optiefeb met je kk replys ga je oma pijpen manquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Opbokken met je sneue verhaaltjes. Kutkleuter.
Blue Waffle waarschijnlijk, ik wist ook niet wat het was dus heb googled. Ik kan het niet aanraden.quote:
Hij hoopt er overduidelijk op dat wij daar naar gaan vragen.quote:
veel erger is.quote:die blondje
Zo zo jij hebt een grote bek!quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:21 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
optiefeb met je kk replys ga je oma pijpen man
goeie comebackquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
TS heeft het ook maar gewoon hier vandaan.
Een gefrustreerde (buitenlandse) kutkleuter.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:21 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
optiefeb met je kk replys ga je oma pijpen man
http://www.bluewaffle.net/quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
TS heeft het ook maar gewoon hier vandaan.
het is waarquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:27 schreef Fortitude het volgende:
Dit bestaat toch niet echt mag ik hopen.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een gefrustreerde (buitenlandse) kutkleuter.You are victorious. Mission Completed
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:28 schreef drunk_on_shadows het volgende:
ik dacht dat het een speeltje was ofzo, dus ff googlen.... ik ben in shock nu, ts wat doe je? mijn ogen!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:29 schreef zoekjewat het volgende:
[..]de harde blauwe waarheid. 1 op de 6 vrrouwen schijnt hem te hebben
Geloof je nou werkelijk wat ts uitkraamtquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:30 schreef MASD het volgende:
Godverdomme TS, ik zat te eten. Ik moest helemaal naar de koelkast lopen om de roquefort terug te leggen.
HET IS EEN SAMENZWERINGquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:34 schreef drunk_on_shadows het volgende:
1 op de 6? dat is best wel veel! Hoe kan het dan dat ik er nooit eerder van gehoord heb? Uit het zich niet altijd ofzo...wat erg? wat is de wetenschappelijke naam? waarom is er dan zo weinig over bekend?
Kijk, zo ziet het er nog erg smakelijk uit, maar die foto is niet tof gewoon. Zo hoort het niet, God is het er niet mee eens.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:33 schreef Diepzinnig het volgende:
[..]
Geloof je nou werkelijk wat ts uitkraamt
gohquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:39 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Okee we worden betrolled en ik ben de enige die erin trapt...WTF!!! 1 op de 6 kan gewoon niet als je het logisch bekijkt. Bestaat het uberhaupt wel?
TS gaat naar de hoeren.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:41 schreef zoekjewat het volgende:
het is een paar keer gelocaliseert in de prostitutie
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:39 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Okee we worden betrolled en ik ben de enige die erin trapt...WTF!!! 1 op de 6 kan gewoon niet als je het logisch bekijkt. Bestaat het uberhaupt wel?
Dat dus.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Opbokken met je sneue verhaaltjes. Kutkleuter.
quote:Fok! Paalbaas 2009
hoiquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat dus.
[..]
TS, wat ben jij voor zielig mannetje?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:50 schreef laforest het volgende:
Zou je haar wel beffen dan?
Je bent dus een fakequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |