Ja, maar dan heb je die limbo's die het gemiddelde naar benden halen he? die zijn allemaal dwerg geworden van het in de mijnen werken. En in de randstad wonen alleen allochtonen, dat zijn ook kabouters. In groningen ben je gewoon onder de maatquote:
Ga maar lekker trots zijn op je mediocreness.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:32 schreef JH87 het volgende:
Neuh ik ben ook gemiddeld.
Metertje of drie.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij?
[..]
Ik ben niet klein. En al vind je me klein, kleine meisjes zijn leuk.
Er is meer dan alleen lengte.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ga maar lekker trots zijn op je mediocreness.
Ik meen het, hoe lang ben je?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Metertje of drie.
En leuk om te vouwen ja..
Da's best lang ja. M'n vriendje is bijna 1.95, ik zie er zonder hakken naast hem ook wel uit als een dwergje af en toequote:Op dinsdag 13 april 2010 22:39 schreef nietzman het volgende:
Weet ik 't. Rond de twee meter. Ik pas nog onder deurposten door.
Pfff, slijmen, dat ik grote mannen leuk vind en dat jij toevallig groot bent heeft niets met slijmen te maken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:44 schreef nietzman het volgende:
Oh en nou ineens lopen slijmen zeker?
Dwergjes-eigen.
Ja, niet meer trouwens. Jaar stage gelopen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:29 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik zie jou vaak fietsen. En deed je niet ooit iets met helpdesk ofzo bij ICM?
Vouwbare chicks bedoel je?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
Sorry, jij kunt 'm niet de high geven die hij van vrouwen krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |