Die ken ikquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Stationary Bike, vertaling slaat weer nergens op
Nee in de kerkquote:
The Italian Job!quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
666![]()
Kijkersvraag: uit welke film komt de TT?
Is die goed?quote:
Nicequote:
quote:
knippegoogleplakke.quote:
quote:
Dat dan eerder jaquote:
Pietje lieffie, tegenwoordig kan je toch bijna alle informatie op internet vinden.quote:
Oke, ik wil beginnen met een boek die ik nog niet heb gelezen, dan heb ik geen vooroordelenquote:
Het is niet echt een boek, meer een kort verhaalquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke, ik wil beginnen met een boek die ik nog niet heb gelezen, dan heb ik geen vooroordelen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Het is niet echt een boek, meer een kort verhaal
Nee maar wil geen kort verhaalquote:
Nee die nog nietquote:
Weet ik, ik had hem liggen (Laysa heeft hem) maar kwam er niet aan toequote:Op dinsdag 13 april 2010 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Da's het vervolg op De Talisman
Dan is de keuze nu gemaakt
Yeahquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik, ik had hem liggen (Laysa heeft hem) maar kwam er niet aan toe![]()
En oke die wordt het dan
Waarheen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zeg D, heb je al gefietst?
Hebbie er ook één...quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:39 schreef Deisyy het volgende:
Boodschappies binnen en nu eindelijk genieten van mijn eerste eigenste kopje Nespresso
Is het echt veel lekkerderder dan die Pad meuk en wat kost ie dan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Hebbie er ook één...Ik sinds een maand of 2 .. Werd nog gebeld door een belgische dame hoe het beviel ..?? Nou het is een reden om mijn bed uit te komen was mijn antwoord
. Ik heb zo'n opschuimmelk ding ernaast. En wat chocolade poeder erover heen
En Muis is het Ratje
[ afbeelding ]
Beetje piepen over de lokale kabelboer maar niet bereid zijn die ¤ 16,= die iedereen voor het basispakket betaalt, aan Caiway te betalen.... is immers een tientje meer dan die ¤ 6,60 die je nu betaaltquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Beter iets dan niets, ja zo'n illegale. Legaal kan ik niet eens anders had ik 't gedaan, zit bij zo'n lokale kabelboer
.
Dat kan ik je zelfs wel vertellen... want die padmeuk is sowiesoquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is het echt veel lekkerderder dan die Pad meuk en wat kost ie dan?
Ikea, dat is pas echtquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan ik je zelfs wel vertellen... want die padmeuk is sowieso![]()
Hoewel ik die van Ikea wel te doen vind, dus vandaar dat ik met enige regelmaat naar de Ikea moet
Echt nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ikea, dat is pas echt
Daar zijn pads heilig bij
Ja ik de exacte quote zelf ook gegoogled, maar een kijkersvraag google je niet Deisquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pietje lieffie, tegenwoordig kan je toch bijna alle informatie op internet vinden.
Eer je erover nagedacht hebt heb je het al gegoogled
Bemoei je er niet mee, die stream werkt als een tiet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:32 schreef Leandra het volgende:
Beetje piepen over de lokale kabelboer maar niet bereid zijn die ¤ 16,= die iedereen voor het basispakket betaalt, aan Caiway te betalen.... is immers een tientje meer dan die ¤ 6,60 die je nu betaalt
Daar zal een mogelijkheid tot het kijken van voetbal tegen betaling ook wel niet bij inzitten, maar tenminste wel fatsoenlijke zenders zoals de BBC, uitbreiden naar een pakket met sport erin is dan natuurlijk ook mogelijk
Ja echt wel.... Opzouten met die senseo meuk. Ik weet het niet precies meer maar een 120 euro ofzo.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is het echt veel lekkerderder dan die Pad meuk en wat kost ie dan?
Whahahahaha LOLquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, die stream werkt als een tiet.
Tsja, maar ik vul ook dagelijks mijn thermoskan voor in de auto met die padkoffie, dat kan natuurlijk niet met dat apparaatquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja echt wel.... Opzouten met die senseo meuk. Ik weet het niet precies meer maar een 120 euro ofzo.
Maar alle euries waard iig. Al die smaken enzo vind ik wel moeilijk. Ik bestel gewoon van alles en nog wat (behalve de rooie, cafeniene vrije meuk) Maar dat melk ding is met 5 a 10 seconnnde klaar ....
Maar ik ben ook in mijn uppie he? Als er een hele familie van moet koffie slurpen dan word het een dure geschiedenis. Ideaal pour moi
Waarin zijn die pads van Ikea dan andersquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Ikea is
![]()
En die koffiepads van Ikea zijn beter te doen dan de meeste andere merken
Moet je wat vaker op het knoppie drukkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tsja, maar ik vul ook dagelijks mijn thermoskan voor in de auto met die padkoffie, dat kan natuurlijk niet met dat apparaat
Nee vast niet, maar ze smaken me beter dan de huismerk AH of de DE pads, kan natuurlijk ook zijn dat het net een ander smaakvariantje is.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarin zijn die pads van Ikea dan anders
Ik kan mij niet voorstellen dat die pipo's een heel eigen productielijn krijgen
Omroep Gelderland, ja die heb ik ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:45 schreef Leandra het volgende:
Whahahahaha LOL![]()
![]()
Ik vind het Rekam-aanbod echt erg zuinig hoor (maar het kost ook geen bal), qua zenders waar ik wat aan heb dan, want op de slaapkamer mis ik de BBC heel erg (boven wel een decoder maar zonder smartcard, dus Rekam) maar ik kan wel weer omroep Gelderland kijken, dat kan beneden weer niet met het Caiway basispakket.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:48 schreef Kally het volgende:
Ik ga lekker verder met mijn boek, fijne avond allemaal
Laters Kallyquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:48 schreef Kally het volgende:
OMG, vul jij een thermoskan met padkoffie??quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tsja, maar ik vul ook dagelijks mijn thermoskan voor in de auto met die padkoffie, dat kan natuurlijk niet met dat apparaat
Ik kijk op zondagmorgen altijd even naar de teletekst.... of zoonlief zich gedragen heeft enzoquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Omroep Gelderland, ja die heb ik ook.
quote:
Dat weet ik ook allemaal niet. Ik weet alleen dat ze nu pas mondjesmaat in Roemenië verkrijgbaar zijn met Nederlandse pads.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee vast niet, maar ze smaken me beter dan de huismerk AH of de DE pads, kan natuurlijk ook zijn dat het net een ander smaakvariantje is.
En eerlijk gezegd weet ik niet in welke landen Senseo apparaten verkocht worden, en waar Ikea dus pads kan verkopen.... want als je een stuk of 10 landen als afzetmarkt hebt dan kan een koffiebrander al snel een eigen Ikea lijn opzetten.
Ja hè, dat snap ik ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je wat vaker op het knoppie drukken
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:48 schreef Kally het volgende:
Nee lullo niet met het zelfde cupje iig. Wat Lea al zei. Dan is een doodnormaal koffie apperaat het beste. Al vind ik dat nu ook al niet meer te pruimen. Maar een bakkie (cupje) is ongeveer 30 centquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja hè, dat snap ik ook
Maar smaakt het dan nog, da's de vraag
Zien we je dan met héle zware koffers naar buiten sjokken. (LIjken)quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:01 schreef FANN het volgende:
TVP
want ik ben de gangkast weer eens aan het uitmesten en herindelen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Zien we je dan met héle zware koffers naar buiten sjokken. (LIjken)
De gangkastquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:01 schreef FANN het volgende:
TVP
want ik ben de gangkast weer eens aan het uitmesten en herindelen
Volgens mij kost een pad ongeveer hetzelfde?quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee lullo niet met het zelfde cupje iig. Wat Lea al zei. Dan is een doodnormaal koffie apperaat het beste. Al vind ik dat nu ook al niet meer te pruimen. Maar een bakkie (cupje) is ongeveer 30 cent
Volgens mij kosten Pads ongeveer 2 euro voor 36 pads, dus dat lijkt me "iets minder" dan 30 cent per stukquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij kost een pad ongeveer hetzelfde?
Echt waar ?????? Dan zou ik zeker voor de Nespresso gaanquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij kost een pad ongeveer hetzelfde?
Ik gebruik altijd dubbelequote:Op dinsdag 13 april 2010 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt waar ?????? Dan zou ik zeker voor de Nespresso gaan
Dat maakt het dan toch de moeite waard om eens te kijken naar een aanbiedingquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij kosten Pads ongeveer 2 euro voor 36 pads, dus dat lijkt me "iets minder" dan 30 cent per stuk
Voeiquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
de restjes van Papadopoulos liggen er nog
Je doet er 2 pads in en dan druk je op de knop voor 1 pad??quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd dubbele![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb precies dezelfde ook met melkschuimer.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Hebbie er ook één...Ik sinds een maand of 2 .. Werd nog gebeld door een belgische dame hoe het beviel ..?? Nou het is een reden om mijn bed uit te komen was mijn antwoord
. Ik heb zo'n opschuimmelk ding ernaast. En wat chocolade poeder erover heen
En Muis is het Ratje
[ afbeelding ]
De beste koop in maanden, en geloof me ik heb wat af geshopped ..quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb precies dezelfde ok met melkschuimer.
Ik vind het heerlijk
eejjjjjjjjquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar wil jij dan over lullen..
Eeejjjjjjjjjjjjjjjj
Dat zei ik alquote:
Hij staat sowieso al mooi op mijn aanrecht, haha, ik vind het gewoon nog een mooi ding ook. En wilde eigenljk al een tijdje zo'n apparaat, maar vond die cups een beetje duur en heel soms ben ik gewoon gierig. Maar toen kreeg ik hem als verrassing voor mijn verjaardag.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
De beste koop in maanden, en geloof me ik heb wat af geshopped ..
Kaantjes it isquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
eejjjjjjjj
Maakt me niets uit, zolang ik er maar over kaan meepraten
Ik zit te lezenquote:
ook en in mijn boekquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik had het ook tegen Kally
Jou humor is ook 0,0 he ???quote:
Die was toch al lang dood ... Of hebbie het over een anderquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog een kwartier te spelen, kapt de stream ermee!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |