Nou, poe poe he, het is toch wat, je zou bijna iemand bellen om te vertellen hoe geweldig het is!quote:
Als het iemand was dan was jij het geweestquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, poe poe he, het is toch wat, je zou bijna iemand bellen om te vertellen hoe geweldig het is!
Hoi Trev![]()
Dan moet je even op het blauw in de quote klikken en dan kan je teruglezenquote:
Ik vraag mn eigen steeds weer af waarom ik in hemelsnaam op linkjes klik die ik op FOK! tegenkomquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:17 schreef Mr.Houdoe het volgende:
En trouwens, m.b.t. de TT: Hoe kan ik dat nou vergeten?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:17 schreef Mr.Houdoe het volgende:
En trouwens, m.b.t. de TT: Hoe kan ik dat nou vergeten?
Nee joh dat is hipquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:15 schreef suikertaartje het volgende:
Hihi..foutje met de haakjes in de tt...
Ik ben vergeten de intelligentie in te schakelen vandaag geloof ikquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet je even op het blauw in de quote klikken en dan kan je teruglezen
Ik vind het eigenlijk ook wel mooier met een }quote:
Een domme blondjes dag FTWquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben vergeten de intelligentie in te schakelen vandaag geloof ik
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vraag mn eigen steeds weer af waarom ik in hemelsnaam op linkjes klik die ik op FOK! tegenkom
Ies toch lojk?quote:
Als ik dan zo de uitleg bij de yogahoudingen maar begrijpquote:
Eerst mij beledigen en dan denken dat ik nog iets wat je doet leuk vind is best dapperquote:
Gewoon doen en niet bij nadenkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik dan zo de uitleg bij de yogahoudingen maar begrijp![]()
Sta ik dit te doenterwijl ik eigenlijk een been in mijn nek moest leggen
Smaken verschillenquote:
Veel plezier en tot straksquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:31 schreef suikertaartje het volgende:
Over yoga gesproken, ik ga nu douchen en dan door naar yoga, dus![]()
Sorry mevrouwquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eerst mij beledigen en dan denken dat ik nog iets wat je doet leuk vind is best dapper
Ohjee...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohjee...
Ohjeeeeeeeeee...
Zeg je ook nog mevrouw...
Jij bent vreemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou ik anders op FOK! zitten dan?quote:
Sienekequote:Op dinsdag 13 april 2010 19:34 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Maar Sieneke overrulet elk smaakverschil
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
waarom heb ik elke keer vriendjes die een hekel aan voetbal hebben
Nu zit ik de wedstrijd via de radio te volgenquote:
Lijkt wel een beetje de omgekeerde wereldquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu zit ik de wedstrijd via de radio te volgen![]()
Anders had ik via eredivisie live kunnen kijken
Op het moment zit hij boven te gamen en zit ik AZ -twente te luisterenquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje de omgekeerde wereldwaar wordt er daar dan naar gekeken?
Geweldig msn gezelschap ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:32 schreef Ezechielk het volgende:
Twente is zenuwachtig, AZ speelt goed. Geweldig commentaar
Oh, Twente gaat wel winnenquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:32 schreef Ezechielk het volgende:
Twente is zenuwachtig, AZ speelt goed. Geweldig commentaar
Ik zou ook niet weten welke andere wedstrijd belangrijk is om te volgenquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op het moment zit hij boven te gamen en zit ik AZ -twente te luisteren
quote:
quote:
Hou jij eens opquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh, Twente gaat wel winnen
[..]
Ik zou ook niet weten welke andere wedstrijd belangrijk is om te volgen
Je gunt het ons niet hequote:Op dinsdag 13 april 2010 20:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan deze niet maar de volgende 2 wel
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alles goed zolang ajakus maar geen kampioen word
Ik heb een abo en kan hem op negeer zettenquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:40 schreef Ezechielk het volgende:
Bij deze praat ik deze avond niet meer tegen Trev.
Hoezo niet, alleen omdat ik het ajax niet gun?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:40 schreef Ezechielk het volgende:
Bij deze praat ik deze avond niet meer tegen Trev.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:49 schreef DJWeisz het volgende:
feyenoord en az gaan ajax kampioen maken, feyenoord wilt die 4e plaats wel veiligstellen denk ik dus die moeten dit weekend volluit gaan.
Eerst zien en dan gelovenquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:51 schreef Ezechielk het volgende:
Ik moet deze post toch even quoten in dit topic:
[..]
Zolang er maar eentje verliest maakt het mij niet uitquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:18 schreef Desunoto het volgende:
Voetbalfans die alleen maar 1 club goed vinden
FC Kwadijkquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:18 schreef Desunoto het volgende:
Voetbalfans die alleen maar 1 club goed vinden
Mijn rijtje, wat doe jequote:Op dinsdag 13 april 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zolang er maar eentje verliest maakt het mij niet uit
Combo breakenquote:
Dat klinkt als FC knuddequote:
De schijn bedriegtquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:20 schreef Desunoto het volgende:
En ik dacht nog wel het lukt het luktwant het was zo rustig
trev zit te F5enquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:20 schreef Desunoto het volgende:
En ik dacht nog wel het lukt het luktwant het was zo rustig
Het is ook een 3e helft teamquote:
Ah daar speelt dat langharig tuig?quote:
Kortharig ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ah daar speelt dat langharig tuig?
Jij ookquote:
Nee, anderen wel.quote:
Het leukst van voetbal vind ik nog steeds gezellig met een hele groep in de kroeg.quote:
Al mijn homies kijken voetbal. Zelfs de vrouwelijke.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het leukst van voetbal vind ik nog steeds gezellig met een hele groep in de kroeg.
In Sliedrecht en in Zevenaar had ik ook vriendengroepen die gezellig in de kroeg gingen kijken. Hier kom ik alleen mensen tegen die helemaal niks met voetbal hebben. Of ze zijn FC Groningen fan
Wat weet ik niet. Wil ik ook niet wetenquote:
Dat is toch vet gezellig met een hele groep bij iemand thuis of in je stamkroeg kijken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Al mijn homies kijken voetbal. Zelfs de vrouwelijke.
[..]
Wat weet ik niet. Wil ik ook niet weten
Ja.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
HAI SCHATJES HEBBEN JULLIE ME GEMIST?
Ik MSN al met jequote:Op dinsdag 13 april 2010 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Thuisquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch vet gezellig met een hele groep bij iemand thuis of in je stamkroeg kijken.
Mijn stamkroeg is geen voetbalcafe. Ja het WK kan ik er volgen en ik heb dan ook al een kruk gereserveerd
Ik jou ook poedeliewoepsiequote:
Erg veel zeg je neit, alleen smileysquote:
Niet zeuren jij was er nietquote:
JAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
DWquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Yup, en vooral dat dat ajakus zo goed isquote:
Wat ging jij doen met bierquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik jou meer poppedijnquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik jou ook poedeliewoepsie
[..]
Erg veel zeg je neit, alleen smileys
Nog maar een minuut of 5. Dan doe ik hopelijk nog even blij, en is het weer over.quote:
Heul nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Erg veel zeg je neit, alleen smileys
Dat hebben we heel niet gezegd sulle!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
DW![]()
![]()
[..]
Yup, en vooral dat dat ajakus zo goed is
Klopt. Maar nu welquote:
Was niet in de stad, was nog buiten ;t centrum. En ik had geen krat, m;n homie had een krat. Ik had zwarte wodka.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAA![]()
Wat deed jij met een krat bier in de stad?
Nog maar 5 minuten schatquote:
Dan heeft JM valse informatie doorgegevenquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Was niet in de stad, was nog buiten ;t centrum. En ik had geen krat, m;n homie had een krat. Ik had zwarte wodka.
Ik had geen bier, ik had zwarte wodka. Mn homie had bier, en die ging ;t opzuipen.quote:
quote:
Zonet welquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nog maar een minuut of 5. Dan doe ik hopelijk nog even blij, en is het weer over.
[..]
Heul niet
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heeft JM valse informatie doorgegeven
Ja weet je hoe snel ze weg dookquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heeft JM valse informatie doorgegeven
In de Prinsentuinquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik had geen bier, ik had zwarte wodka. Mn homie had bier, en die ging ;t opzuipen.
Hij dacht HJ want het was een gele kratquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Er was wel een krat Warsteiner trouwens
Hij mocht geen Grolsch halen van mij.
Heul nietquote:
Logisch!!quote:
Nope. Hij woont in de Elizabethstraatquote:
Hertog Jan is bruin toch?quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij dacht HJ want het was een gele krat![]()
Btw raph zn papa wilde dat raph een andere naam kreeg. Dan had raph "Hans Jurgen" geheten. HJ dus
Ja met geel in het logoquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hertog Jan is bruin toch?Of zwart ofzo. Donker in ieder geval
Beide kratjes zijn geel ja. Ik drink Heineken en geen ander bierquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch!!
Als je warsteiner en HJ niet eens herkend zou ik ook wegduiken
Jepquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heul nietJij fietste snel door!
Wat deed je trouwens, moest je werken?
Ahhh okequote:Op dinsdag 13 april 2010 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja met geel in het logo
[ afbeelding ]
Slootwater dusquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Beide kratjes zijn geel ja. Ik drink Heineken en geen ander bier
Heineken is geen bierquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij drinkt ook slootwater.quote:
Hihi, ik > bier.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:54 schreef justmattie het volgende:
JA GODVER IK ZAG DW DUS DAN BEN IK ER TOCH HELEMAAL VAN AF WHO CARES ABOUT BIER![]()
Ohja, dat is ook zoquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je van mij al horen zeggen dat ik bier drink?
/care.quote:
Klopt want dat is de gene die het lekkerste isquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ohja, dat is ook zoMaar anders zou je grolsch drinken.
Bier uit DW dr navel drinken is leukquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:54 schreef justmattie het volgende:
JA GODVER IK ZAG DW DUS DAN BEN IK ER TOCH HELEMAAL VAN AF WHO CARES ABOUT BIER![]()
Ik ontvriend je bij deze.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt want dat is de gene die het lekkerste is
Als jij ;t zegt, ik doe ;t nooitquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bier uit DW dr navel drinken is leuk
Oke gelukkig.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik drink het dus nooit dus dat is niet nodig
Gaan self fut juhquote:
Wanneer zien we de foto's?quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bier uit DW dr navel drinken is leuk
Zijn geen foto;s van. Je mag ;t wel een x proberenquote:
Wijn?quote:
Ga je konijn uitlatenquote:
En je bent ook geen neger.quote:
Als daar al foto's van komen gaan die mn privecollectie inquote:
Slaap Lekkerquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Schatjes en gespuis, het was gezellig ik ga mn bedje opzoeken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |