Jezusquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:52 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Die moeder van Marcel links
Ik vind dat ze nog mooie kinderen hebben gekregen kijkend naar die moeder.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:03 schreef psaexorp het volgende:
[..]
Jezus![]()
die familie heeft het duidelijk niet getroffen
quote:Op woensdag 14 april 2010 00:05 schreef marcelroubos341966 het volgende:
Maar ik stop er denk ik maar mee. Wil de politie niet op mijn ip adres hebben
Die komt ook uit het sprookjesbos volgens mijquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:52 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof dat geen gelul van haar wasquote:Op woensdag 14 april 2010 00:05 schreef marcelroubos341966 het volgende:
Maar ik stop er denk ik maar mee. Wil de politie niet op mijn ip adres hebben
Ze had het ook over je 'hyves ip adres'. Alsof je een speciale IP voor Hyves hebtquote:Op woensdag 14 april 2010 00:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alsof dat geen gelul van haar was
Nee daarom. Ik wil niet dat hyves mij gaat achtervolgen jaquote:Op woensdag 14 april 2010 00:08 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ze had het ook over je 'hyves ip adres'. Alsof je een speciale IP voor Hyves hebt_!
Hyvesquote:Op woensdag 14 april 2010 00:08 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
Nee daarom. Ik wil niet dat hyves mij gaat achtervolgen ja
Ramond komt bij je langs, of hoe heet die kerelquote:Op woensdag 14 april 2010 00:08 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
Nee daarom. Ik wil niet dat hyves mij gaat achtervolgen ja
Ja weet ikquote:Op woensdag 14 april 2010 00:11 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ramond komt bij je langs, of hoe heet die kereltevens kunnen ze niets met je IP, of ze moeten juridisch gaan afdwingen, waar eerst genoeg bewijs voor nodig is
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:52 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Bellen met Nataschaquote:Op woensdag 14 april 2010 02:00 schreef marcelroubos341966 het volgende:
Maar even serieus ik werd net gebeld door Natascha Roubos. No joke. Maar heb natuurlijk alles ontkent en Marcel de schuld gegeven en gezegd dat de spareribs voor zijn verjaardag waren. Hoop nog velen conversaties met Tas te hebben ze klonk wel spang though
.
Users die mij niet geloven vraag maar om nummer van haar via pm.
quote:Op woensdag 14 april 2010 02:00 schreef marcelroubos341966 het volgende:
Maar even serieus ik werd net gebeld door Natascha Roubos. No joke. Maar heb natuurlijk alles ontkent en Marcel de schuld gegeven en gezegd dat de spareribs voor zijn verjaardag waren. Hoop nog velen conversaties met Tas te hebben ze klonk wel spang though
.
Bewijs?quote:Op woensdag 14 april 2010 02:00 schreef marcelroubos341966 het volgende:
.
quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 02:00 schreef marcelroubos341966 het volgende:
Is dit de echte of is deze nep?quote:16 uur 39 minuten geleden door Marcel Roubos
altijd maaken ze de pvv zwart is om misslijk van te worden
Dat zou je toch niet verwachten van Marcelquote:Op woensdag 14 april 2010 10:59 schreef Penisbaard het volgende:
Zit ik dus gewoon op http://www.nujij.nl/pvv-k(...)nbezit.8388251.lynkx te kijken, zie ik opeens een reactie van Marcel Roubos
[..]
Is dit de echte of is deze nep?
Altijd zo'n nette jongenquote:Op woensdag 14 april 2010 11:00 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dat zou je toch niet verwachten van Marcel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |