Ik blijf er zelfs slapenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En later een date he? Veel plezier
Wil je nooit meer van dit soort foto's plaatsen als ik niet een slok koffie neem. Bedankt he de koffiespetters zitten nu op mjin bureau en op mijn beeldschermquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus binnenkort een roadtripje naar Gouda.
Zal ik naat eens met uiers om zn oren slaan
[ afbeelding ]
quote:
YEAH BABY!!quote:
whehehehequote:Op dinsdag 13 april 2010 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus binnenkort een roadtripje naar Gouda.
Zal ik naat eens met uiers om zn oren slaan
[ afbeelding ]
Een enquete?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:41 schreef Panda72 het volgende:
Ik word zo ontzettend moe van TNS NipoGelukkig ben ik in een goed humeur dus heb ik TNS Nipo meneer op zeer vriendelijke toon uitgelegd dat het nu niet schikt.
dank... ben gewoon nerveusquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
YEAH BABY!!
Goed bezig jijIk wens je veel plezier
Is nergens voor nodigquote:
komt door bindingsangst enzo... het begint ergens op te lijkenquote:
hoelaat moet je er zijn?quote:
Tevredenheidsonderzoek ze bellen nu al voor de 4e keer. Vorige keer was ik sjagrijnig en toen heb ik tegen die mevrouw gezegd dat ik niet tevreden was omdat zij mij steeds belden terwijl ik de keren daarvoor had aangegeven dat ik niet wilde meewerken aan het onderzoek.quote:
Stapje voor stapje gaanquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
komt door bindingsangst enzo... het begint ergens op te lijkenmoet ook nodig eens leren genieten van dingen ipv zorgen te maken over morgen
16:20 kom ik bij haar aan, heb trein van 15:08 uit den haagquote:
quote:
Iemand lastigvallen met een tevredenheidsonderzoek?!quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Tevredenheidsonderzoek ze bellen nu al voor de 4e keer. Vorige keer was ik sjagrijnig en toen heb ik tegen die mevrouw gezegd dat ik niet tevreden was omdat zij mij steeds belden terwijl ik de keren daarvoor had aangegeven dat ik niet wilde meewerken aan het onderzoek.
Ze zijn nogal hardleers bij de Nipo.
Je hoeft niet meteen te gaan samenwonen en trouwen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
16:20 kom ik bij haar aan, heb trein van 15:08 uit den haag
[..]
adhd oladiejee kleine stapjes kunnen wij niet oh nee
ik kan ook rijmen
Ik ben in een goede bui vandaag dus tns nipo heeft geluk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Iemand lastigvallen met een tevredenheidsonderzoek?!![]()
Ik moet zeggen dat je wel erg netjes blijft.
valt mee de reistijdquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
16:20 kom ik bij haar aan, heb trein van 15:08 uit den haag
[..]
adhd oladiejee kleine stapjes kunnen wij niet oh nee
ik kan ook rijmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |