ja die heb ik ook al 10x gehoordquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:25 schreef HaagsPietje het volgende:
komen ze weer....de bekende clowns en het rennen verhaal hahaha
Yep. Ze gaan het hebben over Ajax - Fey.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:55 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Zat ie nou vanavond bij pauw&witteman?
godver net gemist, is het nog terug te luisteren?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Yep. Ze gaan het hebben over Ajax - Fey.
Je quote mij, dus je wilt de discussie over Ajax - Fey horen? Dat is namelijk vanavond bij P&W.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:56 schreef DanHardy het volgende:
[..]
godver net gemist, is het nog terug te luisteren?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:25 schreef msnk het volgende:
Maar idd toch bedankt Paul, goede OP ook met allemaal kant en klare links
Kuch Johan Derksen bij Pauw & Witteman kuchquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:55 schreef Ricard0j het volgende:Zat ie nou vanavond bij pauw&witteman?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:56 schreef DrDentz het volgende:
De jongens nog even op de foto met een echte held.
Was jij degene die verkleed was als pastoor of was jij de travestiet? O, nee dat speelde zich af in Waalwijk.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:42 schreef HaagsPietje het volgende:
ik kwam em een keer tegen in zoetermeer tijdens wat muziekoptredens.....schat em 1m80
was op de parkeerplaats, vervolgens moest ie rennen voor zn leven
Werkt hier gewoon?quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:15 schreef Vasilevski het volgende:
Is dit nog ergens terug te luisteren? De links op de blog van SigaarSnor werken helaas niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |