geen flauw idee, maar hoe die uitziet zou ik zeggen maar 1x rond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is origineel uit duitsland dus NAP zal niet werken?quote:Op maandag 19 april 2010 12:13 schreef voederbietel het volgende:
Voor de km stand eventueel een NAP aanvragen. Kost je als particulier ¤2.50- geloof ik.
Als de auto de afgelopen jaren in Nederland onder houden is wel. Ik neem niet aan de je gisteren deze auto hebt laten importeren om vandaag van de hand te doen.quote:Op maandag 19 april 2010 16:15 schreef Pielemuisje het volgende:
[..]
is origineel uit duitsland dus NAP zal niet werken?
Nee zeker niet, is al een aantal jaar hier wat ik begreep, mocht een eventuele koper hier interesse in hebben dan zal ik het opvragen.quote:Op maandag 19 april 2010 16:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als de auto de afgelopen jaren in Nederland onder houden is wel. Ik neem niet aan de je gisteren deze auto hebt laten importeren om vandaag van de hand te doen.
ok laat het ff weten!quote:Op donderdag 22 april 2010 12:37 schreef Pielemuisje het volgende:
mischien dat ik iets kan regelen tot aan breda, maar dat is nog even onder voorbehoud.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |