Die ken ikquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Stationary Bike, vertaling slaat weer nergens op
Nee in de kerkquote:
The Italian Job!quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
666![]()
Kijkersvraag: uit welke film komt de TT?
Is die goed?quote:
Nicequote:
quote:
knippegoogleplakke.quote:
quote:
Dat dan eerder jaquote:
Pietje lieffie, tegenwoordig kan je toch bijna alle informatie op internet vinden.quote:
Oke, ik wil beginnen met een boek die ik nog niet heb gelezen, dan heb ik geen vooroordelenquote:
Het is niet echt een boek, meer een kort verhaalquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke, ik wil beginnen met een boek die ik nog niet heb gelezen, dan heb ik geen vooroordelen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Het is niet echt een boek, meer een kort verhaal
Nee maar wil geen kort verhaalquote:
Nee die nog nietquote:
Weet ik, ik had hem liggen (Laysa heeft hem) maar kwam er niet aan toequote:Op dinsdag 13 april 2010 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Da's het vervolg op De Talisman
Dan is de keuze nu gemaakt
Yeahquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik, ik had hem liggen (Laysa heeft hem) maar kwam er niet aan toe![]()
En oke die wordt het dan
Waarheen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zeg D, heb je al gefietst?
Hebbie er ook één...quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:39 schreef Deisyy het volgende:
Boodschappies binnen en nu eindelijk genieten van mijn eerste eigenste kopje Nespresso
Is het echt veel lekkerderder dan die Pad meuk en wat kost ie dan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Hebbie er ook één...Ik sinds een maand of 2 .. Werd nog gebeld door een belgische dame hoe het beviel ..?? Nou het is een reden om mijn bed uit te komen was mijn antwoord
. Ik heb zo'n opschuimmelk ding ernaast. En wat chocolade poeder erover heen
En Muis is het Ratje
[ afbeelding ]
Beetje piepen over de lokale kabelboer maar niet bereid zijn die ¤ 16,= die iedereen voor het basispakket betaalt, aan Caiway te betalen.... is immers een tientje meer dan die ¤ 6,60 die je nu betaaltquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Beter iets dan niets, ja zo'n illegale. Legaal kan ik niet eens anders had ik 't gedaan, zit bij zo'n lokale kabelboer
.
Dat kan ik je zelfs wel vertellen... want die padmeuk is sowiesoquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is het echt veel lekkerderder dan die Pad meuk en wat kost ie dan?
Ikea, dat is pas echtquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan ik je zelfs wel vertellen... want die padmeuk is sowieso![]()
Hoewel ik die van Ikea wel te doen vind, dus vandaar dat ik met enige regelmaat naar de Ikea moet
Echt nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ikea, dat is pas echt
Daar zijn pads heilig bij
Ja ik de exacte quote zelf ook gegoogled, maar een kijkersvraag google je niet Deisquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pietje lieffie, tegenwoordig kan je toch bijna alle informatie op internet vinden.
Eer je erover nagedacht hebt heb je het al gegoogled
Bemoei je er niet mee, die stream werkt als een tiet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:32 schreef Leandra het volgende:
Beetje piepen over de lokale kabelboer maar niet bereid zijn die ¤ 16,= die iedereen voor het basispakket betaalt, aan Caiway te betalen.... is immers een tientje meer dan die ¤ 6,60 die je nu betaalt
Daar zal een mogelijkheid tot het kijken van voetbal tegen betaling ook wel niet bij inzitten, maar tenminste wel fatsoenlijke zenders zoals de BBC, uitbreiden naar een pakket met sport erin is dan natuurlijk ook mogelijk
Ja echt wel.... Opzouten met die senseo meuk. Ik weet het niet precies meer maar een 120 euro ofzo.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is het echt veel lekkerderder dan die Pad meuk en wat kost ie dan?
Whahahahaha LOLquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, die stream werkt als een tiet.
Tsja, maar ik vul ook dagelijks mijn thermoskan voor in de auto met die padkoffie, dat kan natuurlijk niet met dat apparaatquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja echt wel.... Opzouten met die senseo meuk. Ik weet het niet precies meer maar een 120 euro ofzo.
Maar alle euries waard iig. Al die smaken enzo vind ik wel moeilijk. Ik bestel gewoon van alles en nog wat (behalve de rooie, cafeniene vrije meuk) Maar dat melk ding is met 5 a 10 seconnnde klaar ....
Maar ik ben ook in mijn uppie he? Als er een hele familie van moet koffie slurpen dan word het een dure geschiedenis. Ideaal pour moi
Waarin zijn die pads van Ikea dan andersquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Ikea is
![]()
En die koffiepads van Ikea zijn beter te doen dan de meeste andere merken
Moet je wat vaker op het knoppie drukkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tsja, maar ik vul ook dagelijks mijn thermoskan voor in de auto met die padkoffie, dat kan natuurlijk niet met dat apparaat
Nee vast niet, maar ze smaken me beter dan de huismerk AH of de DE pads, kan natuurlijk ook zijn dat het net een ander smaakvariantje is.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarin zijn die pads van Ikea dan anders
Ik kan mij niet voorstellen dat die pipo's een heel eigen productielijn krijgen
Omroep Gelderland, ja die heb ik ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:45 schreef Leandra het volgende:
Whahahahaha LOL![]()
![]()
Ik vind het Rekam-aanbod echt erg zuinig hoor (maar het kost ook geen bal), qua zenders waar ik wat aan heb dan, want op de slaapkamer mis ik de BBC heel erg (boven wel een decoder maar zonder smartcard, dus Rekam) maar ik kan wel weer omroep Gelderland kijken, dat kan beneden weer niet met het Caiway basispakket.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:48 schreef Kally het volgende:
Ik ga lekker verder met mijn boek, fijne avond allemaal
Laters Kallyquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:48 schreef Kally het volgende:
OMG, vul jij een thermoskan met padkoffie??quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tsja, maar ik vul ook dagelijks mijn thermoskan voor in de auto met die padkoffie, dat kan natuurlijk niet met dat apparaat
Ik kijk op zondagmorgen altijd even naar de teletekst.... of zoonlief zich gedragen heeft enzoquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Omroep Gelderland, ja die heb ik ook.
quote:
Dat weet ik ook allemaal niet. Ik weet alleen dat ze nu pas mondjesmaat in Roemenië verkrijgbaar zijn met Nederlandse pads.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee vast niet, maar ze smaken me beter dan de huismerk AH of de DE pads, kan natuurlijk ook zijn dat het net een ander smaakvariantje is.
En eerlijk gezegd weet ik niet in welke landen Senseo apparaten verkocht worden, en waar Ikea dus pads kan verkopen.... want als je een stuk of 10 landen als afzetmarkt hebt dan kan een koffiebrander al snel een eigen Ikea lijn opzetten.
Ja hè, dat snap ik ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je wat vaker op het knoppie drukken
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:48 schreef Kally het volgende:
Nee lullo niet met het zelfde cupje iig. Wat Lea al zei. Dan is een doodnormaal koffie apperaat het beste. Al vind ik dat nu ook al niet meer te pruimen. Maar een bakkie (cupje) is ongeveer 30 centquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja hè, dat snap ik ook
Maar smaakt het dan nog, da's de vraag
Zien we je dan met héle zware koffers naar buiten sjokken. (LIjken)quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:01 schreef FANN het volgende:
TVP
want ik ben de gangkast weer eens aan het uitmesten en herindelen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Zien we je dan met héle zware koffers naar buiten sjokken. (LIjken)
De gangkastquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:01 schreef FANN het volgende:
TVP
want ik ben de gangkast weer eens aan het uitmesten en herindelen
Volgens mij kost een pad ongeveer hetzelfde?quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee lullo niet met het zelfde cupje iig. Wat Lea al zei. Dan is een doodnormaal koffie apperaat het beste. Al vind ik dat nu ook al niet meer te pruimen. Maar een bakkie (cupje) is ongeveer 30 cent
Volgens mij kosten Pads ongeveer 2 euro voor 36 pads, dus dat lijkt me "iets minder" dan 30 cent per stukquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij kost een pad ongeveer hetzelfde?
Echt waar ?????? Dan zou ik zeker voor de Nespresso gaanquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij kost een pad ongeveer hetzelfde?
Ik gebruik altijd dubbelequote:Op dinsdag 13 april 2010 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt waar ?????? Dan zou ik zeker voor de Nespresso gaan
Dat maakt het dan toch de moeite waard om eens te kijken naar een aanbiedingquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij kosten Pads ongeveer 2 euro voor 36 pads, dus dat lijkt me "iets minder" dan 30 cent per stuk
Voeiquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
de restjes van Papadopoulos liggen er nog
Je doet er 2 pads in en dan druk je op de knop voor 1 pad??quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd dubbele![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb precies dezelfde ook met melkschuimer.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Hebbie er ook één...Ik sinds een maand of 2 .. Werd nog gebeld door een belgische dame hoe het beviel ..?? Nou het is een reden om mijn bed uit te komen was mijn antwoord
. Ik heb zo'n opschuimmelk ding ernaast. En wat chocolade poeder erover heen
En Muis is het Ratje
[ afbeelding ]
De beste koop in maanden, en geloof me ik heb wat af geshopped ..quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb precies dezelfde ok met melkschuimer.
Ik vind het heerlijk
eejjjjjjjjquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar wil jij dan over lullen..
Eeejjjjjjjjjjjjjjjj
Dat zei ik alquote:
Hij staat sowieso al mooi op mijn aanrecht, haha, ik vind het gewoon nog een mooi ding ook. En wilde eigenljk al een tijdje zo'n apparaat, maar vond die cups een beetje duur en heel soms ben ik gewoon gierig. Maar toen kreeg ik hem als verrassing voor mijn verjaardag.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
De beste koop in maanden, en geloof me ik heb wat af geshopped ..
Kaantjes it isquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
eejjjjjjjj
Maakt me niets uit, zolang ik er maar over kaan meepraten
Ik zit te lezenquote:
ook en in mijn boekquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik had het ook tegen Kally
Jou humor is ook 0,0 he ???quote:
Die was toch al lang dood ... Of hebbie het over een anderquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog een kwartier te spelen, kapt de stream ermee!!!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn eigen boek inpikken....ik heb dat ding in de loop dr jaren in flarden gelezen
Ja, voetbalquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Die was toch al lang dood ... Of hebbie het over een ander
Ben een vrouwquote:
quote:
Ik drink altijd uit mokken, druk natuurlijk dan ook voor twee kopjesquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je doet er 2 pads in en dan druk je op de knop voor 1 pad??
Dan maakt het idd weinig uit of je voor zo'n nespressogeval gaat, maar in dat geval zou ik zeker eens nadenken over een ouderwets huis tuin en keuken koffiezetapparaat, daar kun je de koffie ook net zo sterk in maken als je wilt, en dan scheelt het helemaal bakken met geld.
En het is natuurlijk net spannendquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog een kwartier te spelen, kapt de stream ermee!!!
Ja, maar heb al een nieuwe. Alleen deze heeft geen geluidquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar wil jij dan over lullen..
Eeejjjjjjjjjjjjjjjj
Okay, dan drink je ze dus net zo sterk als een gewone senseo... alleen een dubbele hoeveelheid, doe ik ook, ik heb van de lekkere grote Franse koffiekoppen, past precies een dubbele Senseo en een flinke dot melk inquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik drink altijd uit mokken, druk natuurlijk dan ook voor twee kopjes
Zo'n ouderwetse heb ik nog, staat op zolder. Teveel gedoe vind ik dat. En één keer aan pads gewend bent vind ik het ook lekkerder. En al die apparatuur op het werkblad vind ik ook teveel van het goede
das net zo iets als naar een horror film kijken zonder geluidquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar heb al een nieuwe. Alleen deze heeft geen geluid.
Ik begreep dat jij 'm nu had, maar dat ie van Kally wasquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn eigen boek inpikken....ik heb dat ding in de loop dr jaren in flarden gelezen
Mijn tanden vinden het absoluut rukquote:
0,8, minstensquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Jou humor is ook 0,0 he ???![]()
Ik ga maar kaaaaaaaaaaaaaaaanen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begreep dat jij 'm nu had, maar dat ie van Kally was
de mijnese nietquote:
Of een boek luisterenquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
das net zo iets als naar een horror film kijken zonder geluid
Nee andersomquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begreep dat jij 'm nu had, maar dat ie van Kally was
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dus jij had 'm liggen, en Laysa heeft 'm meegenomen zonder dat je 'm gelezen had?
Hij is van Laysa, had hem geleend maar ik kwam er niet aan toequote:Op dinsdag 13 april 2010 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dus jij had 'm liggen, en Laysa heeft 'm meegenomen zonder dat je 'm gelezen had?
Gefeliciteerd!quote:
Thanx, nu zijn we opeens afhankelijk van Feyenoord. Moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Kost een paar centen die Vink, maar dan heb je ook wat.
Een paar extra schwalbes en dan moet dat ook wel lukkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Thanx, nu zijn we opeens afhankelijk van Feyenoord. Moet niet gekker worden.
Ik ga niet diep droevig zijn of zo, als Feyenoord zondag verliest.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Thanx, nu zijn we opeens afhankelijk van Feyenoord. Moet niet gekker worden.
Ja dat zal het zijnquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Geef je nou jezelf billekoek omdat je een boekeninpikkert bent?
Zou Ajax nu kampioen kunnen worden? Of niet? Hangt dat van Twente af?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga niet diep droevig zijn of zo, als Feyenoord zondag verliest.
Was ist los???quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:20 schreef Noek het volgende:
Oh Ooooh. Dat was nogal een jedoe. Maar ik heb het zwaar pedagogisch kut opgelost. Chapeau for that verdomme!
Chapeau! Niet te hard, want zondag moet je weer aan de bak.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:20 schreef Noek het volgende:
Oh Ooooh. Dat was nogal een jedoe. Maar ik heb het zwaar pedagogisch kut opgelost. Chapeau for that verdomme!
Wat een emotie he?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Twente was los met wokkels. Ben d'r moe van.
Dan verzin ik wel weer iets anders waardoor ze alsnog fluitend naar bed gaan. Zondag wordt het echt vies spannend. Kweenie of ik het wel kan kijken. Oeh, spannend hè Pietje.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Chapeau! Niet te hard, want zondag moet je weer aan de bak.
Dat hangt nog steeds van Twente af. Als die de laatste twee wedstrijden winnen, zijn ze kampioen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou Ajax nu kampioen kunnen worden? Of niet? Hangt dat van Twente af?
Nou, dat wordt dan nog moeilijk voor Ajax, vooral die wedstrijd tegen Feyenoord (thuis) zal moeilijk voor ze zijn.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat hangt nog steeds van Twente af. Als die de laatste twee wedstrijden winnen, zijn ze kampioen.
Maar ze moeten nog tegen Feyenoord (thuis) en tegen NAC (uit).
Nee Twente moet die wedstrijden nog. Ajaz moet alleen nog maar tegen ploegen die gehandicapten subsidie krijgen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dat wordt dan nog moeilijk voor Ajax, vooral die wedstrijd tegen Feyenoord (thuis) zal moeilijk voor ze zijn.
Ohhhhquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee Twente moet die wedstrijden nog. Ajaz moet alleen nog maar tegen ploegen die gehandicapten subsidie krijgen.
Twente het verlooooooooooooooorenquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:53 schreef D. het volgende:
Iemand een samenvatting, in Jip en Janneke taal?
Waarvan? Voetbal? Dat wil ik best doen, alleen ik vraag het even voor de zekerheid want het staat me bij dat het jou geen hol interesseert.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:53 schreef D. het volgende:
Iemand een samenvatting, in Jip en Janneke taal?
Het spel niet nee, maar het 'nieuws' wel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarvan? Voetbal? Dat wil ik best doen, alleen ik vraag het even voor de zekerheid want het staat me bij dat het jou geen hol interesseert.
Twente wordt kampioen als ze nog 1 wedstrijd wint, maar ze moeten nog tegen Feyenoord en NAC, en Ajax is de andere club die om het kampioenschap strijdt, waarmee Ajax dus nu afhankelijk wordt van Feyenoord....quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Dat begreep ik ja, maar ik snap de rest van de gesprekken niet.
Dus Feyenoord kan zorgen dat Ajax geen kampioen wordt?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Twente wordt kampioen als ze nog 1 wedstrijd wint, maar ze moeten nog tegen Feyenoord en NAC, en Ajax is de andere club die om het kampioenschap strijdt, waarmee Ajax dus nu afhankelijk wordt van Feyenoord....
Als Feyenoord tegen Twente een spelletje kleutervoetbal speelt dan wint Twente en wordt Ajax geen kampioen.
Tenminste, volgens mij zit het zo, ik volg ook alleen maar de gesprekken hier
Laat de kerels het maar opknappenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:04 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij wel...... als ik het goed begrepen heb.
Als Gert, Noek of Pietje even zou kunnen bevestigen of m'n uitleg klopt dan zou ik dat erg op prijs stellen![]()
Trustequote:Op dinsdag 13 april 2010 23:08 schreef Leandra het volgende:
Ik ga hier eens afsluiten trouwens, want ik lig al vanaf 20.00 uur in bed omdat ik de hele dag al gewoon kapot moe ben![]()
Slaap lekker voor strax en tot morgen![]()
Het klopt bijna! Op een rijtje:quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:04 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij wel...... als ik het goed begrepen heb.
Als Gert, Noek of Pietje even zou kunnen bevestigen of m'n uitleg klopt dan zou ik dat erg op prijs stellen![]()
Ah... wat een schattig lief Sponge-Goerinkje!quote:
Bedankt voor de uitlegquote:Op woensdag 14 april 2010 00:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Het klopt bijna! Op een rijtje:Twente moet nog twee, op papier vrij lastige, wedstrijden spelen. Ajax heeft een wedstrijd minder gespeeld en moet er nog drie, tegen op papier tegen mindere tegenstanders. Ajax kan dus nog 9 punten halen (=3x winst).
Twente kan nog 6 punten halen (=2x winst).Twente staat 4 punten voor.
Willen ze dus zeker zijn van het kampioenschap, zonder afhankelijk te zijn van eventueel puntverlies van ajax, dan moeten ze de resterende twee wedstrijden winnen.
Eén van die wedstrijden is tegen Feyenoord. En dat is een club waarvan menig supporter thuis wc-papier op het toilet heeft hangen met ajax-logo.
Do the math!![]()
quote:
Jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan verzin ik wel weer iets anders waardoor ze alsnog fluitend naar bed gaan. Zondag wordt het echt vies spannend. Kweenie of ik het wel kan kijken. Oeh, spannend hè Pietje.
Jep, Ajax is afhankelijk van Feyenoord. zhe horrorquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:00 schreef Leandra het volgende:
Twente wordt kampioen als ze nog 1 wedstrijd wint, maar ze moeten nog tegen Feyenoord en NAC, en Ajax is de andere club die om het kampioenschap strijdt, waarmee Ajax dus nu afhankelijk wordt van Feyenoord....
Als Feyenoord tegen Twente een spelletje kleutervoetbal speelt dan wint Twente en wordt Ajax geen kampioen.
Tenminste, volgens mij zit het zo, ik volg ook alleen maar de gesprekken hier
Gelijkspel is voor beide 1 punt en verlies zero pointsquote:Op woensdag 14 april 2010 08:43 schreef D. het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg
Winst is 3 punten. Hoeveel is gelijkspel? En hoeveel verlies?
quote:Op woensdag 14 april 2010 08:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, Ajax is afhankelijk van Feyenoord. zhe horror
Het is de molquote:Op woensdag 14 april 2010 08:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat een inventief kereltje die mol
![]()
Hij lacht ook zo cute
Ha! Had hier ook al eens wat over gelezen, maar volgens mij heeft dat weer niets van doen met Deeltijd WW, maar met omscholing.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cc: Miljoenenpotjes voor scholing personeel onbenut
Maar Gert had het over 'eventueel puntverlies', dus ik dacht dat verlies dan wel minpunten zou zijnquote:Op woensdag 14 april 2010 08:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Gelijkspel is voor beide 1 punt en verlies zero points
Jaaaa dat zou echt helemaal te gek zijn zelfs hehehequote:Op woensdag 14 april 2010 09:00 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nah ik hoop wel dat Feyenoord gewoon sportief blijft en normaal voetbalt, dat zou wat zijn zeg
Feyenoord is toch 'de goeie'?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:00 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nah ik hoop wel dat Feyenoord gewoon sportief blijft en normaal voetbalt, dat zou wat zijn zeg
Het was wel fris op de fiets vanochtend, maar ik merk dat ik de lente in mijn hoofd heb; de hele week nog geen jeans aangehad.quote:
Niet de volle drie punten halen heet in voetbaljargon puntverlies. Tenminste, als je bovenin de ranglijst bivakkeert,. Sta je ergens in de onderste regionen, dan heet het dat je met een gelijkspel "een puntje hebt veroverd".quote:Op woensdag 14 april 2010 09:13 schreef D. het volgende:
[..]
Maar Gert had het over 'eventueel puntverlies', dus ik dacht dat verlies dan wel minpunten zou zijn
Dat je ineens niet meer meedoet om 't echie. Vraag maar aan je broer.quote:
Als je niet wint krijg je geen punten dus verlies je eventuele voorsprongquote:Op woensdag 14 april 2010 09:13 schreef D. het volgende:
[..]
Maar Gert had het over 'eventueel puntverlies', dus ik dacht dat verlies dan wel minpunten zou zijn
We hebben hier ook helemaal geen ruimte meer voor nog meer kampioensschalen.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:24 schreef Gert het volgende:
Dat je ineens niet meer meedoet om 't echie. Vraag maar aan je broer.
Voor mij wel jaquote:
Ik hoop wel dat ze winnen vanavond, maar Sparta is een rare club wat dat aangaatquote:Op woensdag 14 april 2010 10:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet de volle drie punten halen heet in voetbaljargon puntverlies. Tenminste, als je bovenin de ranglijst bivakkeert,. Sta je ergens in de onderste regionen, dan heet het dat je met een gelijkspel "een puntje hebt veroverd".![]()
En de spelers van Feyenoord gaan heus hun best wel doen zondag, ook al hoeft dat van heel veel Feyenoordsupporters niet zo nodig.
Aan de andere kant: Feyenooord speelt vanavond tegen Sparta. Winnen ze dat, dan hebben ze sowieso een 'gunstig' ticket voor de Europa League veroverd. En zal de motivatie om er vól tegenaan te beuken zondag toch wat minder zijn.
Zo, spoedcursus eredivisie.![]()
Mogge trouwens.
Ah vandaar al die zure smoelen toen ze thuis niet konden winnen van Feyenoord zondag.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
We hebben hier ook helemaal geen ruimte meer voor nog meer kampioensschalen.
Ja... die willen nog weleens héél erg overdreven hun best doen tegen de "grote broer uit Zuid"quote:Op woensdag 14 april 2010 10:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze winnen vanavond, maar Sparta is een rare club wat dat aangaat
Nee, dat was omdat ze er op dat moment achterkwamen dat mijn broer zijn zoontje als afvaardiging had gestuurd en er niet zelf bij was.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:31 schreef Gert het volgende:
Ah vandaar al die zure smoelen toen ze thuis niet konden winnen van Feyenoord zondag.
Ja precies, ze moesten die motivatie die ze tegen Feyenoord hebben eens een heel seizoen hebbenquote:Op woensdag 14 april 2010 10:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja... die willen nog weleens héél erg overdreven hun best doen tegen de "grote broer uit Zuid"
En wist je het toen al? M.a.w was het om te sarren?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:33 schreef Copycat het volgende:
Ik vroeg zondagavond in de snackbar wat PSV had gedaan en toen was gelijk de sfeer weg.
DKTP ze.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:45 schreef Kally het volgende:
Maar goed ben weer weg, de oudste krijgt zijn laatste inenting, daarna hoop ik lekker in de zon te kunnen zitten
Ik wist van niks, just making conversation. Nou dat heb ik weer eens gewetenquote:Op woensdag 14 april 2010 10:55 schreef Gert het volgende:
En wist je het toen al? M.a.w was het om te sarren?
quote:Op woensdag 14 april 2010 11:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik spreek bij deze met terugwerkende kracht mijn waardering uit
Gaat ie doen?quote:
Hij ookquote:
Neejoh, juist feest, gratis lolly enzoquote:
Die je niet openkreeg ter plekke dus dan moest je eerst naar huis.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neejoh, juist feest, gratis lolly enzo![]()
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Die je niet openkreeg ter plekke dus dan moest je eerst naar huis.
Kijk! Denk aan al die arme kindjes, Chupa Chups, fijn kut bedrijf met jullie te strak omwikkelde lollies.
Zonder papiertje?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Chupa Chups waren veel te duur denk ik ofzo, het waren van die kleintjes zonder papiertje weejjewel (kan geen foto vinden)
Ken je die lolly's niet? Het lijkt wel een streekgerecht ofzo, ik kan ook geen afbeeldingen vinden op Google.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Zonder papiertje?
Wat is dat voor een pauper ent-gebeuren? Gebruikten ze wel nieuwe naalden?![]()
Die laat je toch gewoon door een vriendinnetje jatten?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:26 schreef Copycat het volgende:
Ik kocht ze volgens mij zelf. Of liet mijn moeder ze kopen.
Dat maakt me wel een dubbel en dwarse aansteller, hè?
Jaaa!quote:Op woensdag 14 april 2010 13:00 schreef beequeen het volgende:
Voor Mera, deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 april 2010 11:02 schreef Jian het volgende:
Daarrrrr hoorden zij Engelen zingennnnnnnn [ afbeelding ]
Ik heb al een plekje gereserveerd op het Museumplein
Die durfden dat niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Die laat je toch gewoon door een vriendinnetje jatten?
Een hoofdband met spiegeltjes?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die durfden dat niet.
Ik ook niet meer:
Ben jij ooit wel eens opgepakt door de plissie
Bij de Dolly Dotsquote:Op woensdag 14 april 2010 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Een hoofdband met spiegeltjes?![]()
Wilde je bij Abba?
Ja, daarmee had je wel de blits gemaakt op de klassenavond.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:50 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan met spiegeltjes ipv studs. En enkel, niet dubbel.
Volgens mij heb ik er na deze traumatische gebeurtenis gewoon vijf gulden tegenaan geknald om er eentje te kopen. Maakte ik alsnog de blits.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, daarmee had je wel de blits gemaakt op de klassenavond.
Those were the days, voor 5 euro de blits maken. Tegenwoordig heb je daar toch minimaal een iPhone voor nodig.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er na deze traumatische gebeurtenis gewoon vijf gulden tegenaan geknald om er eentje te kopen. Maakte ik alsnog de blits.
O ja, beter nog.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:11 schreef Copycat het volgende:
Vijf gulden!
quote:Nu heb ik idd een iPhone.
Waarom zwaait die hond met toiletpapier?quote:
Succes ermee. En bedenk: zwarte longen kunnen weer kraakhelder worden.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Champix gehaald én longfoto's gemaakt![]()
Mochten die foto's een treurig beeld geven, dan heb ik die Champix voor een prikkie in de aanbieding. Als het anders is, gaan we weer slikken/dromen/zweten
Deze keer ga ik vier maanden lang door. 'Het moet verdomme toch een keer lukken. Maar goed, als er al vlekken op m'n longen zitten dan kan ik net zo goed door roken, want te laatquote:Op woensdag 14 april 2010 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Succes ermee. En bedenk: zwarte longen kunnen weer kraakhelder worden.
Vriend van me heeft recentelijk zijn voorraad Champix weggegooid: van uitstel komt overschrijding van de THT-datum.
Roken is lekker hè, maar wat is het nut van stoppen als je al longkanker hebt!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:30 schreef Copycat het volgende:
Lijkt me een prima motivatie die tot succes zal leiden!
Succes!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Deze keer ga ik vier maanden lang door. 'Het moet verdomme toch een keer lukken. Maar goed, als er al vlekken op m'n longen zitten dan kan ik net zo goed door roken, want te laat
Je gaat ook stoppen?quote:Op woensdag 14 april 2010 14:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Succes!
Mijn stopdatum is 1 mei maar momenteel kan ik me niet meer herinneren wat mijn motivatie daarvoor ook alweer was
Ja Champix, net als jij. We hadden het er laatst over, jij en Cc en ik. Cc was er zeer over te spreken en jij was er te vroeg mee gestopt.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je gaat ook stoppen?![]()
Neem je chemische hulp of doe je het alleen?
Wanneer begin je met slikken dan, overmorgen?quote:Op woensdag 14 april 2010 14:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja Champix, net als jij. We hadden het er laatst over, jij en Cc en ik. Cc was er zeer over te spreken en jij was er te vroeg mee gestopt.
De vorige keer was stoppen met behulp van die meuk niet zo heel moeilijk.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:50 schreef Copycat het volgende:
Mij hielp het toen ook om tegelijkertijd dat kutboek van Carr te lezen.
Doe 's gek en doe lekker meequote:Op woensdag 14 april 2010 14:54 schreef hondjes het volgende:
Veel sterkte voor Teun en Disana,,,en dat je maar mooie fotos hebt..
Wilde ook dat ik zo flink was, maar ja,,,nu ff niet...
Of je doet stoppen en cruise boeken...quote:Op woensdag 14 april 2010 14:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mocht het niet ok zijn, dat ga ik stoppen met werken, m'n spullen verkopen en snel die cruise boeken
Kortom, 't wordt altijd feest
Als ik nu begin met slikken, dan mag ik nog twee weken roken (tussen de tiende en veertiende dag moet je stoppen). Ik denk dat ik met Disana mee doe, dezelfde startdatumquote:Op woensdag 14 april 2010 14:56 schreef Deisyy het volgende:
Disana en Teun, helden!![]()
Mijn zeer verslaafde al 30 jaar rokende zus is 3 weken geleden voor de zoveelste keer gestopt, de vorige keren hield ze het nog geen 3 dagen vol, maar nu dus al 3 weken, dankzij Champix!
It's amazing!!!!
Disana mag dus nog 2 weken roken en jij Teun, wanneer denk jij je laatste peuk uit te maken?
Welke smoes heb je om niet te stoppen?quote:Op woensdag 14 april 2010 14:54 schreef hondjes het volgende:
Veel sterkte voor Teun en Disana,,,en dat je maar mooie fotos hebt..
Wilde ook dat ik zo flink was, maar ja,,,nu ff niet...
Geen ene rot smoes....quote:Op woensdag 14 april 2010 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welke smoes heb je om niet te stoppen?
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als ik nu begin met slikken, dan mag ik nog twee weken roken (tussen de tiende en veertiende dag moet je stoppen). Ik denk dat ik met Disana mee doe, dezelfde startdatum
Omdat ze mogelijkerwijs een poging gaan doen tot stoppenquote:
Dat kan niet, ik heb geen 20.000 euro cash liggen en ik kan bij gezond zijn natuurlijk nu niet direct vier maanden vrij gaan nemenquote:Op woensdag 14 april 2010 14:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Of je doet stoppen en cruise boeken...![]()
en tijdens cruisen niet roken...kom je thuis, ben je er vanaf,,,
Niet zo afbrekend!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Omdat ze mogelijkerwijs een poging gaan doen tot stoppen? Kom op, als je 4 weken gestopt bent en de wil hebt om dat nog 40 jaar vol te houden, dan ben je een held
.
Jij hebt zeker nooit gerookt?quote:Op woensdag 14 april 2010 14:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Omdat ze mogelijkerwijs een poging gaan doen tot stoppen? Kom op, als je 4 weken gestopt bent en de wil hebt om dat nog 40 jaar vol te houden, dan ben je een held
.
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:59 schreef Copycat het volgende:
Niet zo afbrekend!
De intentie is er, dat is het begin van het heldendom!
Oh, ok.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:00 schreef Deisyy het volgende:
Jij hebt zeker nooit gerookt?![]()
De beslissing om te stoppen is al een hele moeilijke..... dus ja, helden!
Je hebt gelijk Pietje, maar 't begin is er hè.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
.
Gewoon een klein reisje nemen,,,van 800 euro ,quote:Op woensdag 14 april 2010 14:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik heb geen 20.000 euro cash liggen en ik kan bij gezond zijn natuurlijk nu niet direct vier maanden vrij gaan nemen
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
't Zou wel alleraardigst zijn als Hondjes gewoon mee zou doen
Nee per 1 mei, ik reken het gaan slikken bij de stoppoging. In de tussentijd moet ik het boek van Carr nog kopen (op aanraden van Cc) en een lijst maken van voor- en nadelen die ik naast mijn bureau ophang. De motivatie is namelijk even weg met dit mooie weer en terrassen waarop je gewoon kunt roken.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wanneer begin je met slikken dan, overmorgen?
Ja, da's precies het bedrag voor een lang weekend een zeiljacht huren op het IJsselmeer. Was er toevallig naar aan het kijkenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:02 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gewoon een klein reisje nemen,,,van 800 euro ,
Oh dit lees ik nu pas. Ik moet de Champix nog gaan halen en een motivatie opbouwen, sorry. Was wel aardig geweest het tegelijk te doen.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als ik nu begin met slikken, dan mag ik nog twee weken roken (tussen de tiende en veertiende dag moet je stoppen). Ik denk dat ik met Disana mee doe, dezelfde startdatum
110%quote:
Ik word daar zo hoopvol van, die positieve verhalen over Champix. Alleen Teun had er moeite mee (randverschijnselen zoals de gewoonte kicken), ik vermoed dat ik er wel eens tussenin kan zitten.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:56 schreef Deisyy het volgende:
Disana en Teun, helden!![]()
Mijn zeer verslaafde al 30 jaar rokende zus is 3 weken geleden voor de zoveelste keer gestopt, de vorige keren hield ze het nog geen 3 dagen vol, maar nu dus al 3 weken, dankzij Champix!
It's amazing!!!!
Disana mag dus nog 2 weken roken en jij Teun, wanneer denk jij je laatste peuk uit te maken?
Ik ben zelf ook een Champix-succesverhaalquote:Op woensdag 14 april 2010 15:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik word daar zo hoopvol van, die positieve verhalen over Champix. Alleen Teun had er moeite mee (randverschijnselen zoals de gewoonte kicken), ik vermoed dat ik er wel eens tussenin kan zitten.
Dat is gewoon omdat je oud wordtquote:Op woensdag 14 april 2010 15:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Motivatie
1. Geen longkanker door roken
2. Of zo mogelijk nog erger, geen COPD
3. In mijn geval een besparing van ¤ 60,- euro per week = ¤ 3.120,- per jaar
4. Ongestoord en heel rustig een vergadering kunnen uitzitten
5. Weer zonder gedoe een biertje in een kroeg kunnen drinken of gaan eten in een restaurant
6. Geen brandplekken meer op kleding, banken, etc.
7. Een fris ruikend huis
Punt 6 had ik gisteren nog in de auto. Ik wil mijn sigaret uit het raam gooien (zo ben ik wel) en doe het raam open. Tegelijkertijd wordt ik gebeld en vanwege omgevingslawaai doe ik het raam weer dicht. In gedachten bij het gesprek gooi ik vijf seconden daarna die peuk tegen het dichte raam aan en weer een brandplek in de auto
Denk het niet dat ik de uitzondering ben. Met Champix is je slagingspercentage 23 procent. Het hoogste van alle middelen, maar toch nog relatief laag.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een Champix-succesverhaalIk ben anderhalf jaar geleden ook gestopt met Champix en vind het nog steeds zo fijn om niet te hoeven roken.
Teun is gewoon die ene uitzondering
Maar serieus kom je dan ook niet aan? Dat is eik wat mij tegenhoudtquote:Op woensdag 14 april 2010 15:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een Champix-succesverhaalIk ben anderhalf jaar geleden ook gestopt met Champix en vind het nog steeds zo fijn om niet te hoeven roken.
Teun is gewoon die ene uitzondering
Dat. Die immense vrijheidsbeperking.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Motivatie
5. Weer zonder gedoe een biertje in een kroeg kunnen drinken of gaan eten in een restaurant
7. Een fris ruikend huis
Punt 6 had ik gisteren nog in de auto. Ik wil mijn sigaret uit het raam gooien (zo ben ik wel) en doe het raam open. Tegelijkertijd wordt ik gebeld en vanwege omgevingslawaai doe ik het raam weer dicht. In gedachten bij het gesprek gooi ik vijf seconden daarna die peuk tegen het dichte raam aan en weer een brandplek in de auto
Zo heeft mijn vader eens met zijn vingers vast gezeten tussen het raampje omdat hij een peuk naar buiten gooidequote:Op woensdag 14 april 2010 15:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Motivatie
7. Een fris ruikend huis
http://www.acy.nl/pdf/Folders%20ACY/Stoppen%20met%20roken.pdfquote:Nieuw is het middel varenicline (Champix). Het
slagingspercentage van Champix ligt tussen de 40
-45%. Dit is een relatief hoog percentage.
Gemiddeld komen mensen ongeveer 5 kilo aan als ze stoppen met roken dacht ik ooit gelezen te hebben. Dat kun jij best wel hebben denk ik?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar serieus kom je dan ook niet aan? Dat is eik wat mij tegenhoudt
Als je gaat snoepen ipv roken kom je inderdaad aan, maar als je dat niet doet kom je ook niet aan.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ligt ook helemaal bij jezelf. Als jij ter compensatie veel gaat snaaien en snacken, ja dan resulteert dat wel in wat kilo's meer.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:18 schreef Kally het volgende:
Heb je geluk, want je stofwisseling verandert wel degelijk, ten nadele dus.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je gaat snoepen ipv roken kom je inderdaad aan, maar als je dat niet doet kom je ook niet aan.
Tenminste, ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |