quote:Ai! Dit soort commentaren kan echt recht door je ziel snijden!
Op zondag 1 februari 2004 12:14 schreef googoodoll het volgende:[..]
nou ik heb No Poetry gedownload en het is echt een klotenummer. alle clichee's uit het singer songwriter genre werden naar boven getrokken (slide gitaartjes, irritante 'sfeer' hi-hat, 'let's go downtown baby' zingt ie) echt vreselijk.
de stem vond ik sowieso al vreselijk: en dan nog die openings zin 'there's no poetry between us / said the paper to the pen'
![]()
deze muziek is echt vreselijk, niveautje Dido voor mij. no way dat ik nog iets van deze gozer ga downloaden. weg ermee!
Ik heb het hele album dus nog niet, maar wel twee nummers, waaronder het prachtige Something Else. Daar zitten inderdaad een paar clichees uit het genre in, maar aan de andere kant: wat is er mis mee als je ze goed toepast en het eindresultaat mooi klinkt?
Er zit in ieder geval een of ander bijzonder afrikaans tintje aan het gitaartokkeltje in het refrein van dat nummer, maar dat zal aan niet-muzikanten en mensen die te snel een oordeel vellen (lees: na 1 draaibeurt) wel voorbij gaan. Die moeten dan maar gauw de nieuwste trancepoprotzooi gaan downloaden want aan hen hebben we toch niks!
Ben net geweest, ik vond het errug goed! Waar zat jij RR?quote:Op woensdag 31 maart 2004 09:28 schreef rooierooie het volgende:
Ik heb ook kaartjes voor Paradiso.
Rechtervleugel een na laatste rij. Ik vond het he-le-maal goed! Leuk, dat geklooi met covers en gaaf dat het zo heerlijk klein en intiem bleef.quote:Op maandag 5 april 2004 23:43 schreef rooierooie het volgende:
Links vooraan op de tweede rij en jij? Ik vond het prachtig.
Precies symmetrisch 180 graden aan de andere kant dus. (Ofzo.quote:Op woensdag 7 april 2004 00:02 schreef Kirke het volgende:
Rechtervleugel een na laatste rij.
Was voor zijn zus geloof ik, ik zal es kijken of ik het kan vinden....quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:55 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
Ik zat in paradiso boven in het midden, echt gaaf met die covers, vooral die Bob Dylon cover, hoe heette dat laatste nummer trouwens wat hij speelde, iets met scared??
Intussen is het wel een zeiklied jaquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:24 schreef Fatality het volgende:
anders kick je ouwe topics
'Beetje een zeiklied was dat van gary jules toch wel.
Ik snap dit soort opmerkingen nooit. Als iemand een nieuw topic start is het ook niet goed. Wat moet je dán? Maar helemaal niets posten? Het is toch een forum, wat maakt het nou uit dat het een oud topic is?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |