Mijn gevoel zegt ook dat de posteressen van de plaatjes ook een soort van ziekelijke behoefte hebben om een positieve bevestiging te krijgen. Eigenlijk is dat het enige wat me er van weerhoudt om een troll post daar te maken.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel de uitgezakte tiet met biervilt-tepels van iemand die ze 'kennen' he! De volgende stap is dat die vrouw ziet wat voor'n lieve jongen het is, alle 'bad guys' afzweert, en met hun een fijne 'geile' relatie begint.
[..]
Aangesproken? Dit is KLB, die types zijn triest. Als je geenreacties kunt hebben moet je ook niet doen alsof die paar tieten daar het beste zijn wat je ooit is overkomen.
Als iets normaal is voor een vrouw dan is dat het wel. Maar het op een forum proberen te krijgen is inderdaad kansloos.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt ook dat de posteressen van de plaatjes ook een soort van ziekelijke behoefte hebben om een positieve bevestiging te krijgen. Eigenlijk is dat het enige wat me er van weerhoudt om een troll post daar te maken.
Gezien de reacties daar is de kans op buitenproportionele positiviteit en grenzeloos geslijm juist extreem groot.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:47 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Als iets normaal is voor een vrouw dan is dat het wel. Maar het op een forum proberen te krijgen is inderdaad kansloos.
Mja ok, maar wat zijn die reacties nou waard. Ze willen gewoon meer pics zien. Kansloos om daar enige waarde aan te hechten.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
Gezien de reacties daar is de kans op buitenproportionele positiviteit en grenzeloos geslijm juist extreem groot.
Hier lurken: [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #35 is meer jouw ding?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:51 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb dat topic sowieso nooit begrepen.
Er zullen er genoeg tussen zitten die wel meer willen dan dat hoor.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:54 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Mja ok, maar wat zijn die reacties nou waard. Ze willen gewoon meer pics zien. Kansloos om daar enige waarde aan te hechten.
Hahaha; Ja!quote:Op woensdag 14 april 2010 10:55 schreef NotYou het volgende:
Hier lurken: [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #35 is meer jouw ding?
Posten uit een KPD-topic. BAN!quote:
Idd. De grootste lelijkerds krijgen daar nog positieve reacties. Heck, een naaktfoto van m'n oma zou nog tot gefap leiden daar geloof ik.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:47 schreef Fortitude het volgende:
Als iets normaal is voor een vrouw dan is dat het wel. Maar het op een forum proberen te krijgen is inderdaad kansloos.
Was er niet een vergelijkbare regel mbt banrequests? Maar mag posts uit KPD quoten niet dan?quote:
Kom op, die laatste zin.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die meiden vragen er ook gewoon om hoor.
Volgens mij gaat het om het posten van foto's uit dat forum, niet om quotes.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:03 schreef NotYou het volgende:
Was er niet een vergelijkbare regel mbt banrequests? Maar mag posts uit KPD quoten niet dan?(Dacht overigens dat het US was.
)
er is al iemand die bijna een ban had gekregen omdat hij opmerkingen OVER een foto gepost in KPD op het gewone forum posttequote:Op woensdag 14 april 2010 11:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het om het posten van foto's uit dat forum, niet om quotes.
Pas maar op jij post nu over een opmerking van iemand, die ergens buiten kpd zijn mening verkondigde over een foto in KPD...quote:Op woensdag 14 april 2010 11:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er is al iemand die bijna een ban had gekregen omdat hij opmerkingen OVER een foto gepost in KPD op het gewone forum postte
als het een IP ban oplevert kan het op dit IP geen kwaadquote:Op woensdag 14 april 2010 11:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Pas maar op jij post nu over een opmerking van iemand, die ergens buiten kpd zijn mening verkondigde over een foto in KPD...
Er is geciteerd uit een privéforum.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het om het posten van foto's uit dat forum, niet om quotes.
In dat geval verwijderd.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er is al iemand die bijna een ban had gekregen omdat hij opmerkingen OVER een foto gepost in KPD op het gewone forum postte
En wat voor vertrouwelijks is daarmee - tot een zeer beperkt publiek - naar buiten gekomen; geslijm dat je net zo goed in de US reeks had kunnen aantreffen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |