quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:24 schreef Penisbaard het volgende:
Lekker gek emotie-icoon, lekker brutaal
halon aj prettgi gestorod inde daad ha ha nou hoihoiquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:24 schreef Penisbaard het volgende:
Lekker gek emotie-icoon, lekker brutaal
Vrouwen die roken inderdaadquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:28 schreef rashudo het volgende:
Je ziet een lekker wijf, je denkt leuk, steekt ze een peuk op:![]()
Je ziet een interessante post, je denkt leuk, staat er opeens een duivelse smiley
koning emotieicoon keizer admiraal, popla gebruiken ze allemaalquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]is net als
het emotie-icoon der keizers.
Als Justin me nou zo'n foto zou sturenquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:30 schreef Socios het volgende:
Sowieso die reacties op foto´s van (bijna) ontklede FOK!sters. Alsof je daarmee een PM in je Inbox krijgt om een keertje af te spreken.![]()
_________!!!!!1
Ah, daarom geen pics van jou.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:31 schreef Zooootje het volgende:
Grapje hoor, ik snap je punt, vind het sowieso zielig als je geil gaat lopen (lees: in de meeste gevallen proberen) doen met foto's via een forum.
en dit natuurlijkquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:32 schreef Copycat het volgende:
Die smilies worden ook vaak gebruikt door users die duidelijk willen maken dat ze zelf vinden dat ze een heel snedige post geplaatst hebben.
Als je die zweep of duivel nodig hebt, is het géén snedige post! Zwaktebod.
Jij snapt 'm. Want ik heb weinig behoefte aan aandacht van vieze Fok!kers die zich misschien wel 10x knapper, 10x socialer en 10x jonger voordoen.quote:
Hoe jong ben jij dan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:36 schreef Zooootje het volgende:
Jij snapt 'm. Want ik heb weinig behoefte aan aandacht van vieze Fok!kers die zich misschien wel 10x knapper, 10x socialer en 10x jonger voordoen.
Dit dus, schunnige denigrerende kreten fro teh wni.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:32 schreef Copycat het volgende:
Die smilies worden ook vaak gebruikt door users die duidelijk willen maken dat ze zelf vinden dat ze een heel snedige post geplaatst hebben.
Als je die zweep of duivel nodig hebt, is het géén snedige post! Zwaktebod.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |