Dat zal dan locatie gebonden zijn. Hier in de regio zitten de bontkraagjes te kickboksen en niet bij MMA.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:53 schreef Swindler het volgende:
[..]
Jij lijkt er trouwens ook niet al te veel van te weten
Zie ik laatste tijd steeds meer bij ons in de gym , ik beoefen al 5 jaar vechtsport waarvan de laatste 3 jaar intensief mma.(inclusief trainingen van Rashad Evans) En er komen de laatste maanden steeds meer bontkraagjes bij die denken dat ze met 50x opdrukken de man zijn. Lijkt wel te komen doordat ze het steeds meer gaan uitzenden in Nederland.
OK thanks. Ik wou zeggen, ik ben toch niet gek!quote:Op woensdag 14 april 2010 10:52 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Vanaf UFC 21 was dit niet meer van toepassing.
Inderdaad , en Badr Hari is qua voorbeeld buiten de ring , en arrogantie natuurlijk ook waardeloosquote:Op woensdag 14 april 2010 11:09 schreef 2dope het volgende:
Als met 'bondkraagjes' louter marokkaanse jongeren bedoelt wordt, blame Badr Hari
MMA vind ik ook niets aan.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:37 schreef Amos_ het volgende:
[..]Ja want MMA is wars van techniek
Mensen die niet weten waar ze het over hebben... Gotta love 'em.
Ja ik ken dat gevecht en heb het filmpje ook , het is volgens mij geen UFC gevecht maar dat weet ik niet zeker. Ik kan hier op het werk het filmpje niet opzoeken maar ik weet zeker dat het in de compilatie van Alistair Overheem staat op Youtube.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:09 schreef vosss het volgende:
[..]
OK thanks. Ik wou zeggen, ik ben toch niet gek!
Ik vond het altijd wel mooi dat ellebogenwerk zegmaar.
Ik kan me nog een gevecht herinneren met een neger in een zwart pak.
Die had in de eerste ronde binnen notime zn tegenstander finaal en compleet knockout.
Hij hield hem op de grond in een soort van greep en beukte tegelijkertijd met een knie tegen de ene kant van zn kop en aan de andere kant van zn kop met een elleboog. En dat een keer of 8 achter elkaar.
Je zag dat na de 2de of 3de slag die kerel al compleet weg was.
Iemand die dat gevecht kent toevallig en er een filmpje van heeft?
Als iemand weerloos op de grond ligt zonder zich te verdedigen komt de ref er snel genoeg tussen en is het gewoon voorbijquote:Op woensdag 14 april 2010 11:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
MMA vind ik ook niets aan.
Ik ben geen vechtsport-expert (en dat zal ik ook niet pretenderen te zijn), maar ik vind persoonlijk kooivechten/freefight/mma niet veel aan om te zien. Ik hoef niet zo nodig iemand kapot te hoeven zien gebeukt terwijl hij weerloos op de grond ligt.
Het hoeft wmb ook niet verboden te worden hoor, als er wel mensen het willen zien moeten ze dat vooral doen.
Ik had hem jaren geleden gezien in een of andere best of UFC hits deel zoveel.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:15 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ja ik ken dat gevecht en heb het filmpje ook , het is volgens mij geen UFC gevecht maar dat weet ik niet zeker. Ik kan hier op het werk het filmpje niet opzoeken maar ik weet zeker dat het in de compilatie van Alistair Overheem staat op Youtube.
quote:Op woensdag 14 april 2010 11:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik had hem jaren geleden gezien in een of andere best of UFC hits deel zoveel.
Ik zal eens zoeken op alistair overheem. Thanks
Hmm oke dan weet ik het zo ook niet , als je dat filmpje bekijkt zie je wel iets soortgelijks namelijk.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:21 schreef vosss het volgende:
Ik kan het zo niet vinden, en die kerel is het ook niet.
Het is al een wat ouder filmpje en wel degelijk UFC. Tevens is het echt een donkere neger zegmaar en niet lichtbruin om het zo even te zeggen. Ook was het volgens mij toch al een wat oudere kerel.
Ik hoop het maar ben bang dat hij het niet gaat redden , hoewel alistair echt een beest is als je hem in het echt ziet. DIe is de laatste jaren echt flink gegroeid qua spiermassa. Maar een flinke knie van Alistair zou hem kunnen helpen.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:23 schreef incognitoomuch het volgende:
Heeeeeeel misschien gaat Overeem tegen Fedor vechten. ( Ik hoor veel heen en weer gepraat dat het wel of niet zou gebeuren tho.. )
Hoe awesome zou dat zijn....!
Idd! Kan daar niet op wachten! Jammer dat in 115 Tito niet tegen Liddell gaat vechten tho...quote:Op woensdag 14 april 2010 11:28 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ik hoop het maar ben bang dat hij het niet gaat redden , hoewel alistair echt een beest is als je hem in het echt ziet. DIe is de laatste jaren echt flink gegroeid qua spiermassa. Maar een flinke knie van Alistair zou hem kunnen helpen.
Ik kijk trouwens meer uit naar UFC 114 . Rashad vs Rampage dat wordt ook een prachtig gevecht.
Stop met zoeken, dat was Gary Goodridge vs Paul Herrera. Hij kreeg hem gelijk in de cruxefix positie en toen was het afgelopen. Inderdaad zeer bruut en dit soort ellebogen zijn nu dan ook (gelukkig) verboden.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:09 schreef vosss het volgende:
[..]
OK thanks. Ik wou zeggen, ik ben toch niet gek!
Ik vond het altijd wel mooi dat ellebogenwerk zegmaar.
Ik kan me nog een gevecht herinneren met een neger in een zwart pak.
Die had in de eerste ronde binnen notime zn tegenstander finaal en compleet knockout.
Hij hield hem op de grond in een soort van greep en beukte tegelijkertijd met een knie tegen de ene kant van zn kop en aan de andere kant van zn kop met een elleboog. En dat een keer of 8 achter elkaar.
Je zag dat na de 2de of 3de slag die kerel al compleet weg was.
Iemand die dat gevecht kent toevallig en er een filmpje van heeft?
Ja ik snap ook niet zo goed waarom hij nu tegen Franklin moet , lijkt wel een publiciteit stunt te zijn geweestquote:Op woensdag 14 april 2010 11:35 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Idd! Kan daar niet op wachten! Jammer dat in 115 Tito niet tegen Liddell gaat vechten tho...
Goeie post.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:38 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Stop met zoeken, dat was Gary Goodridge vs Paul Herrera. Hij kreeg hem gelijk in de cruxefix positie en toen was het afgelopen. Inderdaad zeer bruut en dit soort ellebogen zijn nu dan ook (gelukkig) verboden.
Het blijft jammer dat de media gelijk weer zorgen voor onjuiste beeldvorming... Same old story zullen we maar zeggen. Tijd voor een groot artikelen in de krant wanneer er weer een groot MMA evenement in Nederland is, om eens even één en ander recht te zetten!
Om nog even terug te komen over de veiligheid, eerder zei iemand dat er ooit één dode is gevallen in het MMA. Dat is correct, als aanvulling daarop was het zo dat die gast in de USA niet mocht vechten (elke MMA vechter moet eerst medisch gecheckt worden) en daarom uitweek naar een Oost-Europees land. Hier deden ze hier niet aan, met alle gevolgen van dien. Bij het weglopen zakte hij in elkaar, hij kreeg een hartstilstand. Die gast had dus in de eerste plaats al nooit mogen vechten.
Als je puur kijkt naar het aantal doden in vergelijking met boksen, het aantal blessures in vergelijking met voetbal en de mentaliteit van het publiek bij een MMA evenement (Bekerfinale Ajax - Feyenoord iemand? Zulke idioterie kent het MMA niet) dan is MMA helemaal geen barbaarse sport. Maar in Nederland hebben we nog een lange weg te gaan voordat het hier maatschappelijk geaccepteerd en erkend wordt.
Ik denk niet dat het een publiciteits stunt is geweest. Als Tito zijn mond moet houden of anders 5 million dollar aan sue geld moet betalen lijkt het mij een vrij serieuze kwestie.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:41 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet zo goed waarom hij nu tegen Franklin moet , lijkt wel een publiciteit stunt te zijn geweest
Haha, nietesquote:Op woensdag 14 april 2010 11:42 schreef 2dope het volgende:
[..]
Goeie post.
Je moet trouwens je ondertitel even updaten![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |