Ik sta te SPRINGEN door de kamer!!111!!!!11!!!!quote:Op woensdag 14 april 2010 13:09 schreef -Hans- het volgende:
Red Hot Chili Peppers - Dani California
Johan Derksenquote:Op woensdag 14 april 2010 13:24 schreef broer het volgende:
Ik hou dit topic niet regelmatig bij, maar wat zijn hier eigenlijk de voorspellingen over wie Stenders gaat vervangen na de zomer?
Denk dat er wat geschoven gaat worden met de bekende namen. Zie zo'n Veenstra nog wel op 12-2 terechtkomen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:24 schreef broer het volgende:
Ik hou dit topic niet regelmatig bij, maar wat zijn hier eigenlijk de voorspellingen over wie Stenders gaat vervangen na de zomer?
En dan Domien door naar 19-22 o.i.d.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat er wat geschoven gaat worden met de bekende namen. Zie zo'n Veenstra nog wel op 12-2 terechtkomen bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Denk dat er wat geschoven gaat worden met de bekende namen. Zie zo'n Veenstra nog wel op 12-2 terechtkomen bijvoorbeeld.
Dat klinkt wel aardig aannemelijk, inderdaad. Hoewel Veenstra misschien niet een uur per dag wil inleveren.quote:
Yup, klinkt best logisch.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En dan Domien door naar 19-22 o.i.d.
Dat zou wel wat meer mogelijkheden geven, natuurlijk. Giel naar de commerciëlen, Veenstra naar de ochtend. Paul Rabbering naar Radio 2, Siebelink & Stenders terug naar 14-16. En zo zijn er nog wel wat meer dingen te bedenken.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
En ik zou 't niet erg vinden als Rab, Giel en Ekdom ook ene ander programma zouden krijgen, maar betwijfel of ze álles willen omgooien.
Alles omgooien zou niet slim zijn. Dan donder je de groei van de afgelopen jaren in één keer in het putje.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, klinkt best logisch.
En ik zou 't niet erg vinden als Rab, Giel en Ekdom ook ene ander programma zouden krijgen, maar betwijfel of ze álles willen omgooien.
Siebelink? Op 3? Ik hou van die man, maar ik mag hopen dat je een grapje maakt.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:55 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zou wel wat meer mogelijkheden geven, natuurlijk. Giel naar de commerciëlen, Veenstra naar de ochtend. Paul Rabbering naar Radio 2, Siebelink & Stenders terug naar 14-16. En zo zijn er nog wel wat meer dingen te bedenken.
Yup, daarom. Maar aan de andere kant: moet je die dj's nog jaren hetzelfde programma laten maken? Zo'n Ekdom kan toch veel meer dan alleen de AV...quote:Op woensdag 14 april 2010 13:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Alles omgooien zou niet slim zijn. Dan donder je de groei van de afgelopen jaren in één keer in het putje.
Onder begeleiding, hè? Onder strénge begeleiding!quote:Op woensdag 14 april 2010 13:57 schreef Sersjee het volgende:
Siebelink? Op 3? Ik hou van die man, maar ik mag hopen dat je een grapje maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |