Nou, poe poe he, het is toch wat, je zou bijna iemand bellen om te vertellen hoe geweldig het is!quote:
Als het iemand was dan was jij het geweestquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, poe poe he, het is toch wat, je zou bijna iemand bellen om te vertellen hoe geweldig het is!
Hoi Trev![]()
Dan moet je even op het blauw in de quote klikken en dan kan je teruglezenquote:
Ik vraag mn eigen steeds weer af waarom ik in hemelsnaam op linkjes klik die ik op FOK! tegenkomquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:17 schreef Mr.Houdoe het volgende:
En trouwens, m.b.t. de TT: Hoe kan ik dat nou vergeten?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:17 schreef Mr.Houdoe het volgende:
En trouwens, m.b.t. de TT: Hoe kan ik dat nou vergeten?
Nee joh dat is hipquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:15 schreef suikertaartje het volgende:
Hihi..foutje met de haakjes in de tt...
Ik ben vergeten de intelligentie in te schakelen vandaag geloof ikquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet je even op het blauw in de quote klikken en dan kan je teruglezen
Ik vind het eigenlijk ook wel mooier met een }quote:
Een domme blondjes dag FTWquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben vergeten de intelligentie in te schakelen vandaag geloof ik
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vraag mn eigen steeds weer af waarom ik in hemelsnaam op linkjes klik die ik op FOK! tegenkom
Ies toch lojk?quote:
Als ik dan zo de uitleg bij de yogahoudingen maar begrijpquote:
Eerst mij beledigen en dan denken dat ik nog iets wat je doet leuk vind is best dapperquote:
Gewoon doen en niet bij nadenkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik dan zo de uitleg bij de yogahoudingen maar begrijp![]()
Sta ik dit te doenterwijl ik eigenlijk een been in mijn nek moest leggen
Smaken verschillenquote:
Veel plezier en tot straksquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:31 schreef suikertaartje het volgende:
Over yoga gesproken, ik ga nu douchen en dan door naar yoga, dus![]()
Sorry mevrouwquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eerst mij beledigen en dan denken dat ik nog iets wat je doet leuk vind is best dapper
Ohjee...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohjee...
Ohjeeeeeeeeee...
Zeg je ook nog mevrouw...
Jij bent vreemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou ik anders op FOK! zitten dan?quote:
Sienekequote:Op dinsdag 13 april 2010 19:34 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Maar Sieneke overrulet elk smaakverschil
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
waarom heb ik elke keer vriendjes die een hekel aan voetbal hebben
Nu zit ik de wedstrijd via de radio te volgenquote:
Lijkt wel een beetje de omgekeerde wereldquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu zit ik de wedstrijd via de radio te volgen![]()
Anders had ik via eredivisie live kunnen kijken
Op het moment zit hij boven te gamen en zit ik AZ -twente te luisterenquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje de omgekeerde wereldwaar wordt er daar dan naar gekeken?
Geweldig msn gezelschap ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:32 schreef Ezechielk het volgende:
Twente is zenuwachtig, AZ speelt goed. Geweldig commentaar
Oh, Twente gaat wel winnenquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:32 schreef Ezechielk het volgende:
Twente is zenuwachtig, AZ speelt goed. Geweldig commentaar
Ik zou ook niet weten welke andere wedstrijd belangrijk is om te volgenquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op het moment zit hij boven te gamen en zit ik AZ -twente te luisteren
quote:
quote:
Hou jij eens opquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh, Twente gaat wel winnen
[..]
Ik zou ook niet weten welke andere wedstrijd belangrijk is om te volgen
Je gunt het ons niet hequote:Op dinsdag 13 april 2010 20:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan deze niet maar de volgende 2 wel
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alles goed zolang ajakus maar geen kampioen word
Ik heb een abo en kan hem op negeer zettenquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:40 schreef Ezechielk het volgende:
Bij deze praat ik deze avond niet meer tegen Trev.
Hoezo niet, alleen omdat ik het ajax niet gun?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:40 schreef Ezechielk het volgende:
Bij deze praat ik deze avond niet meer tegen Trev.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:49 schreef DJWeisz het volgende:
feyenoord en az gaan ajax kampioen maken, feyenoord wilt die 4e plaats wel veiligstellen denk ik dus die moeten dit weekend volluit gaan.
Eerst zien en dan gelovenquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:51 schreef Ezechielk het volgende:
Ik moet deze post toch even quoten in dit topic:
[..]
Zolang er maar eentje verliest maakt het mij niet uitquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:18 schreef Desunoto het volgende:
Voetbalfans die alleen maar 1 club goed vinden
FC Kwadijkquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:18 schreef Desunoto het volgende:
Voetbalfans die alleen maar 1 club goed vinden
Mijn rijtje, wat doe jequote:Op dinsdag 13 april 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zolang er maar eentje verliest maakt het mij niet uit
Combo breakenquote:
Dat klinkt als FC knuddequote:
De schijn bedriegtquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:20 schreef Desunoto het volgende:
En ik dacht nog wel het lukt het luktwant het was zo rustig
trev zit te F5enquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:20 schreef Desunoto het volgende:
En ik dacht nog wel het lukt het luktwant het was zo rustig
Het is ook een 3e helft teamquote:
Ah daar speelt dat langharig tuig?quote:
Kortharig ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ah daar speelt dat langharig tuig?
Jij ookquote:
Nee, anderen wel.quote:
Het leukst van voetbal vind ik nog steeds gezellig met een hele groep in de kroeg.quote:
Al mijn homies kijken voetbal. Zelfs de vrouwelijke.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het leukst van voetbal vind ik nog steeds gezellig met een hele groep in de kroeg.
In Sliedrecht en in Zevenaar had ik ook vriendengroepen die gezellig in de kroeg gingen kijken. Hier kom ik alleen mensen tegen die helemaal niks met voetbal hebben. Of ze zijn FC Groningen fan
Wat weet ik niet. Wil ik ook niet wetenquote:
Dat is toch vet gezellig met een hele groep bij iemand thuis of in je stamkroeg kijken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Al mijn homies kijken voetbal. Zelfs de vrouwelijke.
[..]
Wat weet ik niet. Wil ik ook niet weten
Ja.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
HAI SCHATJES HEBBEN JULLIE ME GEMIST?
Ik MSN al met jequote:Op dinsdag 13 april 2010 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Thuisquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch vet gezellig met een hele groep bij iemand thuis of in je stamkroeg kijken.
Mijn stamkroeg is geen voetbalcafe. Ja het WK kan ik er volgen en ik heb dan ook al een kruk gereserveerd
Ik jou ook poedeliewoepsiequote:
Erg veel zeg je neit, alleen smileysquote:
Niet zeuren jij was er nietquote:
JAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
DWquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Yup, en vooral dat dat ajakus zo goed isquote:
Wat ging jij doen met bierquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik jou meer poppedijnquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik jou ook poedeliewoepsie
[..]
Erg veel zeg je neit, alleen smileys
Nog maar een minuut of 5. Dan doe ik hopelijk nog even blij, en is het weer over.quote:
Heul nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Erg veel zeg je neit, alleen smileys
Dat hebben we heel niet gezegd sulle!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
DW![]()
![]()
[..]
Yup, en vooral dat dat ajakus zo goed is
Klopt. Maar nu welquote:
Was niet in de stad, was nog buiten ;t centrum. En ik had geen krat, m;n homie had een krat. Ik had zwarte wodka.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAA![]()
Wat deed jij met een krat bier in de stad?
Nog maar 5 minuten schatquote:
Dan heeft JM valse informatie doorgegevenquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Was niet in de stad, was nog buiten ;t centrum. En ik had geen krat, m;n homie had een krat. Ik had zwarte wodka.
Ik had geen bier, ik had zwarte wodka. Mn homie had bier, en die ging ;t opzuipen.quote:
quote:
Zonet welquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nog maar een minuut of 5. Dan doe ik hopelijk nog even blij, en is het weer over.
[..]
Heul niet
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heeft JM valse informatie doorgegeven
Ja weet je hoe snel ze weg dookquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heeft JM valse informatie doorgegeven
In de Prinsentuinquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik had geen bier, ik had zwarte wodka. Mn homie had bier, en die ging ;t opzuipen.
Hij dacht HJ want het was een gele kratquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Er was wel een krat Warsteiner trouwens
Hij mocht geen Grolsch halen van mij.
Heul nietquote:
Logisch!!quote:
Nope. Hij woont in de Elizabethstraatquote:
Hertog Jan is bruin toch?quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij dacht HJ want het was een gele krat![]()
Btw raph zn papa wilde dat raph een andere naam kreeg. Dan had raph "Hans Jurgen" geheten. HJ dus
Ja met geel in het logoquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hertog Jan is bruin toch?Of zwart ofzo. Donker in ieder geval
Beide kratjes zijn geel ja. Ik drink Heineken en geen ander bierquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch!!
Als je warsteiner en HJ niet eens herkend zou ik ook wegduiken
Jepquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heul nietJij fietste snel door!
Wat deed je trouwens, moest je werken?
Ahhh okequote:Op dinsdag 13 april 2010 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja met geel in het logo
[ afbeelding ]
Slootwater dusquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Beide kratjes zijn geel ja. Ik drink Heineken en geen ander bier
Heineken is geen bierquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij drinkt ook slootwater.quote:
Hihi, ik > bier.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:54 schreef justmattie het volgende:
JA GODVER IK ZAG DW DUS DAN BEN IK ER TOCH HELEMAAL VAN AF WHO CARES ABOUT BIER![]()
Ohja, dat is ook zoquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je van mij al horen zeggen dat ik bier drink?
/care.quote:
Klopt want dat is de gene die het lekkerste isquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ohja, dat is ook zoMaar anders zou je grolsch drinken.
Bier uit DW dr navel drinken is leukquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:54 schreef justmattie het volgende:
JA GODVER IK ZAG DW DUS DAN BEN IK ER TOCH HELEMAAL VAN AF WHO CARES ABOUT BIER![]()
Ik ontvriend je bij deze.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt want dat is de gene die het lekkerste is
Als jij ;t zegt, ik doe ;t nooitquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bier uit DW dr navel drinken is leuk
Oke gelukkig.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik drink het dus nooit dus dat is niet nodig
Gaan self fut juhquote:
Wanneer zien we de foto's?quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bier uit DW dr navel drinken is leuk
Zijn geen foto;s van. Je mag ;t wel een x proberenquote:
Wijn?quote:
Ga je konijn uitlatenquote:
En je bent ook geen neger.quote:
Als daar al foto's van komen gaan die mn privecollectie inquote:
Slaap Lekkerquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Schatjes en gespuis, het was gezellig ik ga mn bedje opzoeken![]()
Ik zou het wel grappig vinden andersquote:
Slaap zequote:Op dinsdag 13 april 2010 22:18 schreef Ezechielk het volgende:
Ook mijn persoon gaat de zure lappen opzoeken.
Trev, jij ook een goede nachtrust
Ik volg je.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:18 schreef Ezechielk het volgende:
Ook mijn persoon gaat de zure lappen opzoeken.
Trev, jij ook een goede nachtrust
hoiquote:
Yoga was heerlijk en nu ben ik kapot, dus als ik zo de kamer heb opgeruimd (iets met een ontplofte speelgoedbom) ga ik slapenquote:
Goed, nog even film af kijken en dan douchen en richting bedquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Yoga was heerlijk en nu ben ik kapot, dus als ik zo de kamer heb opgeruimd (iets met een ontplofte speelgoedbom) ga ik slapen![]()
En daar?
Hoi lieverdje, hoe was jouw dag?quote:
Ojaa, bijna weekend voor jouquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed, nog even film af kijken en dan douchen en richting beden nog maar 2 dagen en dan weekend
(dat moet dan een beste bom geweest zijn
)
Prima! Ontzettend productief geweest...quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi lieverdje, hoe was jouw dag?
The Rock op veronica, actie film met Nicolas Cage. Met het weer van vandaag vind ik het ook niet gekquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ojaa, bijna weekend voor jou![]()
![]()
![]()
Welke film kijk je?
En ja, het was echt feest vandaag, de bom had zelfs de tuin niet ontzien
Welk spel heb je dan gespeeld?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:49 schreef Neelix het volgende:
[..]
Prima! Ontzettend productief geweest...
Eerst flink getimmerd op school, toen naar de tandarts, stad in geweest, boodschappen gedaan, taart gebakken, taart cadeau gegeven en dan vanavond ook nog even verpletterend gewonnen als Rus van de Duitsers...
Welke school?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:49 schreef Neelix het volgende:
[..]
Prima! Ontzettend productief geweest...
Eerst flink getimmerd op school, toen naar de tandarts, stad in geweest, boodschappen gedaan, taart gebakken, taart cadeau gegeven en dan vanavond ook nog even verpletterend gewonnen als Rus van de Duitsers...
Ahaaaaa...ik stort me weer even op de chaos binnenquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
The Rock op veronica, actie film met Nicolas Cage. Met het weer van vandaag vind ik het ook niet gek
Zeg me niks, vertel eens er overquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:53 schreef Neelix het volgende:
[..]
Memoir '44, bordspel van Days of Wonder.
Succesquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ahaaaaa...ik stort me weer even op de chaos binnen
Van dochterlief, die hadden een timmerproject waar ik bij geholpen heb.quote:
Vorige week had ik dadelcake gemaakt, maar deze keer maar bij gewone cake gehouden. Maar dan wel in een mooie hartjesvorm, met natuurlijk roze/paarse versiersels erop geplakt.quote:En wat voor taart?![]()
Dank! Hij vond het alleen op het eind echt niet leuk meer....het zat hem ook niet mee, maar dan nog..quote:En jeuj voor de win!
Erg leuk bordspel waarbij je dus WO2 naspeelt in allerlei verschillende scenarios. Die bouw je dan op met van die kolonistenachtige zeshoekjes op een bord en dan ga je met mannetjes, tankjes, artillerie en vliegtuigen tegen elkaar vechten. Redelijk simpele regels, maar het zijn er wel veel wat het dan weer redelijk complex kan maken.quote:
Nu heb ik een beeld van wat het kan zijnquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:56 schreef Neelix het volgende:
[..]
Erg leuk bordspel waarbij je dus WO2 naspeelt in allerlei verschillende scenarios. Die bouw je dan op met van die kolonistenachtige zeshoekjes op een bord en dan ga je met mannetjes, tankjes, artillerie en vliegtuigen tegen elkaar vechten. Redelijk simpele regels, maar het zijn er wel veel wat het dan weer redelijk complex kan maken.
En natuurlijk zijn er een sloot uitbreidingen bij, waaronder dus ook de Russen, maar ook een campagneboek waardoor je allerlei scenarios achter elkaar kan spelen.
Het is leukquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu heb ik een beeld van wat het kan zijn
Tof!quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:54 schreef Neelix het volgende:
Van dochterlief, die hadden een timmerproject waar ik bij geholpen heb.
Hihi, uiteraard! Dat zijn de beste!quote:Vorige week had ik dadelcake gemaakt, maar deze keer maar bij gewone cake gehouden. Maar dan wel in een mooie hartjesvorm, met natuurlijk roze/paarse versiersels erop geplakt.
Nee, maar ja, een keertje iemand in de pan hakken is wel lekker!quote:Dank! Hij vond het alleen op het eind echt niet leuk meer....het zat hem ook niet mee, maar dan nog..![]()
Jouw dag was ook wel prima zo te lezen?
Ik ben er mee bezigquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:00 schreef Neelix het volgende:
[..]
Het is leuk![]()
En google het es een keer, dan zie je er wat meer van.
Volgens mij heb ik wel een idee waarom hij verkouden isquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tof!
[..]
Hihi, uiteraard! Dat zijn de beste!
[..]
Nee, maar ja, een keertje iemand in de pan hakken is wel lekker!
Mijn dag was geweldig, alleen Thijs is snipverkouden met bijbehorende lekkages aan meerdere kanten
Jammerquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
btw, msn staat niet aan omdat ik er anders nooit meer weg kom, maar ik vind jullie wel lief hoor![]()
Oh?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel een idee waarom hij verkouden is
Zeker, al is het vervelend dat hij altijd wint omdat hij zo goed is en ik altijd win omdat ik zo goed gooi. Volgens hem dan.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, maar ja, een keertje iemand in de pan hakken is wel lekker!
Mijn dag was geweldig, alleen Thijs is snipverkouden met bijbehorende lekkages aan meerdere kanten
Toen was 'ie al verkoudenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets met niet willen douchen en natmaken
Haha, jaaa, volgens hem uiteraardquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:07 schreef Neelix het volgende:
[..]
Zeker, al is het vervelend dat hij altijd wint omdat hij zo goed is en ik altijd win omdat ik zo goed gooi. Volgens hem dan.
Fijn die verkoudheid....waarbij je kind dan verandert in een zeer productieve groene-snot-fabriek.![]()
Helaas houdt dat niet op als ze ouder worden...
Nou, ik had hem wel gewassen met eucalyptus-stoomspulquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh, maar het helpt niet met beter worden
Hou es op...ik krijg allemaal enge beelden in mijn hoofd weer...quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, jaaa, volgens hem uiteraard![]()
Uhuh. En dan wel gaan staan snuiten (knap hoor) maar ZONDER zakdoekje
Goed planquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:08 schreef Neelix het volgende:
Goed...het was gezellig nog even, maar ik ga es mijn bed opzoeken denk ik,
ik heb hier nog wel een aantal papieren zakdoekjesquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, jaaa, volgens hem uiteraard![]()
Uhuh. En dan wel gaan staan snuiten (knap hoor) maar ZONDER zakdoekje
heeee, doe je even een uitstapje?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
goedeavond
waar staat eigenlijk UDOWU eigenlijk voor?
Sorry...quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:10 schreef Neelix het volgende:
[..]
Hou es op...ik krijg allemaal enge beelden in mijn hoofd weer...
Helaas houdt die verkoudheid niet op als ze ouder worden...Ze weten dan wel weer met een zakdoekje om te gaan vaak. Probleem is dan alleen dat ze vaak de mouw ook als zakdoek gebruiken en heb je aan het einde van de dag zo'n plakaat dat je uittrekt bij je kind..
Ik ook wel, dat is het probleem ook nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik heb hier nog wel een aantal papieren zakdoekjes
Oh, hij kent dus ook al de snelle manier waar mama's niet zo blij mee zijnquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook wel, dat is het probleem ook niet
STquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heeee, doe je even een uitstapje?![]()
![]()
(users die overal worden uitgekotst, vonden de mods grappig)
Ach joh, of hij nou wel of geen zakdoekje gebruikt, onder het snot zit hij toch wel aan het eind van de dag. Daar kan je niet tegenaan poetsenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh, hij kent dus ook al de snelle manier waar mama's niet zo blij mee zijn
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
Maar goed, ik ga ook slapen, weltrusten vast allemaal![]()
![]()
Uhoh...vertel me er alles over! Morgen...of in PM...of op msn (maar dan ook morgen)quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ST
momenteel niks anders dan uitstapjes![]()
daar pas ik dan wel tussen
slaap lekkerquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
Maar goed, ik ga ook slapen, weltrusten vast allemaal![]()
![]()
ik zal je morgen het wel vertellenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhoh...vertel me er alles over! Morgen...of in PM...of op msn (maar dan ook morgen)
Ga ik nu onder de wol. Het dons, to be exact.![]()
ikkequote:
saaiquote:
dan heb ik naar mijn mening morgen avond toch wat leukers op de planning staanquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
saai![]()
morgenavond gelukkig weer werken
dat durf ik te betwijfelenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan heb ik naar mijn mening morgen avond toch wat leukers op de planning staan![]()
Daar heb je een goed puntquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat durf ik te betwijfelen
ik werk(eigenaar) in een parenclub
bowlenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt, maar als nog heb ik wel zin in bowlen morgen avond
Ik doe het haast iets te vaakquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bowlen![]()
dat is al lang geleden dat ik dat gedaan heb
gewoon voor de lol of in competitie?quote:
Bijde, nou ja competitie, meer gezellig met een aantal op woensdag bowlen en als je dan eens wint is het wel leuk.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon voor de lol of in competitie?
slaap zequote:Op woensdag 14 april 2010 00:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bijde, nou ja competitie, meer gezellig met een aantal op woensdag bowlen en als je dan eens wint is het wel leuk.
Ik ga maar eens pitten![]()
Bis Later
Ik kan goed masserenquote:
die van mij ook en nu al hoofdpijn het is pas 08:00quote:Op woensdag 14 april 2010 07:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Graag want mijn nek zit een beetje vast
Die van mij begint nu langzaam los te komenquote:Op woensdag 14 april 2010 08:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
die van mij ook en nu al hoofdpijn het is pas 08:00
Die van mij nog nietquote:Op woensdag 14 april 2010 08:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die van mij begint nu langzaam los te komen
Dat hoop ik ook voor jouquote:Op woensdag 14 april 2010 08:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Die van mij nog nietnou ja ik heb net een paracetamol ingenomen dus ik hoop dat het helpt.
ik ontbijt liever met iets andersquote:Op woensdag 14 april 2010 08:33 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb al een rolletje stophoest achter mijn kiezen, net aan mijn tweede begonnen
Die shirtjes heb ik ook gezienquote:Op woensdag 14 april 2010 07:57 schreef DeLuna het volgende:
Haiiii
Ik zag bij de Bristol leuke shirtjes voor 5 euro, dus straks maar even kijken of het wel goede kwaliteit is
Ja die op de folder jaquote:Op woensdag 14 april 2010 08:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die shirtjes heb ik ook gezienVoorop de folder of niet?
En morgen allemaal!
Panda is een sad panda vandaagHier, iets om je op te vrolijken, een Panda met schommelbeest
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik vond die ene met al die pacman achtige spookjes beestjes wel erg leukquote:
GHehe Groningen Recordsquote:
Lekker nummertje Ezquote:
Yep. Sowieso, die gastenquote:
Wat, dat is een fucking klassieker gek. Eentje die thuishoort in het rijtje wat iedereen moet kennen.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lekker nummertje EzNiet het beste wat ik ooit gehoord maar kan ermee door.
Klassieker?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Yep. Sowieso, die gasten
[..]
Wat, dat is een fucking klassieker gek. Eentje die thuishoort in het rijtje wat iedereen moet kennen.
Van deze kan ik trouwens ook niet genoeg krijgen. Artiest zelf ook meerdere keren ontmoet.
En stiekem versta ik onder klassieker toch echt iets heel anders dan zoietsquote:Op woensdag 14 april 2010 09:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Klassieker?Ik vond em niet spectaculair genoeg eigenlijk. Nu even die andere luisteren, begin klinkt al goed.
Oh noes!quote:Op woensdag 14 april 2010 09:46 schreef Panda72 het volgende:
nu weet ik waarom ik hoofdpijn heb
[ afbeelding ]
Maar dat heeft meer met muzieksmaak te maken gok ik?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En stiekem versta ik onder klassieker toch echt iets heel anders dan zoiets![]()
quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 09:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Klassieker?Ik vond em niet spectaculair genoeg eigenlijk. Nu even die andere luisteren, begin klinkt al goed.
Hehe, ik ben ook een paar jaar ouder dan jou hèquote:Op woensdag 14 april 2010 09:49 schreef eNGine10 het volgende:
Nee ik vind die 2de ook niet zo heel speciaal EzBeetje teveel herrie, te weinig muziek. Heb liever gewoon de mainstream hardcore
Pennywise - Bro Hymn dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En stiekem versta ik onder klassieker toch echt iets heel anders dan zoiets![]()
Geheel waar!quote:Op woensdag 14 april 2010 09:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar dat heeft meer met muzieksmaak te maken gok ik?
Whehehehe, close!quote:
Ik ook deze klassieker bijvoorbeeldquote:Op woensdag 14 april 2010 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
whoehoe mijn favo vroeger berebootquote:Op woensdag 14 april 2010 10:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ook deze klassieker bijvoorbeeld
quote:
Ja, dat is waarquote:Op woensdag 14 april 2010 10:04 schreef Ezechielk het volgende:
Dat zijn gewoon all-time klassiekers. Die kent ook ongeveer iedereen, ongeacht muzieksmaak![]()
The Cure en Depeche Mode heb ik nooit echt veel naar geluisterd, dus daar zal je mij niets van horen noemen
quote:
Ga em zo luisterenquote:Op woensdag 14 april 2010 10:05 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, en speciaal voor Engine en Raph nog even:
Lekker voor tijdens het werk
Af en toe, vind het vaak zo standaardquote:Op woensdag 14 april 2010 10:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ga em zo luisteren![]()
Weet niet of je ook hardstyle luistert?
En ik ga dadelijk weer eens drum n bass luisteren. Kwam Pendulum net tegen op youtube
Start the war, cause we are on the floor. It's never.......quote:Op woensdag 14 april 2010 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Het enige dat ik luister is gezwam over de oorlog
Ik denk dat deze nummers mijn all time favorite zijnquote:
liefquote:Op woensdag 14 april 2010 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Aretha Franklinquote:
Whehe, die CD heb ikquote:Op woensdag 14 april 2010 10:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Start the war, cause we are on the floor. It's never.......
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
hehequote:Op woensdag 14 april 2010 10:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Aretha Franklin
[..]
Whehe, die CD heb ik
Ik gok de sterke verhalen van de oudjes waar ze nu isquote:Op woensdag 14 april 2010 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ben ik even heel benieuwd naar wat je luistert
![]()
En de laatste twee moet je al zeker kennenquote:Op woensdag 14 april 2010 10:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
heheDie twisted world van tommyknocker is wel gaaf trouwens
Oh en die frontliner ook
Maar die kende ik allebei al nu ik ze luister.
Ja die wou ik dus ook maar die is al uitverkochtquote:Op woensdag 14 april 2010 09:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vond die ene met al die pacman achtige spookjes beestjes wel erg leukIk hoop voor je dat ze er zijn en dat ze een beetje van redelijke kwaliteit zijn
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat deze nummers mijn all time favorite zijn
Maar stiekem vind ik bijna alles van hun wel tof![]()
Daar had ik bij willen zijnquote:Op woensdag 14 april 2010 11:19 schreef Panda72 het volgende:
We hadden hier een stroomstoring van een paar seconden waardoor het alarm afging en de branddeuren dichtgingen het halve kantoor was in paniek en rende als een kip zonde kop door het pand heen.
en dat zijn nou stoere kerels![]()
Ik moest het meest lachen om die ene collega die altijd loopt te zeuren in de kantine(weten jullie nog) hij begon met zijn handjes te wapperen en riep brand brandquote:
Die homo?quote:Op woensdag 14 april 2010 11:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik moest het meest lachen om die ene collega die altijd loopt te zeuren in de kantine(weten jullie nog) hij begon met zijn handjes te wapperen en riep brand brand
die jaquote:
Typischquote:
quote:
heb je de loterij gewonnen?quote:
LIEFFIEquote:
Vooral die wapperende handjes.quote:
ja hahahahaquote:Op woensdag 14 april 2010 11:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
LIEFFIE
[..]
Vooral die wapperende handjes.
Hoiquote:Op woensdag 14 april 2010 11:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
LIEFFIE
[..]
Vooral die wapperende handjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |