quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat die betaling maar zitten, jij blijft thuis!
Oh ja, boodschappen doen...
Als je niet alle nachten gaat hoef je niet te betalen... Dus misschien kun je je vermommen als Mariska en toch komen?quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje!![]()
Ik bedoelde ook niet de muziek, maar ESF als begrip, dat heeft ons immers samengebracht![]()
En jij blijft ook thuis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ESF-en zál je, wie er ook komt de 15e!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Op wat voor lijstje staat ze nu dan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:11 schreef Dirkh het volgende:
Als ik nou nog een keer zo'n post zie van Grijs dat ze nog boodschappen gaat doen, dan komt ze op m'n foes lijstje.
Ja dat zei je al in het dichte topicquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij blijft ook thuis!
ESF-en zál je, wie er ook komt de 15e!
Nog geen enkel lijstje eigenlijk. Ik heb niet zoveel lijstjes waar namen op voorkomen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op wat voor lijstje staat ze nu dan?
Het kan niet DUIDELIJK genoeg zijn dat het een ESF meet betreft.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat zei je al in het dichte topic
Je wist al dat ik Ned talig niet aan kan horen en weet je ook al dat mij laten zingen dodelijk is voor je trommelvliezen Greysie?quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kan niet DUIDELIJK genoeg zijn dat het een ESF meet betreft.
Wapperen zullen jullie, met je luie donder.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan nemen Tombo en ik het huisje ernaast en maken we het zo gezellig dat jij halverwege de avond in je uppie met je vlaggetje zit te wapperen en verder iedereen in het echte Party Huisje los gaatquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's goed. Ik zou maar snel boeken dan als ik jou was.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan nemen Tombo en ik het huisje ernaast en maken we het zo gezellig dat jij halverwege de avond in je uppie met je vlaggetje zit te wapperen en verder iedereen in het echte Party Huisje los gaat
En jij wist al dat Eurovisie inhoudt dat er niet alleen Nederlandstalige ESF muziek bestaat?quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je wist al dat ik Ned talig niet aan kan horen en weet je ook al dat mij laten zingen dodelijk is voor je trommelvliezen Greysie?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij wist al dat Eurovisie inhoudt dat er niet alleen Nederlandstalige ESF muziek bestaat?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan nemen Tombo en ik het huisje ernaast en maken we het zo gezellig dat jij halverwege de avond in je uppie met je vlaggetje zit te wapperen en verder iedereen in het echte Party Huisje los gaat
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat jij dan JUIST in dat ESF-huisje blijft als iedereen behalve Greys weg is viel te raden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |