quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
is dat uit het maagden verzameltopic?
Ehm, nee.quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:14 schreef Zero17 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ehm, nee.
Post jij je tieten nou maar, dan doe je tenminste nog wat nuttigs.
Ik vind het zo erg, echt ontzettend. Ik ben namelijk een 40 jarige maagd die nooit regelt en zich elke keer af moet beren op Foksters Sexy & Gewaagd topics. Ik had zo erg gehoopt dat jij je tieten zou posten, want dan zou dat wat licht in mijn leven brengen. Maarja, ik ga nu maar weer in een hoekje zitten huilen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:34 schreef Zooootje het volgende:
[..]
![]()
Die houd ik voor m'n vriend als je het niet erg vindt.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:47 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik vind het zo erg, echt ontzettend. Ik ben namelijk een 40 jarige maagd die nooit regelt en zich elke keer af moet beren op Foksters Sexy & Gewaagd topics. Ik had zo erg gehoopt dat jij je tieten zou posten, want dan zou dat wat licht in mijn leven brengen. Maarja, ik ga nu maar weer in een hoekje zitten huilen.
Oh.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:01 schreef Zooootje het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig heb ik een ander beeld bij je omdat ik ooit ergens een foto van je gezien heb, dat maakt 't af.
Dan ben je een verrekt lekker jong uitziende 40-jarige maagdquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:09 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh.![]()
Dus je gelooft niet dat ik een 40-jarige maagd ben?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:13 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Dan ben je een verrekt lekker jong uitziende 40-jarige maagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:15 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Kloon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een foto die je ooit in een hyves-foto-plaats-topic hebt gezet?
Ah, daar kwam ik net pas achter.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:25 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Kloon?![]()
Een foto die je ooit in een hyves-foto-plaats-topic hebt gezet?
Fijn, dan ben je veel leuker namelijk!quote:Op woensdag 14 april 2010 00:27 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ah, daar kwam ik net pas achter.
Ja die ja, nou dan drop ik mijn 40-jarige maagd act hierbij maar.
Iddquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:30 schreef Socios het volgende:
Sowieso die reacties op foto´s van (bijna) ontklede FOK!sters. Alsof je daarmee een PM in je Inbox krijgt om een keertje af te spreken.![]()
_________!!!!!1
Idd zeg. Er posten er twee die een mooi figuur hebben, maar je weet maar nooit wat voor'n hoofd daar boven zit. dat topic is vooral vermakelijk om de kansloze slijmreacties. En oh wee als iemand er negatief reageerd op een lelijkerd dan krijg je een bak white knights achter je aanquote:
Het mooiste zijn nog de helden die eruit proberen te springen door moraalridder te spelen en uiteindelijk zelf proberen te hosselen. Dat zijn de 20+ maagden die denken een tactiek te hebben gevonden.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Idd zeg. Er posten er twee die een mooi figuur hebben, maar je weet maar nooit wat voor'n hoofd daar boven zit. dat topic is vooral vermakelijk om de kansloze slijmreacties. En oh wee als iemand er negatief reageerd op een lelijkerd dan krijg je een bak white knights achter je aan
Ik kijk niet eens in die reeksen, het white knight / maagden kwijl reacties is zum kotzen en die anderhalve tiet die er wel aardig uit ziet is me dat niet waard.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Idd zeg. Er posten er twee die een mooi figuur hebben, maar je weet maar nooit wat voor'n hoofd daar boven zit. dat topic is vooral vermakelijk om de kansloze slijmreacties. En oh wee als iemand er negatief reageerd op een lelijkerd dan krijg je een bak white knights achter je aan
En het zijn vaak ook dezelfde die poster, waaronder vaak nog lelijke vrouwen, no offence, maar een aantal hebben van die uitgezakte tieten met bierviltjes tepels. En dan de maagden die erop reageren alsof het het mooiste lichaam is wat ze ooit hebben gezien.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens in die reeksen, het white knight / maagden kwijl reacties is zum kotzen en die anderhalve tiet die er wel aardig uit ziet is me dat niet waard.
Ja, maar het is wel de uitgezakte tiet met biervilt-tepels van iemand die ze 'kennen' he! De volgende stap is dat die vrouw ziet wat voor'n lieve jongen het is, alle 'bad guys' afzweert, en met hun een fijne 'geile' relatie begint.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:32 schreef Inverted_World het volgende:
En het zijn vaak ook dezelfde die poster, waaronder vaak nog lelijke vrouwen, no offence, maar een aantal hebben van die uitgezakte tieten met bierviltjes tepels. En dan de maagden die erop reageren alsof het het mooiste lichaam is wat ze ooit hebben gezien._!
Aangesproken? Dit is KLB, die types zijn triest. Als je geenquote:Op woensdag 14 april 2010 10:33 schreef Fortitude het volgende:
Jullie.![]()
Ok die white knights zijn treurig, maar er over gaan zeiken is net zo triest. Laat ze gewoon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |