-tempo plaatquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Heerlijk nummer.
Hier kan je prima de samba op dansen. Tenminste, dat zag ik in een tv-programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |