Nou, poe poe he, het is toch wat, je zou bijna iemand bellen om te vertellen hoe geweldig het is!quote:
Als het iemand was dan was jij het geweestquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, poe poe he, het is toch wat, je zou bijna iemand bellen om te vertellen hoe geweldig het is!
Hoi Trev![]()
Dan moet je even op het blauw in de quote klikken en dan kan je teruglezenquote:
Ik vraag mn eigen steeds weer af waarom ik in hemelsnaam op linkjes klik die ik op FOK! tegenkomquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:17 schreef Mr.Houdoe het volgende:
En trouwens, m.b.t. de TT: Hoe kan ik dat nou vergeten?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:17 schreef Mr.Houdoe het volgende:
En trouwens, m.b.t. de TT: Hoe kan ik dat nou vergeten?
Nee joh dat is hipquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:15 schreef suikertaartje het volgende:
Hihi..foutje met de haakjes in de tt...
Ik ben vergeten de intelligentie in te schakelen vandaag geloof ikquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet je even op het blauw in de quote klikken en dan kan je teruglezen
Ik vind het eigenlijk ook wel mooier met een }quote:
Een domme blondjes dag FTWquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben vergeten de intelligentie in te schakelen vandaag geloof ik
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vraag mn eigen steeds weer af waarom ik in hemelsnaam op linkjes klik die ik op FOK! tegenkom
Ies toch lojk?quote:
Als ik dan zo de uitleg bij de yogahoudingen maar begrijpquote:
Eerst mij beledigen en dan denken dat ik nog iets wat je doet leuk vind is best dapperquote:
Gewoon doen en niet bij nadenkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik dan zo de uitleg bij de yogahoudingen maar begrijp![]()
Sta ik dit te doenterwijl ik eigenlijk een been in mijn nek moest leggen
Smaken verschillenquote:
Veel plezier en tot straksquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:31 schreef suikertaartje het volgende:
Over yoga gesproken, ik ga nu douchen en dan door naar yoga, dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |