Zoiets hoorde ik ook al, ik weet niet meer precies hoe 't zat, zal ff googelen..quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:44 schreef jeoff het volgende:
Ik heb begrepen dat de Wajong uitkeringen stilgelegd zijn totdat er een nieuw kabinet gevormd is.. een of andere beslissing mag niet genomen worden hieromtrent.
Heb medelijden met jequote:Op dinsdag 13 april 2010 15:49 schreef DJKoster het volgende:
Hier ook nog niets, en het is nog wel zo'n mooi weer..
Daar gaan mijn uurtjes terras zitten
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor!quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:53 schreef AlphaOmega het volgende:
Volgens mij is het tijdslot waarin de WAJong uit wordt gekeerd toch op z'n vroegst de 12de, en op z'n laatst de 15de? Kortom, overbodige vraag.
Oh, ik ben geen WAJonger... ik ken de regels gewoon... zelfs als ik daar niet direct mee te maken heb.
Dat doe ik ook niet, ik ben wel blij met die kennis.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:54 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor!
Ik krijg die wajong, maar ik werk wel gewoon 4 dagen per week 8 uur per dag(vrijdag zelfs 11 uur)quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:32 schreef Dalf03 het volgende:
Heb ook wajongers in de klas..
Zit ik godverre 4 dagen per week dood te werken in de McDonalds..
Komen hun aan met hun loonstrook van 400 euro en zij doen NIKS en ik werk me kapot daar en ik krijg 300 per maand.....
Iedereen kan werken, ook al ben je nog zo'n mongol bij een sociale werkplaats..
Meteen uitkering stoppen, eentje gaat er elke maand voor naar de hoeren.. Daar gaat ons belastingsgeld.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik krijg die wajong, maar ik werk wel gewoon 4 dagen per week 8 uur per dag(vrijdag zelfs 11 uur)
Waarom werk je dan ook bij de McDonaldsquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:32 schreef Dalf03 het volgende:
Heb ook wajongers in de klas..
Zit ik godverre 4 dagen per week dood te werken in de McDonalds..
Komen hun aan met hun loonstrook van 400 euro en zij doen NIKS en ik werk me kapot daar en ik krijg 300 per maand.....
Iedereen kan werken, ook al ben je nog zo'n mongol bij een sociale werkplaats..
Meteen uitkering stoppen, eentje gaat er elke maand voor naar de hoeren.. Daar gaat ons belastingsgeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |