Nee ipho(ne) wel 3 blonde broertjes.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:06 schreef Ipho het volgende:
had ik gvd de laatste post helemaal niet gezien!
Klasse tt klasse op!
No1 heeft dus een geile zus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'wat niet rekt, dat scheurt'
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:22 schreef BaasD het volgende:
Tomos![]()
Koop een Puch, Puch is tenmisnte voor die eckte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tomos haters![]()
Kijk daar kun je tenminste mee op school of thuis komenquote:
Ik had hem nooit moeten verkopen dat monsterquote:
Goede oudetijd zoek die mayo fles eens manquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:36 schreef no1uknow het volgende:
Kijk wat ik tegenkom in Brommers SC #126 Waar de brommerts gefixt worden.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een half uur lopen zoeken maar niet gevonden, en ja dimi leeft nog, heb 'm op hyvesquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:08 schreef Ipho het volgende:
[..]
Goede oudetijd zoek die mayo fles eens manen leeft dimitri nog?
Wat een idioten waren we, ik lees die oude SC van pub ook door maar werkelijk iedereen mocht ons!quote:
Gare vriendenquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:46 schreef tong80 het volgende:
Ik had een Tomos. Wat zeg ik ? Ik heb er drie gehad. Met verlengt stuur.
Ik lachtte ze uit met hun Kreidler en Zundapp.
Dit zijn vrienden van me. Speelden in The Nozems. Alweer 20 jaar geleden.
http://www.popinstituut.nl/biografie/the_nozems.5577.html
Nee, allemaal Tomosrijders.quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:46 schreef Ipho het volgende:
[..]
Wat een idioten waren we, ik lees die oude SC van pub ook door maar werkelijk iedereen mocht ons!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |