Mijn bestelling is ook alweer de 150 euro gepasseerdquote:Op donderdag 15 april 2010 11:21 schreef pinquit het volgende:
[..]
morgenochtend 8u gaan die schoenen in mijn mand*opstandig
hehehe, altijd leuk, zo'n naleveringquote:Op donderdag 15 april 2010 11:23 schreef rena het volgende:
[..]
Mijn bestelling is ook alweer de 150 euro gepasseerd
Oke dankje voor je hulp, maak ik gewoon ¤15,80 overquote:Op donderdag 15 april 2010 11:19 schreef Lotteu het volgende:
[..]
Oh sorry, wist niet dat je die euro er al bijgerekend had. Dan is het idd 15,80 inclusief de verzendkosten
Ja joh, dat komt niet zo nauw.. zodra ze je een herinnering sturen wordt het eens tijd om te betalenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:48 schreef heaven7 het volgende:
Je moet binnen 14 dagen betalen he? Ik heb het 2 april ontvangen dus dat is nu 13 dagen geleden, ik heb het net overgeschreven via internetbankieren. Ben ik nog wel op tijd dan? Voor ze het hebben ben je weer een paar dagen verder natuurlijk..
Gelukkigquote:Op donderdag 15 april 2010 12:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja joh, dat komt niet zo nauw.. zodra ze je een herinnering sturen wordt het eens tijd om te betalen.
Mijne stond pas een week op voorgemeldquote:Op donderdag 15 april 2010 13:59 schreef Lotteu het volgende:
Mijne staat op de tnt pagina al 2 dagen als voorgemeld.. dat kan toch niet?
Neeeeeehhhquote:Op donderdag 15 april 2010 14:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijne stond pas een week op voorgemeld!
Hij is momenteel in de sale, dus ook lekker goedkoperquote:Op donderdag 15 april 2010 07:30 schreef Karina het volgende:
@Maria: welk vest is dat? Ik ben ook nog op zoek naar een vestje en deze is tenminste simpel inderdaad, die andere die ik zie zijn allemaal met van die flappen aan de onderkant.
Zeker als je maar 1.68 bent jaquote:Op donderdag 15 april 2010 18:37 schreef Envoi het volgende:
Nieuwe jurkjes! Alleen weet ik niet wat ik hiervan moet vinden...
[ afbeelding ]
Lang iig. Te lang.
Heu. Das raar.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:59 schreef rena het volgende:
Ik heb ineens een retourtegoed van 28,95, terwijl ik niks geretourd heb![]()
Iemand dit wel eens gehad?
Bij mij issie nu al bij de TNT voor gemeld, dus direct.quote:
Ja, volgens mij welquote:Op donderdag 15 april 2010 19:41 schreef Empathologica het volgende:
Heb halwerwege maart besteld en maandfactuur gekozen, hoef ik dan nu pas eind april te betalen?
Was het helemaal vergeten en ben kei hard door gaan shoppen hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |