Tof verjaardagskadoquote:Op woensdag 14 april 2010 02:37 schreef DaneV het volgende:
T
Wait for it.... VP!
BTW ik zag deze vandaag liggen bij Selexyz![]()
http://www.bol.com/nl/p/e(...)006388804/index.html
That's racistquote:Op woensdag 14 april 2010 10:31 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik geloof er dus echt geen zak van dat iemand die aap zou herkennen. Komop, alle apen lijken op elkaar.
was ook sarcasme van mijn kantquote:Op woensdag 14 april 2010 10:31 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik geloof er dus echt geen zak van dat iemand die aap zou herkennen. Komop, alle apen lijken op elkaar.
Aanrader! Heb hem voor kerst gehad.quote:
Grappig, wist niet dat die beestjes zo oud werden. Marcel zat in de eerste seizoenen van Friends, dat is toch ook al weer zo'n 15 jaar geleden.quote:
Ik geloof hen eerder dan jij.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:29 schreef Burdie het volgende:
OMG gaat nu iedereen die tweet over die aap geloven?
Kom op, dat komt toch rechtstreeks uit de dikke duim van de serieschrijvers?.
't Zou gewoon fijn zijn als jij aannames doet met enige argumentatie.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Allicht. Maar het is niet een wedstrijdje 'wie gelooft hun het eerst' of wel soms?.
Tuuuuuuuuuuuut .quote:Op donderdag 15 april 2010 13:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
't Zou gewoon fijn zijn als jij aannames doet met enige argumentatie.Met 'Kim is lesbisch' in het WIDM-topic ook al.
Ik ging ontopic in op een reactie van jou.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
En het zou fijner zijn als jij mij gewoon met rust laat.
Terug ontopic.
Ik zie anders niet wat Kim met deze serie te maken heeft.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik ging ontopic in op een reactie van jou.
Dat was een voorbeeld om mijn eerdere opmerking in die post te onderbouwen.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zie anders niet wat Kim met deze serie te maken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |