Nietz.quote:Op woensdag 14 april 2010 01:15 schreef Oneself het volgende:
enniewan? pannekoeken waren een succes.![]()
en wat een discussies over lengtes weer.
welke noob zei dat 1.70 klein is voor een meisje?
Vanavond met collega's pokeren. Vorige week had ik de pot gewonnen dus wie weet wat er vanavond gaat gebeuren.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:44 schreef Luco het volgende:
Goedemorgen!
Jullie nog bijzondere plannen? Ik hoop dat de MacMe m'n iPod kan maken zonder dat ie weggestuurd moet worden
Of je wint of je verliest? Wat kan er verder gebeuren? Dat er een paarse olifant naar binnen wandelt en roept dat hij wel even mee wil doen?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:48 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Vanavond met collega's pokeren. Vorige week had ik de pot gewonnen dus wie weet wat er vanavond gaat gebeuren.
Want waar zou het gewicht anders vandaan komen?quote:Materiaal
Om een jo te maken worden meestal drie soorten hout gebruikt:
Shiragashi (witte eik)
Hiragashi (donkere eik)
Sunuke (bruine eik)
Hierdoor ontstaan ook de drie verschillen in kleuren in jo's en bokens. Deze houtsoorten hebben een dichtheid van 1,1 g/cm3. Dit geeft de jo zijn gewicht.
Zo kan je het ook redeneren. Ik doelde meer op de manier hoe het tot stand zal gaan komen. Dat het allemaal gaat afhangen van geluk, mooie plays, goede bluffs, prachtige shuwdown, veel bier en borrelnootjes.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:55 schreef Luco het volgende:
Of je wint of je verliest? Wat kan er verder gebeuren? Dat er een paarse olifant naar binnen wandelt en roept dat hij wel even mee wil doen?
Vergeleken met http://nl.wikipedia.org/wiki/Houtsoorten is het wel een van de zwaardere houtsoorten.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:06 schreef Luco het volgende:
Want waar zou het gewicht anders vandaan komen?
Mee eens! Ik ben visueel ingesteld, ik hou zo niemand uit elkaar.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:16 schreef MaxMark het volgende:
Oh, en voor de nieuwe mensen: Gezellig dat jullie er zijn, maar neem even een plaatje
Sinds wanneer kan de macme iets dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:44 schreef Luco het volgende:
Goedemorgen!
Jullie nog bijzondere plannen? Ik hoop dat de MacMe m'n iPod kan maken zonder dat ie weggestuurd moet worden
Chips..quote:Op woensdag 14 april 2010 11:19 schreef ChipsZak. het volgende:
hai Bob.,
Binnenkort kan ik wel eens ijsjes eten!
Die kunnen 'm opsturen naar Apple (of kwijtraken zoals ze met m'n 4G deden, waarop ik een 5G kreeg).quote:Op woensdag 14 april 2010 11:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan de macme iets dan?
sinds mannen in kledingzaken werken natuurlijk.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:05 schreef Luco het volgende:
[..]
Die kunnen 'm opsturen naar Apple (of kwijtraken zoals ze met m'n 4G deden, waarop ik een 5G kreeg).
Moet overigens wel toegeven enigzins flabbergasted te zijn toen een meid op me afstapte in de MacMe. Sinds wanneer werken daar vrouwen?
Ze was wel schattigquote:
Eerder dat ik al een paar keer in die toko geweest ben en er toen alleen kerels rondliepen.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:15 schreef Bob. het volgende:
OMG, een vrouw in een winkel waar iets technisch bij komt kijken. Hoe revolutionair!
In ieder geval een official Apple reseller.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:25 schreef Oneself het volgende:
[..]
sinds mannen in kledingzaken werken natuurlijk.![]()
maar, MacMe? dat is een officiele Apple-store?
zie einde ergens v vorige topic, introductie-rondje, en ik heb uberhaupt geen idee wie er verder nieuw is.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Echt, wie zijn al die nieuwe mensen toch?
Ik lurk altijd, dus ik heb het heus wel gelezen. Je bent 22, vrouw & studente.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:29 schreef Oneself het volgende:
[..]
zie einde ergens v vorige topic, introductie-rondje, en ik heb uberhaupt geen idee wie er verder nieuw is.
21 toch?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik lurk altijd, dus ik heb het heus wel gelezen. Je bent 22, vrouw & studente.
Maar het was meer een kreet van '' dan dat ik nog eens vroeg wie het nou waren.
Niet net, joh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |