quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat die betaling maar zitten, jij blijft thuis!
Oh ja, boodschappen doen...
Als je niet alle nachten gaat hoef je niet te betalen... Dus misschien kun je je vermommen als Mariska en toch komen?quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje!![]()
Ik bedoelde ook niet de muziek, maar ESF als begrip, dat heeft ons immers samengebracht![]()
En jij blijft ook thuis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ESF-en zál je, wie er ook komt de 15e!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Op wat voor lijstje staat ze nu dan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:11 schreef Dirkh het volgende:
Als ik nou nog een keer zo'n post zie van Grijs dat ze nog boodschappen gaat doen, dan komt ze op m'n foes lijstje.
Ja dat zei je al in het dichte topicquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij blijft ook thuis!
ESF-en zál je, wie er ook komt de 15e!
Nog geen enkel lijstje eigenlijk. Ik heb niet zoveel lijstjes waar namen op voorkomen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op wat voor lijstje staat ze nu dan?
Het kan niet DUIDELIJK genoeg zijn dat het een ESF meet betreft.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat zei je al in het dichte topic
Je wist al dat ik Ned talig niet aan kan horen en weet je ook al dat mij laten zingen dodelijk is voor je trommelvliezen Greysie?quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kan niet DUIDELIJK genoeg zijn dat het een ESF meet betreft.
Wapperen zullen jullie, met je luie donder.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan nemen Tombo en ik het huisje ernaast en maken we het zo gezellig dat jij halverwege de avond in je uppie met je vlaggetje zit te wapperen en verder iedereen in het echte Party Huisje los gaatquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's goed. Ik zou maar snel boeken dan als ik jou was.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan nemen Tombo en ik het huisje ernaast en maken we het zo gezellig dat jij halverwege de avond in je uppie met je vlaggetje zit te wapperen en verder iedereen in het echte Party Huisje los gaat
En jij wist al dat Eurovisie inhoudt dat er niet alleen Nederlandstalige ESF muziek bestaat?quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je wist al dat ik Ned talig niet aan kan horen en weet je ook al dat mij laten zingen dodelijk is voor je trommelvliezen Greysie?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij wist al dat Eurovisie inhoudt dat er niet alleen Nederlandstalige ESF muziek bestaat?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan nemen Tombo en ik het huisje ernaast en maken we het zo gezellig dat jij halverwege de avond in je uppie met je vlaggetje zit te wapperen en verder iedereen in het echte Party Huisje los gaat
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat jij dan JUIST in dat ESF-huisje blijft als iedereen behalve Greys weg is viel te raden
True, Copywright voor jou!quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:12 schreef Dirkh het volgende:
tombolafan, hoe kom jij aan deze exacte tekst? (TT)
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar, waarom mag ik nou ook niet? Moet ik een huisje delen met alleen Ll!quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:26 schreef Greys het volgende:
Heb je al geboekt Ll?
En niet aan het ESF-huisje komen kloppen dan of je dan toch alsjeblieft mag komen he?
Ga boodschappen doen mensquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:26 schreef Greys het volgende:
Heb je al geboekt Ll?
En niet aan het ESF-huisje komen kloppen dan of je dan toch alsjeblieft mag komen he?
Om die spoiler van je in het vorige topic!quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, waarom mag ik nou ook niet? Moet ik een huisje delen met alleen Ll!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wat jij wil, maak maar een lijstjequote:Op dinsdag 13 april 2010 18:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
True, Copywright voor jou!
[..]Wat gaan we dan doen?
[ afbeelding ]
Ik haat het ESF niet!quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Om die spoiler van je in het vorige topic!
ESF haters komen er niet in de 15e. Sorry!
En doe jij dan alles wat ik op dat lijstje zet?quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat jij wil, maak maar een lijstje
Ligt er aan wat er op het lijstje staat.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En doe jij dan alles wat ik op dat lijstje zet? [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:30 schreef Cat22 het volgende:
Voorpret.
Nou dit duurt al ffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik ga nu meteen schrijven...quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat er op het lijstje staat.
En we hebben nog een maand!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En we hebben nog een maand!Voorpret is minstens de helft van alle lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We zijn allemaal mee.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:55 schreef JJH het volgende:
Dus als die blauwe boodschappen doet, durft nieumand hier meer te posten?
Neu, ben ff dingen aan het doen voor een of andere flut site, iets van FOK! of zo, maar die ken je vast niet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:55 schreef JJH het volgende:
Neuh, dan houden we ons stil zodat ze niet stiekem toch gaat posten en Dirk haar op zijn foes-lijstje zetquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:55 schreef JJH het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:03 schreef Dirkh het volgende:
Oh verdomd, ik ben ook blauw.
Daar moesten ze eens wat aan doen.
Hoeveel dagen gaan we ook al weer?quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga nu meteen schrijven...
En ik ga off, tot straks!
17quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoeveel dagen gaan we ook al weer?
quote:
Wat ga je Ll allemaal laten doen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb al een lijstje voor 3 weken...[ afbeelding ]
Of juist heel veel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ga je Ll allemaal laten doen?
Heb je nog tips nodig? Ik zou hem geen alcohol laten drinken in elk geval
Alcohol laten drinken staat er niet op nee...quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ga je Ll allemaal laten doen?
Heb je nog tips nodig? Ik zou hem geen alcohol laten drinken in elk geval
Oeh, kan je goed klussen!?quote:
Ik weet zo goed als zeker dat er dan niets terecht komt van alles dat er op het lijstje staat van Tombola.quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, kan je goed klussen!?
* noteert extra dingen *
Nee, we gaan Ll juist géén alcohol laten drinken.quote:
Dat geloof ik meteen... In ons huisje komt geen alcohol dusquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet zo goed als zeker dat er dan niets terecht komt van alles dat er op het lijstje staat van Tombola.
Ongezien! Wat er ook op staat!
HEUJ!quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, we gaan Ll juist géén alcohol laten drinken.
En Tombola doet dat toch al niet. En dan gaan ze heel wild nuchter zitten wezen in een apart huisje, hoorde ik!
Ow ja. Dawast.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, we gaan Ll juist géén alcohol laten drinken.
En Tombola doet dat toch al niet. En dan gaan ze heel wild nuchter zitten wezen in een apart huisje, hoorde ik!
Eh, nu nietquote:
Nee hoor. Da's toch pas op de 15e?quote:
Oh, de 15e! Ik drink wel hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan wel toch?
Opeens blijkt bijna iedereen nuchter te willen blijven.
Hoi tuttebolletjequote:
Wat drink je?quote:
Geen idee nog!quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat drink je?
Ik denk dat ik een flesje Amarula meeneem.
Don't get too excited!quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:33 schreef Cat22 het volgende:
Ow gawd...een 'bring your own booze' sleep-over party. De laatste keer dat ik die organiseerde zijn er drie mensen over hun nek gegaan en hebben we twee stelletjes-die-niet-met-elkaar-stelletje waren uit elkaar moeten houden.
Klinkt als een prima feestjequote:Op dinsdag 13 april 2010 19:33 schreef Cat22 het volgende:
Ow gawd...een 'bring your own booze' sleep-over party. De laatste keer dat ik die organiseerde zijn er drie mensen over hun nek gegaan en hebben we twee stelletjes-die-niet-met-elkaar-stelletje waren uit elkaar moeten houden.
Ik ga er serieus van uit dat ieder van hier zich weet te gedragen en niet gaat lopen kotsen in dat huisje. Ik ga het in elk geval niet opruimen en ik sta te boek als de huurder van dat hok. Dus nee, geen gekots. Gewoon leuk een borrel of wat drinken. Maar ik was er met dit cluppie mensen eigenlijk niet zo bang voorquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:33 schreef Cat22 het volgende:
Oh ja, jij kon niet tegen kotsenquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga er serieus van uit dat ieder van hier zich weet te gedragen en niet gaat lopen kotsen in dat huisje. Ik ga het in elk geval niet opruimen en ik sta te boek als de huurder van dat hok. Dus nee, geen gekots. Gewoon leuk een borrel of wat drinken. Maar ik was er met dit cluppie mensen eigenlijk niet zo bang voor
Dat andere daar kan ik geen garanties over geven. Dat zoekt iedereen maar lekker uit.
Ik kan een ander niet zien kotsen idd, dan doe ik automatisch meequote:
Nou ik denk dat met dit ploegje je daar niet bang voor hoeft te zijnquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan een ander niet zien kotsen idd, dan doe ik automatisch mee
Nee maar serieus. Ik was vroegah op feestjes bij mensen thuis en dan werd er lekker bessen over het vloerkleed heen gekotst. Zie dat er maar weer uit te krijgenDus ik vind alles prima daar, als het huisje maar heel blijft en er niet gekotst wordt in mijn gezichtsveld
Wat is Mickey Rourken?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:40 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga Mickey Rourken de 15de, maar dat had ik al gezegd toch?
zie post daarnaquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is Mickey Rourken?
Je gaat de food scene uit Nine 1/2 Weeks nadoen?
Ohjaquote:
Kom jij ook?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is goed Greys. Kotsen doen we wel buiten. Bibberend van de kou want het mag niet binnen van mama Greys.
Fijn!quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is goed Greys. Kotsen doen we wel buiten. Bibberend van de kou want het mag niet binnen van mama Greys.
Ik ga ervan uit dat iedereen zich in weet te houden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga er serieus van uit dat ieder van hier zich weet te gedragen en niet gaat lopen kotsen in dat huisje. Ik ga het in elk geval niet opruimen en ik sta te boek als de huurder van dat hok. Dus nee, geen gekots. Gewoon leuk een borrel of wat drinken. Maar ik was er met dit cluppie mensen eigenlijk niet zo bang voor
Dat andere daar kan ik geen garanties over geven. Dat zoekt iedereen maar lekker uit.
Yep, doe ik eigenlijk altijd wel als ik op stap ga en thuis drink het ook vaak. Ik hou niet zo van Cola en sinas zooi, dan is een koude 0.0% prima te doen.quote:
Die post met jou smilie er onder is komischquote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee, alcoholvrij bierquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Yep, doe ik eigenlijk altijd wel als ik op stap ga en thuis drink het ook vaak. Ik hou niet zo van Cola en sinas zooi, dan is een koude 0.0% prima te doen.
Waarom kom je niet dan? Kan je je er nog meer tegen aan bemoeienquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee ik bemoei me er gewoon graag tegenaan
Ik kom welquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom kom je niet dan? Kan je je er nog meer tegen aan bemoeien![]()
Ze komt dus welquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom kom je niet dan? Kan je je er nog meer tegen aan bemoeien
Wijn dusquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik kom welIk rij met Ml-etje mee
![]()
Ik geloof alleen dat ik zelf mijn eigen alcohol mee moet nemen. Ik hou niet van al mix zooi. Ik ben een echte vrouw wat dat betreft
Sowieso ga ik niet dokken voor andermans alcoholquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof alleen dat ik zelf mijn eigen alcohol mee moet nemen. Ik hou niet van al mix zooi. Ik ben een echte vrouw wat dat betreft
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee, alcoholvrij bier
En je blijft tukken toch?
Jij vuns!quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die post met jou smilie er onder is komisch![]()
![]()
Neequote:
Volgens mij neemt iedereen zijn eigen fles mee.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof alleen dat ik zelf mijn eigen alcohol mee moet nemen. Ik hou niet van al die mix zooi. Ik ben een echte vrouw wat dat betreft
Ja dat ken ik. En dat vervolgens hier iedereen doet alsof je 20 bier op hebt, maar het eigenlijk gewoon de schuld van die mensen is omdat ze je cocktails voerenquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij neemt iedereen zijn eigen fles mee.![]()
Ik ben ook niet van de mixjes. Vind het altijd een beetje eng dat het een niet goed met het ander combineert en ik daar niet goed van word.
Nouja, komisch in de zin van dat Greys daar dus al het hele weekend is. Maar misschien vinden jullie dat wel helemaal niet komischquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh dat is ook hoe ik 'm las hoor
Dat lijkt mij ook toch... En anders is het zelf opruimen vind ikquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
En resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.quote:Dat andere daar kan ik geen garanties over geven. Dat zoekt iedereen maar lekker uit.
Kopen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
Wie koopt de condooms, morning after pillen, en het glijmiddel?
Ll mijn Mr zit naast me te werkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
Oh wij hebben een jaarvoorraad hier thuis. Ik neem ze wel mee, mag jij ze (voor iemand anders) gebruikenquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
Oooh! Wat een naar volk!quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat ken ik. En dat vervolgens hier iedereen doet alsof je 20 bier op hebt, maar het eigenlijk gewoon de schuld van die mensen is omdat ze je cocktails voeren
Shut itquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat ken ik. En dat vervolgens hier iedereen doet alsof je 20 bier op hebt, maar het eigenlijk gewoon de schuld van die mensen is omdat ze je cocktails voeren
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
Maar dat komt door de food scene uit Nine 1/2 Weeks Goodbye!
Omdat Dirk zonodig Mickey Rourke moest noemen.
Toen was ie nog lekker, in die film
Wie maakte Erik de vorige keer ook alweer aan het huilen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
Waar heb je het tweede voor nodig als je ook het eerste haalt?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kan wel weer een 'wat heb ik meegenomen van mijn werk' raadsel doen maar da's ook zo flauw.quote:
Safety firstquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waar heb je het tweede voor nodig als je ook het eerste haalt?
Durf ik te vragen waarom jij een jaarvoorraad morning after pillen in huis hebt?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh wij hebben een jaarvoorraad hier thuis. Ik neem ze wel mee, mag jij ze (voor iemand anders) gebruiken
Nououououou.....quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat ie te dronken wordt om ze om te doenquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en van die mensen die zeggen dat ze dachten dat die blauwe flesjes water waren...quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij was van de beflapjes tochquote:
Of een jaarvoorraad glijmiddel?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Durf ik te vragen waarom jij een jaarvoorraad morning after pillen in huis hebt?
quote:
Dat geldt toch net zo goed voor het derde?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nouhouquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Durf ik te vragen waarom jij een jaarvoorraad morning after pillen in huis hebt?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zal die morning after pil ook niet echt nodig zijn vrees ik...quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Omdat ie te dronken wordt om ze om te doen
Wat moet hij bekostigen? Ik neem die 3 artikelen wel mee hoor. En je komt gewoon netjes braaf en niet zwanger weer thuis de 15equote:Op dinsdag 13 april 2010 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
hij zegt dattie druk is om het geld te verdienen om dat te bekostigen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
hij zegt dattie druk is om het geld te verdienen om dat te bekostigen
tenzij hij weer voor Erik gaat misschien?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat geldt toch net zo goed voor het derde?
Dus we kunnen nog gaan lopen poetsen zaterdagmiddag?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, voor dat soort zooi geldt hetzelfde als voor het gekots:
Je gaat je gang maar, als ik het maar niet op hoef te ruimen. Of te zien.
Nou ja, dat laatste is even afhankelijk van wie, enzo.
Die Indo meneer?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de brillenmans bij DWDD wel leuk.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, voor dat soort zooi geldt hetzelfde als voor het gekots:
Je gaat je gang maar, als ik het maar niet op hoef te ruimen. Of te zien.
Nou ja, dat laatste is even afhankelijk van wie, enzo.
Da's een beetje afhankelijk van wie het zijn.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja, jij wil wel kijken naar seks van anderen Greys?
Ja. Soort van schattige nerdquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's een beetje afhankelijk van wie het zijn.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van wie wil jij het wel zien dan?
Oh hmmm. Ik zou het er niet mee kunnen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Soort van schattige nerd.
[ afbeelding ]
Doe die bril es afquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Soort van schattige nerd.
[ afbeelding ]
Ik zou het er ook niet mee kunnenquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh hmmm. Ik zou het er niet mee kunnen.
Maar ik kan me wel voorstellen dat je het een interessanterig type vindt ja
Ik heb soms vreemde smaak jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh hmmm. Ik zou het er niet mee kunnen.
Maar ik kan me wel voorstellen dat je het een interessanterig type vindt ja
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus we kunnen nog gaan lopen poetsen zaterdagmiddag?
Ja daar ga ik echt niet op antwoorden hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou het er ook niet mee kunnen
Maar je ontwijkt mn vraag
NOU! Ik wil het weten!!! Welke combi's????quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar ga ik echt niet op antwoorden hoor
Maar ik kan wel een paar combi's bedenken.
Combi's aan het bedenken.quote:
Alsof jou dat, als rotterdammer zijnde, wat uitmaakt.quote:
Nu praat je in code.quote:
Iedereen meldt zo'n beetje dat ie er is, en dan zeg jij dat we in eens een leven hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dat houd in dat we niet meer leven hebben dan dit.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Iedereen meldt zo'n beetje dat ie er is, en dan zeg jij dat we in eens een leven hebben.
Vrouwen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:17 schreef Greys het volgende:
Ik was ff culinair aan het doen!Combi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Patatekesquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat gaf de aanleiding? Patat of dombola?
Mijn moeder had vandaag zelf appelmoes gemaaktquote:
Ik heb nog geen combi gezien van mensen die Greys graag zou zien seksen hoorquote:
Ik zeg: TomboH en Dirklafan. Wordt vast een leuk weblog-item.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nog geen combi gezien van mensen die Greys graag zou zien seksen hoor
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet ErikH en Tha_Dirk?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zeg: TomboH en Dirklafan. Wordt vast een leuk weblog-item.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat gaf de aanleiding? Patat of dombola?
Heb ik ook wel eens gedaanquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn moeder had vandaag zelf appelmoes gemaakt. Keilekker
.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar ga ik echt niet op antwoorden hoor
Maar ik kan wel een paar combi's bedenken.
I passquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat lijkt me beterquote:
Ik pass ook heur!quote:
Jaloers dat je niet genoemd wordt? DIIIIIRK! We have a winner!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:36 schreef JJH het volgende:
Watvoor bizarre combi's zie ik hier trouwens voorbijkomen.
Neuh, eerder blij denk ik.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jaloers dat je niet genoemd wordt? DIIIIIRK! We have a winner!
Als ze twitteren tijdens De Daad wel ja.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
JJH en Dirkh
Ze hebben beiden al die 'H'... Ik zie het wel wat worden
Waarschuw me dan! Ik wist niet dat het kwam!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
Singles is weer leuk. Belachelijk, maar leuk
"Grijpgrage alle hoeken van de kamer sex"
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarschuw me dan! Ik wist niet dat het kwam!
quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Da's wel mijn JJHtje he! Die wordt niet geDirkt.
AH, nog bedankt voor die waarschuwingquote:
Verdomd!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je Tha_Erik heel snel en spraakgebrekkig uitspreekt, gevolgd door een soort geile uitademing, klinkt het ook als DirkH.
Dus eigenlijk is Dirk een geile Erik met een spraakgebrek?quote:
Wat vind je, moet ik hem ff bellen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vind Heer G het ook geil klinken?
Die met jou in een auto stapt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is Dirk een geile Erik met een spraakgebrek?
Zeg hem dan wel effe dat hij awaaaaay van de reling moet stappen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou het doen. Heeft die jongen ook nog een verzetje
Wat mijn schuld!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo, zelfs JJH wijst me af.
Confronterende avond. En bedankt Tombolafan! Jouw schuld!!
quote:
OMGquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je Tha_Erik heel snel en spraakgebrekkig uitspreekt, gevolgd door een soort geile uitademing, klinkt het ook als DirkH.
Oh ik vond Dirk juist té lekker. Dan voel ik me steeds zo lelijkquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat mijn schuld!
Dat jij nou niet lekker genoeg bent
Hij belde mij net al.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou het doen. Heeft die jongen ook nog een verzetje
Wie rijdt er nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij belde mij net al.
"Ik ga vrijdag uit eten met mijn collega's".
Ik: "Nee, want ik ben al weg, jij moet op de beesten passen".
Nou goed. Het kwam er op neer dat ik om half vier naar huis ga van het werk, dan ff bij de beesten blijf en dan is hij op tijd weer terug. Da's het plan tenminste
Vorige week plaatste ik een tweet dat Fraukje moest stoppen met sms-en, dan wordt in eens duidelijk dat collega's gewoon mee zitten te lezen. He Dirk, wie is die Baukje Fraukje?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:48 schreef JJH het volgende:
Die reclame "met van die flapjes" weer.
Ik blijf erom moeten lachen.
Het is mijn beurt he?quote:
Als t niet gaat dan gaat 't niet hoor, dan rij ik wel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is mijn beurt he?
Ik vind het ook niet erg, maar dan moet ik wel ff kijken of ik dan nog even bij de beesten ben. Anders zitten die veel te lang alleen. We zijn meestal om tien voor acht bij GB he? Dus uiterlijk 19.15 uur bij jou weg, betekent dat ik om 18.30 uur van huis moet. Nou ja, komt wel goed!
Mijn dubbelleven is gewoon openbaar.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:54 schreef Ml-etje het volgende:
Dirkh die collega's hebben je dubbelleven in de smiezen
Nee komt wel goed.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als t niet gaat dan gaat 't niet hoor, dan rij ik wel.
We kunnen ook half uurtje / uurtje later gaan natuurlijk?
Met z'n allen in de smart dus.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee komt wel goed.
Het is mijn beurt. Klaar.
We pakken weer mijn waggie vanaf hier neem ik aan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee komt wel goed.
Het is mijn beurt. Klaar.
De vrijdagorgie van GB, Ll en G.quote:
quote:
Anders wordt het wat lastig als Goodbye er ook nog bij in moet passen!quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We pakken weer mijn waggie vanaf hier neem ik aan?
Mjah je moet me sowieso ophalen, en tenzij jij mijn auto kut vind rijden is dat denk ik de makkelijkste (en goedkoopste qua benzine) optiequote:Op dinsdag 13 april 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Anders wordt het wat lastig als Goodbye er ook nog bij in moet passen!
Maar ik kan ook de auto van Heer G pakken hoor. We spreken het allemaal nog wel af.
Ja, al was die broer (Flo?) wel lekkerquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Die had het met elk mannelijk gezinslid van het hele gezin gedaan he?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah je moet me sowieso ophalen, en tenzij jij mijn auto kut vind rijden is dat denk ik de makkelijkste (en goedkoopste qua benzine) optie
quote:
EN de enige keer dat je nee mag zeggent is op je verjaardagquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:05 schreef Greys het volgende:
Whut? Een kaart zodat je verplicht moet sexen?![]()
Of als hij haar slaat.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
EN de enige keer dat je nee mag zeggent is op je verjaardag.
ew.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
Neeee een sekstape van jezelf met vriendinnen kijken omdat je er zo leuk uit zag
En haar zoon.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
Neeee een sekstape van jezelf met vriendinnen kijken omdat je er zo leuk uit zag
En ze droeg tietentapequote:Op dinsdag 13 april 2010 21:09 schreef Cat22 het volgende:
En met hangtieten moet je zo'n jurkje echt niet meer aandoen.
Hoho. Tot aan het sex gedeelte.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoho. Tot aan het sex gedeelte.
Dat die vriendinnen daarna verder keken kon zij ook weinig aan doen
Mineminemine!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |