quote:Jij typt anders net zo irritant
Op woensdag 15 mei 2002 10:44 schreef LenL het volgende:
egte breezah
Di-rect sux. Die willen zelf volgens mij geen breezer miepen voor het podium. Maarja, als je lekker cashed
Maar als je dat zo vervelend vind, tik zelf dan ook niet alsof je alles bent
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 10:48 schreef _BouwiE_ het volgende:
Je zou bijvoorbeeld wat beter op kunnen gaan letten. Je nederlands laat iets te wensen overDi-rect sux. Die willen zelf volgens mij geen breezer miepen voor het podium. Maarja, als je lekker cashed
Overigs vraag ik me af waartegen de topicopener zich afkeert: tegen de band of tegen de fans van de band.
quote:tegenwoordig music censorship televison ( mtv )
Op woensdag 15 mei 2002 10:57 schreef -ScuL- het volgende:
Di-rect komt uit een dorpje op 1 kilometer hier van mijn woonplaats.. Ondanks dat ik hun 2e nummertje wel aardig vind blijf ik het een stel nitwits vinden.. maarja je weet hoe dat zit met de TMF-slaven tegenwoordig.. die vinden alles cool wat TMF uitzendt dusss.. Denk er dan maar aan dat zij zo ignorant zijn dan hoef jij je er niet meer mee bezig te houden
quote:Ik denk het wel. Ze zijn net zo oud en ze staan elke week met hun rotkop op de cover van Hitkrant en Break Out. Als je in een rockband zit, dan wil je zulk trendgevoelig publiek toch helemaal niet, lijkt me
Op woensdag 15 mei 2002 10:48 schreef _BouwiE_ het volgende:Di-rect sux. Die willen zelf volgens mij geen breezer miepen voor het podium.
quote:Ik keer me af tegen de band en nog meer tegen de fans... argh, maar de manier waarop ze in dat computer lokaal zaten, het hele lokaal kon meegenieten over hoe lekker zij de drummer wel niet vonden
Op woensdag 15 mei 2002 11:30 schreef weerdo het volgende:
Grappig bandje. Worden nu zwaar gepusht. Hebben weinig materiaal. Misschien dat het later nog wel eens iets wordt, nu vind ik het niet echt denderend.Overigs vraag ik me af waartegen de topicopener zich afkeert: tegen de band of tegen de fans van de band.
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 14:08 schreef Echoes het volgende:
volgens mij ben je beetje jaloers dat ze jou niet lekker vinden ipv die drummer
quote:Hahaha, jij kent die meisjes niet en ik ken ze te goet, het zijn 4 mijsjes uit een gehucht ergens in het zuid oosten van twente met <1000 inwoners, egt van die domme boeren
quote:klopt, ze schrijven hun eigen nummers ook niet
Op woensdag 15 mei 2002 14:33 schreef matthijn99 het volgende:
In de Haagsche Courant heeft een aantal maanden geleden een verhaal gestaan over de vader van 1 van die gasten, dat het bandje gewoon samengesteld is naar een door hem bedacht en uitgewerkt concept. Ik geloof dat ze elkaar ook niet eens kenden.
Dat is al weer reden genoeg om ze in het geheel niet serieus te nemen.
quote:
Tussen de soundcheck en het optreden door werden ze op handen gedragen door die gasten van Kane en het management. Enfin, toen moesten ze het podium op.
Spetterende intro van de drummer, en de rest volgde lekker mee. Een knaller van een openingsnummer. Helaas was de zang niet overal zuiver, maar goed. Maar na een nummer of drie ging het bij mij vervelen. Zeker toen de gitarist (diegene met de door mij nog af te scheren bakkebaardjes) ongeveer 5 minuten nog had om te stemmen, terwijl hij 3 andere strats achter zich had staan..... Even later was hij aant klooien met zijn FX en de nummers werder saaier en saaier.
Toen ze klaar waren, kregen ze alleen van de die-hard fans vooraan een redelijk applaus, de andere 950 man klapten wat argeloos. Terwijl er 1000 man de zaal in mochten.
Later in de kleedkamer was diezelfde gitarist zo omhooggevallen bezig (tegen mij steeds zeggen hoe goed die was), de andere leden zaten achter de GAMEBOY...... Overigens werd hun ego nog even tot een hoger niveau getild doordat Dinand nog even 10 minuten voor het optreden van KANE het podium op te gaan en te verkondigen hoe DI-RECT het helemaal zou maken......
.......
Nog even over het schrijven van hun nummers: "Just de way I do" is geschreven door DI-RECT, maar samen met Dinand en Dennis van KANE. "My Generation" hoef ik niet uit te leggen.
En dat zwijmel nummer is helemaal geschreven door de (nu inmiddels vertrokken) tweede gitarist van KANE. Jeweetwel: die donkere (no offence) met die muts op. Er zit dus geen noot van DI-RECT zelf in....
Bron? Radio 3FM, met dank aan Henk Westbroek. Die had een keer zo'n gozertje van DI-RECT aan de lijn. Dat gozertje vond het nodig om mee te doen met Wat Is Waar...
Dat is zeg maar waar het vanmiddag in dat f uur op neer kwam. En iets met zn tong.
haaksbergen is niet zover hiervan daan...
nie dat ik er heen wil of zo
quote:In de zomerfeesten in Beckum (zomrfeesten jaja
Op woensdag 15 mei 2002 17:23 schreef n00fer het volgende:
waar treden ze op dan?haaksbergen is niet zover hiervan daan...
nie dat ik er heen wil of zo
quote:Lekker boeie.
Ik zit in 3 atheneum en zit in een computer lokaal f-uur. En dit weekend komt direct hier in de buurt optreden, en nu zitten constant een stuk of 5 mijsjes alleen maar over direct te praten argharghargh... het zijn egte breezah/boeren girlz die de drummer zon lekker ding vinden, en net zei er 1 dat ze de cd wilden... argharghargh. M<issgien hoort deze wel beter in klaagbaak ofzo.
Laat ze toch lekker.
Als zij er blij mee zijn moetuh ze het daar over hebbuh.
Ik snap het probleem van mensen die zich daaraan storen niet zo. Als ze er blij mee zijn dan moet je ze toch gewoon laten
Jij weet toch wel dat jou muziek beter is
quote:Je hebt helemaal gelijk, maar ben de laatste tijt erg gefrustreert...
Op woensdag 15 mei 2002 17:50 schreef Komakie het volgende:[..]
Lekker boeie.
Laat ze toch lekker.
Als zij er blij mee zijn moetuh ze het daar over hebbuh.Ik snap het probleem van mensen die zich daaraan storen niet zo. Als ze er blij mee zijn dan moet je ze toch gewoon laten
Qua commerciliteit. Ach, dat heb je bij meer dingen. Succes is altijd leuk maar heeft ook z'n keer zijde. In dit geval dus alleen maar massa ophoping 12 jarigen die al 2,5 uur voor een ingang staan te wachten. En ik vermaak me daar kostelijk bij als ik bij een zaal op me dooie gemak aan kom lopen. Meisjes die op de een of andere manier gewoon willen opvallen. Rond de kerst staan ze met een kerstmuts op, zo rond februari/carnaval met van die hele vage dingetjes op een hoofd wat alle kanten op bungelt. Zoalng zij het maar naar hun zin hebben en mij maar niet storen
Ennuhm, dat was het....
quote:ja dat zijn ze..
Op woensdag 15 mei 2002 19:17 schreef wizarddragon het volgende:
Toch niet het groepje met die homo leadzanger van het blernummer INSIDE MY HEAD???
quote:Je moest er bij zijn.
Op woensdag 15 mei 2002 17:50 schreef Komakie het volgende:[..]
Lekker boeie.
Laat ze toch lekker.
Als zij er blij mee zijn moetuh ze het daar over hebbuh.Ik snap het probleem van mensen die zich daaraan storen niet zo. Als ze er blij mee zijn dan moet je ze toch gewoon laten
quote:Aah, ik benhet egt helemal met je eens! (serieus
stuk of 5 mijsjes alleen maar over direct te praten argharghargh... het zijn egte breezah/boeren girlz die de drummer zon lekker ding vinden
quote:Zo komt er ook een achter
Je zou bijvoorbeeld wat beter op kunnen gaan letten. Je nederlands laat iets te wensen over
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 17-05-2002 22:32]
quote:Weet je waar ik blij mee zou zijn? Met een PRS gitaar
Op vrijdag 24 mei 2002 22:56 schreef LenL het volgende:
Update: 1 van die meisjes uit het computer lokaal heeft na het optreden een drumstok van JAMIE gekregen en ze is er helemala blij mee.
quote:Haha, ik zou hem gelijk verkopen en er 2 echt goede/mooie gitaren van halen, dat kan van dat geld wel
Op vrijdag 24 mei 2002 23:47 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Weet je waar ik blij mee zou zijn? Met een PRS gitaar
hahaha
quote:Hmm, eigelijk doe ik alsof!
Op zaterdag 25 mei 2002 02:41 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Je meent het???
met de pa van de zanger was overigens beter te praten dan met die ventjes zelf.
quote:jamie
Op zondag 26 mei 2002 14:33 schreef Yokozuna het volgende:
He LenL, lekkere breezah chick van mehOe HeEt Ie NoU?
Het bandje is bedoeld voor tieners, vooral meisjes omdat meisjes nu eenmaal verliefd worden op jongens uit de hitkrant. De meeste nummers zijn geschreven door Tim toen die zelf nog 16 was. Ze hebben 1 cover en 1 liedje van Tony en Ricardo omdat ze dat liedje erg mooi vonden.
Ze zijn veel beter dan dat hun platenmaatschappij laat overkomen, die beslissen welke liedjes er op de cd komen enzo...erg jammer. Als ze het zelf konden beslissen waren ze misschien veel serieuzer genomen. Maar ja voor een goed contract moet je offers leveren.
Er zitten 3 erg goede muzikanten in de band die veel tijd en aandacht besteden aan het spelen en produceren en schrijven.
Spike is de rotte vis, die doet het omdat dit de enige manier is om meisjes te krijgen.
Dat bijmekaar gezochte valt ook wel mee. Kindje Jamie wou graag in een bandje en kon geen leuk bandje vinden en toen heeft zijn pappie hem geholpen om naar bandleden te zoeken. Is niks mis mee, er staan overal oproepjes in krantjes en op internet voor een gitarist of zanger of bassist of drummer enz.
Maar vaak loopt dat op niks uit, bij Di-rect dus wel.
verder heeft diezelfde vader met een vriend samen de zakelijke kant van het bandje gedaan, jochies weten daar nou eenmaal niks van.
dusss het valt dus best mee met Di-rect, alleen jammer van die platenmaatschappij. over 10 jaar zullen ze wat serieuzere nummers schrijven, niet dat vrolijke gejengel wat kleine meisjes zo leuk vinden, dan zal iedereen zien dat ze toch wel ok zijn...
quote:Zie ook de bio op hun site :-) Tja, ik heb ze afgelopen zaterdag gezien, was best wel aardig... die gitarist Spike vind ik wel grappig, hij heeft wel stijl, maar ja een Cd zal ik nooit kopen van ze ...
Op woensdag 15 mei 2002 14:33 schreef matthijn99 het volgende:
In de Haagsche Courant heeft een aantal maanden geleden een verhaal gestaan over de vader van 1 van die gasten, dat het bandje gewoon samengesteld is naar een door hem bedacht en uitgewerkt concept. Ik geloof dat ze elkaar ook niet eens kenden.
Dat is al weer reden genoeg om ze in het geheel niet serieus te nemen.
quote:juist ja..
Ik zit in 3 atheneum en zit in een computer lokaal f-uur. En dit weekend komt direct hier in de buurt optreden, en nu zitten constant een stuk of 5 meisjes alleen maar over direct te praten argharghargh... het zijn echte breezah/boeren girlz die de drummer zo'n lekker ding vinden, en net zei er 1 dat ze de cd wilde... argharghargh. Misschien hoort deze wel beter in klaagbaak ofzo.
quote:Waarom is dit topic weer omhoog?
Direct = KUT
Dat jullie Di-rect natuurlijk allemaal slecht vinden weten we onderhand ook wel. Vertel eens iets nieuws ofzo.
quote:Wat zielig dat er steeds weer mensen op mijn spelling te lopen zeiken, maar ik heb nog noioit zon zielig figuur als jij gevondeen die hele posts gaat "bewerken".
Op dinsdag 22 oktober 2002 12:26 schreef raampje het volgende:[..]
juist ja..
Tja hen muziek is wel te pruimen maar een beetje commercieel en soms toch te eentonig. Het klinkt wel normaal, maar niet echt om te kopen vind ik....
quote:
Ik zit in 3 atheneum en zit in een computer lokaal f-uur. En dit weekend komt direct hier in de buurt optreden, en nu zitten constant een stuk of 5 mijsjes alleen maar over direct te praten argharghargh... het zijn egte breezah/boeren girlz die de drummer zon lekker ding vinden, en net zei er 1 dat ze de cd wilden... argharghargh. M<issgien hoort deze wel beter in klaagbaak ofzo.
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 10:00 schreef Disorder het volgende:
Ik krijg altijd een ongelooflijke drang om die gitarist te slaan.
quote:Dat heb ik nou bij die drummer!
Op donderdag 9 januari 2003 10:00 schreef Disorder het volgende:
Ik krijg altijd een ongelooflijke drang om die gitarist te slaan.
Ik heb dit al in een ander Di-rect topic geplaatst, maar je kan ze niet genoeg afzeiken:
Ik vind de muziek wel redelijk, maar ik vind die gasten zelf echt om te
Wat een verschrikkelijke wannabe's, met name die drummer en die gast met die spikes! Echt met zo'n air van: "Kijk mij eens lekker populair zijn bij de meisjes zonder schaamhaar die net de Hitkrant kunnen lezen."
Als ze niet zo verschrikkelijk populair zouden doen zou het misschien nog iets kunnen worden!
quote:Wat de drummer speelt doet hij goed/strak. Het past ook bij de muziek. Dus wat dat betreft, geen bezwaar.
Wat een verschrikkelijke wannabe's, met name die drummer en die gast met die spikes! Echt met zo'n air van: "Kijk mij eens lekker populair zijn bij de meisjes zonder schaamhaar die net de Hitkrant kunnen lezen."
Alleen als je op het conservatorium hebt gezeten kun je op zijn minst toch wel een PAAR ingewikkelde/coole fills maken in een nummer? Ik bedoel, je hebt er toch niet voor niets opgezeten? En drumpatroontjes verzinnen bij pop/punkrock/rock is vaak niet erg ingewikkeld.
Verder vind ik ze niet echt populair doen, tis echt nooit in me opgekomen "damn wat doen ze populair".
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 09-01-2003 17:11]
quote:Mja, die hebben niet veel beters te doen lijkt het. Ze moeten maar gewend raken aan het slechte taalgebruik van Lenl
Op dinsdag 22 oktober 2002 19:58 schreef LenL het volgende:[..]
Wat zielig dat er steeds weer mensen op mijn spelling te lopen zeiken, maar ik heb nog noioit zon zielig figuur als jij gevondeen die hele posts gaat "bewerken".
Maar, Tim is een prima kerel (zanger) vind ik dus echt niet arrogant. Zegt rustig hallo en dag zonder dat ie je kent enzo... gewoon normaal.
Spike heeft het bij mij verpest door zich als een teringdwaas te gedragen, maar heb erna nog een keer met hem gesproken, en hij was wel ok toen. En ach... maybe I shouldn't blame him.. we hebben allemaal wel eens een kuthumeur, en zeker als je nog begin 20 bent, let alone een tiener.
quote:Ga ik vanavond weer heen, leuke toko... die gasten kunnen wel aardig poolen trouwens, vorige keer ff staan kijken..
Op donderdag 9 januari 2003 09:52 schreef harmonichunk het volgende:
Tja ik zie ze best weleens op Scheveningen komen daar wel eens of bij een tent de Franse Bulldog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |