De gemiddelde Tomosrijder tegenwoordig heeft een bontkraag en een wit petje.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:58 schreef tong80 het volgende:
Hadden jullie ook leren jassen aan ?
Ik en mijn maten waren alternatief. Hoort dat bij een Tomos rijder ?
En 25 jaar geleden ?quote:Op woensdag 14 april 2010 00:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
De gemiddelde Tomosrijder tegenwoordig heeft een bontkraag en een wit petje.
You bet they're wasquote:Op woensdag 14 april 2010 00:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Toen waren er nog geen culturele verschillen en generatie-kloven.
Ja, het grootste verschil waren de gerechten zoals bami van de chinees en stamppot van de hollander.quote:
En een frietje met voor één gulden 25quote:Op woensdag 14 april 2010 00:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja, het grootste verschil waren de gerechten zoals bami van de chinees en stamppot van de hollander.
Mijn teller gaat verder dan 80quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:45 schreef FP128 het volgende:
[..]
Kijk daar kun je tenminste mee op school of thuis komen
Je laat al die puch of scooterrijders je achterkant zien
roddels!quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:46 schreef Ipho het volgende:
[..]
Wat een idioten waren we, ik lees die oude SC van pub ook door maar werkelijk iedereen mocht ons!
Whoehoeequote:
herhaal nog eens dan skeet?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:45 schreef no1uknow het volgende:
maar zal ik die puch kopen jongens lees verdamt m'n post eens
denkjedatquote:Op woensdag 14 april 2010 18:43 schreef denkjedat het volgende:
tomos is gewoon voor de elite
Een hele goede keus.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:36 schreef no1uknow het volgende:
Jongens, ik ben er denk ik over uit, ik ga een Puch kopen.
Een vriend van mij heeft samen met zijn pa (die motoren opknapt, onlangs nog een echte oldskool Vespa opgeknapt) een Puch Maxi helemaal opgeknapt, in de verf gezet, nieuwe bekabeling (rem/gas/elektriciteit), blok helemaal gereviseerd (door z'n broer, heeft autotechniek gedaan), spaakvelgen in het zwart met een zo'n rode streep.
150 euro wilt hij er voor, volgens mij zelfs incl. kenteken. Ik krijg waarschijnlijk toch 500 euro terug van de belastingdienst.
Een bijzonder goede keus!quote:Op woensdag 14 april 2010 20:36 schreef no1uknow het volgende:
Jongens, ik ben er denk ik over uit, ik ga een Puch kopen.
Een vriend van mij heeft samen met zijn pa (die motoren opknapt, onlangs nog een echte oldskool Vespa opgeknapt) een Puch Maxi helemaal opgeknapt, in de verf gezet, nieuwe bekabeling (rem/gas/elektriciteit), blok helemaal gereviseerd (door z'n broer, heeft autotechniek gedaan), spaakvelgen in het zwart met een zo'n rode streep.
150 euro wilt hij er voor, volgens mij zelfs incl. kenteken. Ik krijg waarschijnlijk toch 500 euro terug van de belastingdienst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |