abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4199329
Ik zit in 3 atheneum en zit in een computer lokaal f-uur. En dit weekend komt direct hier in de buurt optreden, en nu zitten constant een stuk of 5 mijsjes alleen maar over direct te praten argharghargh... het zijn egte breezah/boeren girlz die de drummer zon lekker ding vinden, en net zei er 1 dat ze de cd wilden... argharghargh. M<issgien hoort deze wel beter in klaagbaak ofzo.
pi_4199365
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 10:44 schreef LenL het volgende:
egte breezah
Jij typt anders net zo irritant
[url=http://www.nin.com/pgs/witt01.html]Lose me, Hate me, Smash Me, Erase me[/url][br]I won't let you fall apart...[br][url=http://www.nin.com/]You think you have everything, but no you don't![/url][br]Now you know this is what it feels like!
pi_4199379
Je zou bijvoorbeeld wat beter op kunnen gaan letten. Je nederlands laat iets te wensen over

Di-rect sux. Die willen zelf volgens mij geen breezer miepen voor het podium. Maarja, als je lekker cashed

pi_4199425
ik snap je verhaal misschien wel, met comma's, punten en andere dingen

Maar als je dat zo vervelend vind, tik zelf dan ook niet alsof je alles bent

pi_4199456
Di-rect komt uit een dorpje op 1 kilometer hier van mijn woonplaats.. Ondanks dat ik hun 2e nummertje wel aardig vind blijf ik het een stel nitwits vinden.. maarja je weet hoe dat zit met de TMF-slaven tegenwoordig.. die vinden alles cool wat TMF uitzendt dusss.. Denk er dan maar aan dat zij zo ignorant zijn dan hoef jij je er niet meer mee bezig te houden
pi_4199470
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 10:48 schreef _BouwiE_ het volgende:
Je zou bijvoorbeeld wat beter op kunnen gaan letten. Je nederlands laat iets te wensen over

Di-rect sux. Die willen zelf volgens mij geen breezer miepen voor het podium. Maarja, als je lekker cashed

Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_4199903
Grappig bandje. Worden nu zwaar gepusht. Hebben weinig materiaal. Misschien dat het later nog wel eens iets wordt, nu vind ik het niet echt denderend.

Overigs vraag ik me af waartegen de topicopener zich afkeert: tegen de band of tegen de fans van de band.

pi_4202330
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 10:57 schreef -ScuL- het volgende:
Di-rect komt uit een dorpje op 1 kilometer hier van mijn woonplaats.. Ondanks dat ik hun 2e nummertje wel aardig vind blijf ik het een stel nitwits vinden.. maarja je weet hoe dat zit met de TMF-slaven tegenwoordig.. die vinden alles cool wat TMF uitzendt dusss.. Denk er dan maar aan dat zij zo ignorant zijn dan hoef jij je er niet meer mee bezig te houden
tegenwoordig music censorship televison ( mtv )
  woensdag 15 mei 2002 @ 13:59:36 #9
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_4202527
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 10:48 schreef _BouwiE_ het volgende:

Di-rect sux. Die willen zelf volgens mij geen breezer miepen voor het podium.

Ik denk het wel. Ze zijn net zo oud en ze staan elke week met hun rotkop op de cover van Hitkrant en Break Out. Als je in een rockband zit, dan wil je zulk trendgevoelig publiek toch helemaal niet, lijkt me
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_4202553
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 11:30 schreef weerdo het volgende:
Grappig bandje. Worden nu zwaar gepusht. Hebben weinig materiaal. Misschien dat het later nog wel eens iets wordt, nu vind ik het niet echt denderend.

Overigs vraag ik me af waartegen de topicopener zich afkeert: tegen de band of tegen de fans van de band.

Ik keer me af tegen de band en nog meer tegen de fans... argh, maar de manier waarop ze in dat computer lokaal zaten, het hele lokaal kon meegenieten over hoe lekker zij de drummer wel niet vonden .
pi_4202680
volgens mij ben je beetje jaloers dat ze jou niet lekker vinden ipv die drummer
pi_4202763
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 14:08 schreef Echoes het volgende:
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_4202864
quote:
Hahaha, jij kent die meisjes niet en ik ken ze te goet, het zijn 4 mijsjes uit een gehucht ergens in het zuid oosten van twente met <1000 inwoners, egt van die domme boeren
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 mei 2002 @ 14:26:42 #14
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_4202998
Di-Rect
Ik heb ze al 4x live moeten zien omdat ze in het voorprogramma of op hetzelfde podium stonden van WT.
Die zanger (waar iedereen helemaal weg van is volgens mij) is echt arrogant. De drummer kun je wel leuk mee praten.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_4203096
In de Haagsche Courant heeft een aantal maanden geleden een verhaal gestaan over de vader van 1 van die gasten, dat het bandje gewoon samengesteld is naar een door hem bedacht en uitgewerkt concept. Ik geloof dat ze elkaar ook niet eens kenden.
Dat is al weer reden genoeg om ze in het geheel niet serieus te nemen.

pi_4203165
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 14:33 schreef matthijn99 het volgende:
In de Haagsche Courant heeft een aantal maanden geleden een verhaal gestaan over de vader van 1 van die gasten, dat het bandje gewoon samengesteld is naar een door hem bedacht en uitgewerkt concept. Ik geloof dat ze elkaar ook niet eens kenden.

klopt, ze schrijven hun eigen nummers ook niet
gewoon een soort Spice Girls, Five, N Sync idee eigenlijk. Het enige verschil is dat zij wel een muziek instrument kunnen bespelen.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_4203203
quote:
pi_4203229
Ik zelf ben lid van een jongerenorganisatie in het zuiden des lands, en wij hadden in november 2000 Kane gecontracteerd voor een optreden. Voor dat optreden fungeerde ik als stagemanager.
Het voorprogramma was Di-Rect. Dat was de eerste keer dat ik van ze gehoord had. Tijdens de soundcheck vond ik ze niet slecht spelen, maar echt talentvol waren ze ook niet. Alleen de drummer was naar mijn mening errug goed, voor die muziek dan.

Tussen de soundcheck en het optreden door werden ze op handen gedragen door die gasten van Kane en het management. Enfin, toen moesten ze het podium op.
Spetterende intro van de drummer, en de rest volgde lekker mee. Een knaller van een openingsnummer. Helaas was de zang niet overal zuiver, maar goed. Maar na een nummer of drie ging het bij mij vervelen. Zeker toen de gitarist (diegene met de door mij nog af te scheren bakkebaardjes) ongeveer 5 minuten nog had om te stemmen, terwijl hij 3 andere strats achter zich had staan..... Even later was hij aant klooien met zijn FX en de nummers werder saaier en saaier.
Toen ze klaar waren, kregen ze alleen van de die-hard fans vooraan een redelijk applaus, de andere 950 man klapten wat argeloos. Terwijl er 1000 man de zaal in mochten.

Later in de kleedkamer was diezelfde gitarist zo omhooggevallen bezig (tegen mij steeds zeggen hoe goed die was), de andere leden zaten achter de GAMEBOY...... Overigens werd hun ego nog even tot een hoger niveau getild doordat Dinand nog even 10 minuten voor het optreden van KANE het podium op te gaan en te verkondigen hoe DI-RECT het helemaal zou maken......

.......
Nog even over het schrijven van hun nummers: "Just de way I do" is geschreven door DI-RECT, maar samen met Dinand en Dennis van KANE. "My Generation" hoef ik niet uit te leggen.
En dat zwijmel nummer is helemaal geschreven door de (nu inmiddels vertrokken) tweede gitarist van KANE. Jeweetwel: die donkere (no offence) met die muts op. Er zit dus geen noot van DI-RECT zelf in....

Bron? Radio 3FM, met dank aan Henk Westbroek. Die had een keer zo'n gozertje van DI-RECT aan de lijn. Dat gozertje vond het nodig om mee te doen met Wat Is Waar...

Check mijn website en mijn band: The Pink Floyd Sound.
Volgende optredens:
- 2, 3, 4 - Newcastleupon Tyne (UK)
- 14 januari 2012 - Perron55 (Venlo)
pi_4206152
Hij heeft zo' lekker kontje.

Dat is zeg maar waar het vanmiddag in dat f uur op neer kwam. En iets met zn tong.

pi_4206172
Werd aan pope, en nu ik dat laatste verhaal heb gelezen vint ik direct helemaal 0wnz0rtness0r, ik wist al dat ze bij elkaar waren geraapt, maar ik wist niet zeker of ze nouw hun eigen lietjes schreven of niet...
pi_4206213
waar treden ze op dan?

haaksbergen is niet zover hiervan daan...
nie dat ik er heen wil of zo

Er
is
nochtans
H O O P
pi_4206237
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 17:23 schreef n00fer het volgende:
waar treden ze op dan?

haaksbergen is niet zover hiervan daan...
nie dat ik er heen wil of zo

In de zomerfeesten in Beckum (zomrfeesten jaja )
  woensdag 15 mei 2002 @ 17:39:08 #23
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_4206500
Di-rect, band met te hoog hitkrant gehalte....

maar Just The Way I Do is zóóóó lekker

pi_4206557
Di-rect = kut!
  woensdag 15 mei 2002 @ 17:50:31 #25
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_4206689
quote:
Ik zit in 3 atheneum en zit in een computer lokaal f-uur. En dit weekend komt direct hier in de buurt optreden, en nu zitten constant een stuk of 5 mijsjes alleen maar over direct te praten argharghargh... het zijn egte breezah/boeren girlz die de drummer zon lekker ding vinden, en net zei er 1 dat ze de cd wilden... argharghargh. M<issgien hoort deze wel beter in klaagbaak ofzo.
Lekker boeie.

Laat ze toch lekker.
Als zij er blij mee zijn moetuh ze het daar over hebbuh.

Ik snap het probleem van mensen die zich daaraan storen niet zo. Als ze er blij mee zijn dan moet je ze toch gewoon laten
Jij weet toch wel dat jou muziek beter is

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_4207208
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 17:50 schreef Komakie het volgende:

[..]

Lekker boeie.

Laat ze toch lekker.

Ik snap het probleem van mensen die zich daaraan storen niet zo. Als ze er blij mee zijn dan moet je ze toch gewoon laten

Je hebt helemaal gelijk, maar ben de laatste tijt erg gefrustreert...
pi_4207747
Toch niet het groepje met die homo leadzanger van het blernummer INSIDE MY HEAD???
pi_4208848
Ik vind het toch verbazend dat hoeveel mensen denken het echte verhaal te weten. Want wij zijn natuurlijk ook de ECHTE kenners ja, wat boeit het wat die gasten zelf naar voren brengen als verhaal, want dat is natuurlijk niet waar. "Dat bandje had gelijk een contract! Commerciële shitzooi". Zou jij als platenmaatschappij iets uitbrengen zonder het goed te promoten. Kom nou ieder fatsoenlijk bedrijf wil geld zien. Ik zeg niet dat ik hier de beter weter ben maar hun hebben geluk gehad, openen voor een succesvolle band als Kane in hun najaar tour van 2000. Hun demotje werd gedraaid door Isabelle en Rob Stenders op 3fm, toevallig pikte een platenmaatschappij dat op. Ja wat catchy is dat zou wel eens een leuk nummer kunnen zijn. Terwijl ik de opkomst bij die eerste 2 singles nog niet eens zo denderend vond. (lees: opkomst tienermeisjes in spaghetti shirtjes) Dat kwam pas toen die plaat Inside My Head uitkwam, dat nummer is geschreven door Tony Cornelissen en Ricardo Pronk. 2 gasten die gecombineerd wat moois kunnen creëren.
In het 'Haagse' circuit waren ze al wat langer bekend. Ik kende ze voor die tijd ook niet totdat ik ze in augustus 2000 op een festivalletje tegenkwam waar Kane en Billy The Kid ook stonden. "Ja dat bandje moet je eens gaan kijken, heeft eigen repertoire en schrijven hun eigen nummers, opmerkelijk is dat ze nog redelijk jong zijn". Nou het scheen wat te zijn, ondanks dat het op bepaalde momenten eentonig vond, klonk in zijn geheel heel goed, niet slecht voor zo'n snotjochies om het maar zo te noemen. Ze hadden toen een set van pakweg 10/11 nummers gespeeld. Allemaal door HUNZELF geschreven. Als dat in zo'n platenmaatschappij stroom terecht komt ja, dan moeten 2 partijen overeenkomen in zo'n situatie, Jan & Lul van Kane hebben hun een tijd begeleid en een aantal tracks geproduceerd op hun album totdat ze het te druk kregen met hun eigen plaat. 12 tracks, 1 cover, 2 door anderen geschreven. En waarom zou je goede hulp/advies afwijzen. Een extra steuntje in de rug is nooit mis. Je wilt natuurlijk een kicken plaat op de markt brengen.
Mijn conclusie: de plaat is eigenlijk min of meer verkracht maar misschien is dat in zijn algeheel omdat ik de demo nummers ken en die ook wat mooier vind. Minder technisch gedoe eromheen, gewoon lekker simpel in een studiotje opgenomen.

Qua commerciliteit. Ach, dat heb je bij meer dingen. Succes is altijd leuk maar heeft ook z'n keer zijde. In dit geval dus alleen maar massa ophoping 12 jarigen die al 2,5 uur voor een ingang staan te wachten. En ik vermaak me daar kostelijk bij als ik bij een zaal op me dooie gemak aan kom lopen. Meisjes die op de een of andere manier gewoon willen opvallen. Rond de kerst staan ze met een kerstmuts op, zo rond februari/carnaval met van die hele vage dingetjes op een hoofd wat alle kanten op bungelt. Zoalng zij het maar naar hun zin hebben en mij maar niet storen

Ennuhm, dat was het....

pi_4208860
T*r*ng dat is wel erg lang. Sorry ha,ha.
pi_4212217
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 19:17 schreef wizarddragon het volgende:
Toch niet het groepje met die homo leadzanger van het blernummer INSIDE MY HEAD???
ja dat zijn ze..
  donderdag 16 mei 2002 @ 01:24:27 #31
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_4213154
heb de zanger en bassist laatst ff kort geinterviewd, waren best ok/aardig.
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_4228226
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 17:50 schreef Komakie het volgende:

[..]

Lekker boeie.

Laat ze toch lekker.

Je moest er bij zijn.
  vrijdag 17 mei 2002 @ 22:23:44 #33
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_4228290
quote:
stuk of 5 mijsjes alleen maar over direct te praten argharghargh... het zijn egte breezah/boeren girlz die de drummer zon lekker ding vinden
Aah, ik benhet egt helemal met je eens! (serieus )
quote:
Zo komt er ook een achter
Enuh, die drummer schijnt van het conservatorium gekomen. Nou ik heb nog niets gehoord wat ik na een paar keer luisteren niet kan meespelen. Zal het voor de gein eens een keer posten in het FokbandTopic! Ik bedoel, waarom conservatorium volgen als je er niets mee doet?

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 17-05-2002 22:32]

pi_4252393
Naar mijn mening zijn ze echt niets beter dan de backstreet boys
pi_4252438
Hmm, ik heb het concert van di-rect niet goed gevolgd door de gevolgen van het gebruik van geestverruimende middelen, maar ik heb wel gezien dat er een paar 14 of 15 jarige meisjes huilend naast het podium stonden.
pi_4315576
Update: 1 van die meisjes uit het computer lokaal heeft na het optreden een drumstok van JAMIE gekregen en ze is er helemala blij mee.
pi_4316400
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 22:56 schreef LenL het volgende:
Update: 1 van die meisjes uit het computer lokaal heeft na het optreden een drumstok van JAMIE gekregen en ze is er helemala blij mee.
Weet je waar ik blij mee zou zijn? Met een PRS gitaar hahaha
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_4316611
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 23:47 schreef Pietjuh het volgende:

[..]

Weet je waar ik blij mee zou zijn? Met een PRS gitaar hahaha

Haha, ik zou hem gelijk verkopen en er 2 echt goede/mooie gitaren van halen, dat kan van dat geld wel
pi_4318081
quote:
ja dat zijn ze..
Je meent het???
pi_4319561
quote:
Op zaterdag 25 mei 2002 02:41 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Je meent het???

Hmm, eigelijk doe ik alsof!
  zaterdag 25 mei 2002 @ 19:20:05 #41
24606 edsuit
kind of blue
pi_4323035
wel maf dat het nr wat ze niet zelf geschreven juist de grootste hit wordt
kheb die cd een aantal geluisterd maar ik vond het niet echt super
maar just the way i do is wel ok, toen ik dat voor het eerst hoorde had ik niet eens door dat het nederlanders waren, dus das wel weer een compliment i guess
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 mei 2002 @ 23:54:06 #42
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_4326952
ik heb ze vanavond een stukje live gehoord, en ze kunnen in ieder geval nog wel enigzins spelen.

met de pa van de zanger was overigens beter te praten dan met die ventjes zelf.

Nothing lasts forever but the certainty of change
  zondag 26 mei 2002 @ 14:14:03 #43
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_4331721
Hoe heet die drummer eigenlijk?
pi_4331862
JaMiEeEeEeEeEeE mEt HeT lEkKeRe KoNtJuHhH!!!
  zondag 26 mei 2002 @ 14:33:40 #45
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_4331935
He LenL, lekkere breezah chick van me

hOe HeEt Ie NoU?

pi_4332718
quote:
Op zondag 26 mei 2002 14:33 schreef Yokozuna het volgende:
He LenL, lekkere breezah chick van me

hOe HeEt Ie NoU?

jamie
  maandag 21 oktober 2002 @ 17:07:32 #47
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_6395035
Ten eerste,ik vind Di-rect slecht
Ten tweede, ik heb zo'n rot hekel aan al die 12 jarige breezah slutjes di op jamie geilen...KOOP EEN LEVEN!
Naarmate het niveau daalt, stijgt de stemming.
pi_6395131
Di-rect: Breezer-rock op z'n best
Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_6404693
kritiek op bandjes is leuk, maar ik zie hier allemaal dingen wat gewoon niet waar is. Ga eerst eens iets na voordat je er een slechte mening over heb.

Het bandje is bedoeld voor tieners, vooral meisjes omdat meisjes nu eenmaal verliefd worden op jongens uit de hitkrant. De meeste nummers zijn geschreven door Tim toen die zelf nog 16 was. Ze hebben 1 cover en 1 liedje van Tony en Ricardo omdat ze dat liedje erg mooi vonden.
Ze zijn veel beter dan dat hun platenmaatschappij laat overkomen, die beslissen welke liedjes er op de cd komen enzo...erg jammer. Als ze het zelf konden beslissen waren ze misschien veel serieuzer genomen. Maar ja voor een goed contract moet je offers leveren.

Er zitten 3 erg goede muzikanten in de band die veel tijd en aandacht besteden aan het spelen en produceren en schrijven.
Spike is de rotte vis, die doet het omdat dit de enige manier is om meisjes te krijgen.

Dat bijmekaar gezochte valt ook wel mee. Kindje Jamie wou graag in een bandje en kon geen leuk bandje vinden en toen heeft zijn pappie hem geholpen om naar bandleden te zoeken. Is niks mis mee, er staan overal oproepjes in krantjes en op internet voor een gitarist of zanger of bassist of drummer enz.
Maar vaak loopt dat op niks uit, bij Di-rect dus wel.
verder heeft diezelfde vader met een vriend samen de zakelijke kant van het bandje gedaan, jochies weten daar nou eenmaal niks van.

dusss het valt dus best mee met Di-rect, alleen jammer van die platenmaatschappij. over 10 jaar zullen ze wat serieuzere nummers schrijven, niet dat vrolijke gejengel wat kleine meisjes zo leuk vinden, dan zal iedereen zien dat ze toch wel ok zijn...

pi_6404773
Ik vind ze op zich best okee. Ik zou er zelf geen cd van kopen maar ik heb ze wel eens live gezien en ze treden goed op met een paar hele goeie covers. Doorgaan sta ik wel graag vooraan maar dat liet ik toen wel even zitten. Er staan inderdaad wel uitsluitend tienermeisjes vooraan. Daar val ik met mijn twee meter en mijn ongeschoren bakkus een beetje op.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_6407957
Direct = KUT
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_6407976
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 14:33 schreef matthijn99 het volgende:

Zie ook de bio op hun site :-) Tja, ik heb ze afgelopen zaterdag gezien, was best wel aardig... die gitarist Spike vind ik wel grappig, hij heeft wel stijl, maar ja een Cd zal ik nooit kopen van ze ...
Wees aardig voor anderen en zij zullen ook aardig voor jou zijn
pi_6407983
quote:
Ik zit in 3 atheneum en zit in een computer lokaal f-uur. En dit weekend komt direct hier in de buurt optreden, en nu zitten constant een stuk of 5 meisjes alleen maar over direct te praten argharghargh... het zijn echte breezah/boeren girlz die de drummer zo'n lekker ding vinden, en net zei er 1 dat ze de cd wilde... argharghargh. Misschien hoort deze wel beter in klaagbaak ofzo.
juist ja..
Doh!
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 14:06:02 #54
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6409992
quote:
Direct = KUT
Waarom is dit topic weer omhoog?

Dat jullie Di-rect natuurlijk allemaal slecht vinden weten we onderhand ook wel. Vertel eens iets nieuws ofzo.

pi_6416649
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 12:26 schreef raampje het volgende:

[..]

juist ja..

Wat zielig dat er steeds weer mensen op mijn spelling te lopen zeiken, maar ik heb nog noioit zon zielig figuur als jij gevondeen die hele posts gaat "bewerken".
pi_7791000
Nou, het zal allemaal wel, maar slecht vind ik Di-Rect niet, ok, echt origineel zijn ze niet, maar bij veel andere muziek is de originaliteit ook ver te zoeken. Het is in ieder geval muziek waarbij ik me niet irriteer wanneer het op de radio komt in tegenstelling tot veel andere muziek.
pi_7792960
Tja ik zie ze best weleens op Scheveningen komen daar wel eens of bij een tent de Franse Bulldog.
Zijn hele normale gastjes ze vallen niet echt op ofzo.
Laatst zag ik die leadgitarist van hen in Holland CAsino in z'n eentje bij de digitale paardenren was wel lachuh . Hij probeerde zo normaal mogelijk te doen en probeerde rustig mee te spelen.
Ik moet zeggen hij heeft wel echt een SJAAKhoofd maarja.......

Tja hen muziek is wel te pruimen maar een beetje commercieel en soms toch te eentonig. Het klinkt wel normaal, maar niet echt om te kopen vind ik....

quote:
HET LEVEN IS TE KORT OM NIET ELK MOMENT TEN VOLLE TE BENUTTEN
pi_7795027
erm, als je leert drmmen op het conservatorium zoals hij dat doet zet ik vraagtekens bij het geheel. 't lijkt wel een wijf achter het drumstel
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -&gt; www.google.nl
pi_7795361
IDD, toen ik em zag in Holland Casino gewoon in z'n skaterkleding terwijl als je daar naar binnen gaat toch wel een beetje fatsoenlijk gekleed moet gaan....
Echt hoe ze spelen ik weet dat ik dat ook kan en zij hebben toevallig een goede connectie een van hen vaders die ook nog wat geld heeft. Tja dan kan ik het ook
Echt idd die lead gitarist jonguh ze doen echt of ze zo'n 'link' punkbandje zijn en hij denkt echt dat ie link speelt met die bekken en die trekt........ maarja ... zij hebben toevallig goede connecties....
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 10:00 schreef Disorder het volgende:
Ik krijg altijd een ongelooflijke drang om die gitarist te slaan.
HET LEVEN IS TE KORT OM NIET ELK MOMENT TEN VOLLE TE BENUTTEN
  donderdag 9 januari 2003 @ 13:10:06 #61
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_7795758
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 10:00 schreef Disorder het volgende:
Ik krijg altijd een ongelooflijke drang om die gitarist te slaan.
Dat heb ik nou bij die drummer!

Ik heb dit al in een ander Di-rect topic geplaatst, maar je kan ze niet genoeg afzeiken:

Ik vind de muziek wel redelijk, maar ik vind die gasten zelf echt om te

Wat een verschrikkelijke wannabe's, met name die drummer en die gast met die spikes! Echt met zo'n air van: "Kijk mij eens lekker populair zijn bij de meisjes zonder schaamhaar die net de Hitkrant kunnen lezen."

Als ze niet zo verschrikkelijk populair zouden doen zou het misschien nog iets kunnen worden!

Back in town
  donderdag 9 januari 2003 @ 17:01:15 #62
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7800633
quote:
Wat een verschrikkelijke wannabe's, met name die drummer en die gast met die spikes! Echt met zo'n air van: "Kijk mij eens lekker populair zijn bij de meisjes zonder schaamhaar die net de Hitkrant kunnen lezen."
Wat de drummer speelt doet hij goed/strak. Het past ook bij de muziek. Dus wat dat betreft, geen bezwaar.

Alleen als je op het conservatorium hebt gezeten kun je op zijn minst toch wel een PAAR ingewikkelde/coole fills maken in een nummer? Ik bedoel, je hebt er toch niet voor niets opgezeten? En drumpatroontjes verzinnen bij pop/punkrock/rock is vaak niet erg ingewikkeld.

Verder vind ik ze niet echt populair doen, tis echt nooit in me opgekomen "damn wat doen ze populair".

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 09-01-2003 17:11]

donderdag 9 januari 2003 @ 17:12:49 #63
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7800844
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 19:58 schreef LenL het volgende:

[..]

Wat zielig dat er steeds weer mensen op mijn spelling te lopen zeiken, maar ik heb nog noioit zon zielig figuur als jij gevondeen die hele posts gaat "bewerken".

Mja, die hebben niet veel beters te doen lijkt het. Ze moeten maar gewend raken aan het slechte taalgebruik van Lenl
  vrijdag 10 januari 2003 @ 12:40:28 #64
43425 magito.nl
jekediesmekedie
pi_7817823
Ach wat zal ik ervan zeggen wat nog niet gezegd is hier. Ik ken een paar van die gasten redelijk via mijn betrokkenheid bij festivals en een jongerencentrum waar ik de programmering deed. Het zijn stuk voor stuk aardige gasten, vooral de zanger(heb nog een keer mijn versterker bij hem gekocht toen hij nog bij rockpalace werkte ) en de bassist vind ik o.k. Ik kwam ze een tijdje terug tegen in de Paap in den haag en had zoiets van, laat die gasten maar want het lijkt me dat als je bekend bent je geen zin hebt in allerlei mensen die je gedag gaan zeggen zo van:'hee, ken je mij nog????". Maar toen die gasten later op de avond weggingen liepen ze langs en groetten keurig. Dat vind ik niet getuigen van arrogantie zoals ze wel verweten word. Mensen die ze uitmaken voor arrogante kuttekoppen moeten denk ik ook even nadenken hoe ze het zelf zouden doen als ze in di-rect zouden zitten. Want stiekum willen alle wanabee muzikantjes hier wel in zo'n bandje zitten met allemaal gillende meiden die je stuk voor stuk kan pakken ....of zit ik er erg naast??
Het laatste muzieknieuws op mijn gebruikersnaam :)
  vrijdag 10 januari 2003 @ 13:26:48 #65
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_7818633
ben ze als Hagenees met wat affiniteit voor de lokale popscene ook wel eens tegen gekomen, ik vind ze ontzettend baggerslecht. Behalve de drummer, die kan nog wel wat.

Maar, Tim is een prima kerel (zanger) vind ik dus echt niet arrogant. Zegt rustig hallo en dag zonder dat ie je kent enzo... gewoon normaal.

Spike heeft het bij mij verpest door zich als een teringdwaas te gedragen, maar heb erna nog een keer met hem gesproken, en hij was wel ok toen. En ach... maybe I shouldn't blame him.. we hebben allemaal wel eens een kuthumeur, en zeker als je nog begin 20 bent, let alone een tiener.

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  vrijdag 10 januari 2003 @ 13:28:05 #66
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_7818652
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 09:52 schreef harmonichunk het volgende:
Tja ik zie ze best weleens op Scheveningen komen daar wel eens of bij een tent de Franse Bulldog.
Ga ik vanavond weer heen, leuke toko... die gasten kunnen wel aardig poolen trouwens, vorige keer ff staan kijken..
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')