Jouw schuld.Jij hebt alle enge meneren weggegjaad.quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jouw schuld.Jij hebt alle enge meneren weggegjaad.
Hij is er al weerquote:
Ik zag het!quote:
IJsje.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik was even de kat van de schone was aan het plukken![]()
Nu ga ik een ijsje halen![]()
Lief! Maar dan zit daar in mijn eentje?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:32 schreef Ml-etje het volgende:
Lekker DML, je mag trouwens wel op onze tuin komen passen
Nee Whoopertje houdt je gezelschapquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Lief! Maar dan zit daar in mijn eentje?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:38 schreef Greys het volgende:
Ik was even heftig paniekerend van pinautomaat naar pinautomaat aan het crossen omdat ik vergeten was geld te pinnen voor de stoelen die vanaf 13.15 uur bezorgd konden worden![]()
En toen bleek dat je bij een andere bank dan die van jezelf maar 250 euro kon pinnenGoffer.
Dus kon ik weer ergens anders heen. Ik was om 13.00 uur klaar met werk en ze konden vanaf 13.15 uur komen, dus het was nogal een gehaast.
Nu thuis. Oude stoelen in de tuin gezet, Boor in de ren buiten, Bink dwarrelt ook ergens rond. Nu maar wachten op die stoelen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh wel foto's maken straks dan Greysie!
Whoopertje, dat klinkt wel gezellig Ml
Jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
klinkt bekend, de meneren met de badkamertegels had ik gewoon geen geld voor
totaal vergeten..
Je bent vrij toch?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar dat ze ff opschieten, want ik moet ook nog flink wat mailen en bellen vanmiddag.
En ik ga niet bellen als die lui elk moment kunnen binnenkomen.
Dat dusquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Thanks, maar ik ben al voorzien![]()
Oh maar kijken mag he?
Tussen 13 en 15 uurquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je bent vrij toch?
Dat is altijd lastig, ik belde altijd van goh hoe laat komen jullie precies?
Aankomen ook hoor!quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Thanks, maar ik ben al voorzien![]()
Oh maar kijken mag he?
Watisser?quote:
Ehm ja ik zei preciesquote:
Jij doet altijd voorkomen dat je heel netjes bent, maar ondertussen glij je van je stoel af bij de gedachte alleen al dat er een hovenier komt.quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij doet altijd voorkomen dat je heel netjes bent, maar ondertussen glij je van je stoel af bij de gedachte alleen al dat er een hovenier komt.
Ja, dat komt lekker geloofwaardig over.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
(en dat durf ik alleen te zeggen omdat ik hem dus totaal niet aantrekkelijk vind
)
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat komt lekker geloofwaardig over.
Oh die kerel(s) ga ik echt niet op de foto zetten hoor.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:47 schreef Cat22 het volgende:
Spannend Greys! Wel piccies posten he?
Mag evt. ook van de stoelen maar aflevermeneren mag ook.
Leuke tuinman?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ze is ook heel lief.
En vanaf 1e week mei is er een leuke tuinman
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Aankomen ook hoor!
Ligt er een beetje aan hóe en wáár, maar over het algemeen geeft dat geen problemen.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die kerel(s) ga ik echt niet op de foto zetten hoor.
Dat durf ik niet
ow...quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
(en dat durf ik alleen te zeggen omdat ik hem dus totaal niet aantrekkelijk vind
)
Het is overal hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die kerel(s) ga ik echt niet op de foto zetten hoor.
Dat durf ik niet
Haha ik herhaal "ik vind hem niet aantrekkelijkquote:
Ah, mooi, ik dacht al dat ik de enige was die het niet helemaal volgdequote:Op dinsdag 13 april 2010 14:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja ik maak ook even notities hieroh....
Mmmmm, kunnen we dat niet gewoon de 15e doen? de mannen op de grond deponeren en dat Greys dan voor gaat doen waar en hoe je aan mag raken en wij het na gaan doen? Neem ik de standaard voor mn videocamera wel meequote:Op dinsdag 13 april 2010 14:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, mooi, ik dacht al dat ik de enige was die het niet helemaal volgde
Aanraakles van Greys
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wellus, jij hebt het uitgevonden jij!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mmmmm, kunnen we dat niet gewoon de 15e doen? de mannen op de grond deponeren en dat Greys dan voor gaat doen waar en hoe je aan mag raken en wij het na gaan doen? Neem ik de standaard voor mn videocamera wel mee
Nee hoor.quote:
We mogen echt niks.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]Nou eh..... Misschien moeten we dat ook gewoon NIET doen.
Oh jullie mogen het wel hoor! Als ik die les maar niet hoef te geven.quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]Nou eh..... Misschien moeten we dat ook gewoon NIET doen.
Nee...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Je kunt toch wel ff vragen, ga eens leuk met z'n tweeen met die stoelen voor de auto staan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:17 schreef Greys het volgende:
En jawel, daar zijn de stoelen!
En geloof het of niet, het waren twee jonge meneren waarvan er eentje srsly drop dead gorgeous was
Het was weer net een klucht, want toen ik ze aan zag komen rijden liep ik naar buiten en die mooie reed spontaan tegen mijn SmartZachtjes, maar toch. Toen ging ie wel braaf kijken of er iets mee was, maar dat was gelukkig niet zo. En toen ik zei 'Nou, dat begint lekker!' aaide hij over mijn arm en zei sorry. Heb ik weer
Goffer, waarom durfde ik nou geen foto's te nemen
GREYS! FOTO's!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:17 schreef Greys het volgende:
En geloof het of niet, het waren twee jonge meneren waarvan er eentje srsly drop dead gorgeous was
Het was weer net een klucht, want toen ik ze aan zag komen rijden liep ik naar buiten en die mooie reed spontaan tegen mijn SmartZachtjes, maar toch. Toen ging ie wel braaf kijken of er iets mee was, maar dat was gelukkig niet zo. En toen ik zei 'Nou, dat begint lekker!' aaide hij over mijn arm en zei sorry. Heb ik weer
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:17 schreef Greys het volgende:
Ja, of: Nu wil ik je op de foto voor boven mijn bed!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kunt toch wel ff vragen, ga eens leuk met z'n tweeen met die stoelen voor de auto staan?![]()
Eigenlijk had je een foto van je Smart moeten maken. Voor de verzekering. En dan uiteraard De Dader ook op de foto's zetten. Bewijsmateriaal jeweets.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kunt toch wel ff vragen, ga eens leuk met z'n tweeen met die stoelen voor de auto staan?![]()
Ik had het echt BIJNA gedaan, als ik het had gedurfdquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar is dat alvast voorles ofzo? Dat mag dus?quote:aaide hij over mijn arm en zei sorry
Hm. Had gekund. Maar ik denk dat ik dan wel iets meer overredingskracht nodig zou hebben bij Heer G.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, of: Nu wil ik je op de foto voor boven mijn bed!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het echt BIJNA gedaan, als ik het had gedurfd![]()
Vooral omdat we het hier net hadden over knappe aflevermeneren. En toen dacht ik 'Oh, deze willen jullie echt wel ff zien, dit exemplaar'. Maar ik had het lef niet. En ik was enigszins overrompeldOok omdat ie nog ff tegen de Smart aan reed
over mn arm aaide
Ja. Dat mag. Da's volkomen onschuldig.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar is dat alvast voorles ofzo? Dat mag dus?
Ik zeg dat dus heel vaak he...quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm. Had gekund. Maar ik denk dat ik dan wel iets meer overredingskracht nodig zou hebben bij Heer G.
Ietsjes meer dan voor het Landal weekend
Noteer je dat even voor je volgende schrijfsel. Hij wreef over haar arm en twee minuten later, wild rollebollend in het hoge gras jadiejadieja.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar is dat alvast voorles ofzo? Dat mag dus?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Dat mag. Da's volkomen onschuldig.
Les 1! Noteer!
quote:
Wat zal het daar inmiddels volhangen dan.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zeg dat dus heel vaak he...
Tegen mensen die ik voor de band op de foto neem ofzo, als ze vragen: wat ga je daar mee doen? "die hang ik boven mn bed"
WTF?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mmmmm, kunnen we dat niet gewoon de 15e doen? de mannen op de grond deponeren en dat Greys dan voor gaat doen waar en hoe je aan mag raken en wij het na gaan doen? Neem ik de standaard voor mn videocamera wel mee
Owwwww jij had hier gewoon net bij moeten zijn. Dan had jij het wel gedurfd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zeg dat dus heel vaak he...
Tegen mensen die ik voor de band op de foto neem ofzo, als ze vragen: wat ga je daar mee doen? "die hang ik boven mn bed"
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:17 schreef Greys het volgende:
Ja heuj, ik DOE het niet!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat zal het daar inmiddels volhangen dan.
Ik welquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Owwwww jij had hier gewoon net bij moeten zijn. Dan had jij het wel gedurfd.
Ja nou. Je weet heus wel wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
De geloofwaardigheid straalt er van af...
WEL FOTO'S MAKEN HE!quote:
Nee, echtscheiding zal het niet worden nee...quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou. Je weet heus wel wat ik bedoel.
Ik neem aan dat er geen partner op de wereld bestaat die een echtscheiding aanvraagt omdat er een ander aan een arm zat. Het ligt aan de situaaaaaaaasie, de hoedanigheid enzo!
Ik zou het doen! En dan vragen of je dezelfde heren kunt krijgen als in Bleiswijk, ik PM je mijn adres wel ffquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het doen! En dan vragen of je dezelfde heren kunt krijgen als in Bleiswijk, ik PM je mijn adres wel ff
Neequote:Op dinsdag 13 april 2010 14:27 schreef Paul het volgende:
Nog mensen bij die opnames in Amsterdam geweest?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
NeeHeb je de foto gezien die Dirkh geplaatst heeft in het Mediaberichten en Rellen topic?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het doen! En dan vragen of je dezelfde heren kunt krijgen als in Bleiswijk, ik PM je mijn adres wel ff
En zeg eens eerlijk, nu heb je zeker enorme spijt dat je niet gegaan bent?quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:28 schreef tombolafan het volgende:
Greys? Heb je een mes in de buurt liggen?
Snij even aan de onderkant van zo'n stoel een klein gat, bel op dat je een gat hebt ontdekt (mes wel weer in de la leggen dan) en laat de stoel NU METEEN (als in; door die meneer) ophalen.
Camera standby, klaar
Ja eigenlijk wel maar ik durfde niet omdat Dirkh daar ook zou zijnquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]
En zeg eens eerlijk, nu heb je zeker enorme spijt dat je niet gegaan bent?
Welnee joh, die was daar niet. En jullie moeten de strijdbijl maar eens begraven.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel maar ik durfde niet omdat Dirkh daar ook zou zijn
Ik wil helemaal geen ruziequote:Op dinsdag 13 april 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee joh, die was daar niet. En jullie moeten de strijdbijl maar eens begraven.
Bygones!
Niet piepen, dan moet je je maar gedragenquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen ruzie![]()
Maar hij wil me altijd maar kapot maken, ik ben zo bang, Greys bescherm je mij
Ik zat te zoeken of Dirk daar op stond.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
NeeHeb je de foto gezien die Dirkh geplaatst heeft in het Mediaberichten en Rellen topic?
Ik achtervolg hem helemaal niet, hij achtervolgt mij altijd in ONZquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet piepen, dan moet je je maar gedragen
En hem gewoon eens voor de verandering niet overal achtervolgen. Dat zou al helpen. Denk ik hoor![]()
/Wijs Wicht
Zullen we zwabber vragen of ie hem erin fotosoept?quote:
Welnee, dat zijn fata morgana's die je ziet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik achtervolg hem helemaal niet, hij achtervolgt mij altijd in ONZ
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, dat zijn fata morgana's die je ziet.
Een troost, je kunt niet vallen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:41 schreef tombolafan het volgende:
Okee, ik ga zo bakfietsen![]()
Voor het eerst, en ik vind het een beetje spannend
Het zijn waanbeelden Paul. Je wilt hem graag in ONZ zien, maar daar is ie niet.quote:
Dat zou je denken he... Maar zowel voor als achter zit maar 1 wiel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Mag je op de fiets of moet je in de bak?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:41 schreef tombolafan het volgende:
Oh dan ben je net een soort Evelien!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:41 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag je op de fiets of moet je in de bak?
We komen je dan wel uit de gracht vissen. De 15de dan hequote:Op dinsdag 13 april 2010 14:51 schreef tombolafan het volgende:
Nou, alles heeft jas aan, tot later![]()
Mocht je op het nieuws zien dat er een mevrouw met twee kindjes met bakfiets de gracht in is gereden dan zou ik zeggen; veel plezier de 15e
Veel succes plezier!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:51 schreef tombolafan het volgende:
Mocht je op het nieuws zien dat er een mevrouw met twee kindjes met bakfiets de gracht in is gereden dan zou ik zeggen; veel plezier de 15e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nah, doosquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:51 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Veel succes plezier!
ja tombo, veel plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
ja tombo, veel plezierAha, heeft Tombala een nieuw slaafje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*noteert*Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Slaafje? Zeg maar gerust Spartacus!quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aha, heeft Tombala een nieuw slaafje?
*noteert*
Die Dirk!quote:
Ik was ff aan het telefonerenquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys waar blijven die foto's van je hippe stoelen?
Jij bent al hip genoeg van jezelf.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:15 schreef Greys het volgende:
Oh en ze zijn heul nie hip nie
Juist niet. Want daar hou ik niet van.
Oh nou eh....quote:
Tot Heer G weer in den lande is denk ikquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze zijn mooimaar hoelang ga je dat plastic er om laten dan?
Leuke combi Greys! Al is dat plastic wel erg moeder-van-The Nanny-achtig.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou eh....![]()
Niet echt. Maar dat geeft niet, die types moeten er ook zijn
Kijk
Truttige stoeltjes bij de bonkige kasteeltafel
Het plastic zit er nog om. Dat laat ik er nog maar ff om, want ik ken mezelf...
[ afbeelding ]
Ja, ik moest ook al aan Sylvia Fine denkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuke combi Greys! Al is dat plastic wel erg moeder-van-The Nanny-achtig.![]()
En je selectie-eisen vinnik prima.
Je moet er dan juist op gaan zitten! Zie je ze niet meer!quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind ze lelijk![]()
Maar ik hoef er dan ook niet op te zitten, als jij het maar leuk vind
quote:
Is het ook!!!quote:Veel plezier! En succes, want het lijkt me best hard trappen op zo'n ding
/mietje
Zal Boor je niet gaan helpen het er eerder af te halen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook al aan Sylvia Fine denken
Ik hou het er even op tot vlak voordat Heer G terug is (lees: 1 minuut er voor) en daarna gaat en blijft het er af, uiteraard.
She's aliiiiiiv-ah!quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Is het ook!!!Al die stomme bruggetjes in Amsterdam...
En dan met 100 tegenliggers en inhalers enzo
En het sturen is heel eng. Je stuurt zeg maar onder de bak door (dus de bak zelf draait niet mee als je stuurt) dus dat is heel erg wennen (in het begin leek ik wel dronken volgens mij)
Maar ik ben terug, levend en wel! En de kindjes vonden het leuk! Die ene riep tegen elke auto:
AH! AH! OH! EUTEU!!!!!!!!!
(en aangezien er om de meter wel een auto stond...)
Ik vind ze wel grappig, maar ik vind die bloem net even te... En dat plastic zou ik er ook om laten ja...quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou eh....![]()
Niet echt. Maar dat geeft niet, die types moeten er ook zijn
Kijk
Truttige stoeltjes bij de bonkige kasteeltafel
Het plastic zit er nog om. Dat laat ik er nog maar ff om, want ik ken mezelf...
[ afbeelding ]
Greys!quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:41 schreef Greys het volgende:
Woops, ik zie net dat ik Landal voor 11 april had moeten betalen, het is nu de 13e
Nou zal dat wel loslopen, maar ik ga ze toch maar ff snel bellen nu dat ik het vandaag nog overmaak
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:41 schreef Greys het volgende:
Woops, ik zie net dat ik Landal voor 11 april had moeten betalen, het is nu de 13e
Nou zal dat wel loslopen, maar ik ga ze toch maar ff snel bellen nu dat ik het vandaag nog overmaak
Hm, we zullen zienquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal Boor je niet gaan helpen het er eerder af te halen?
Ze zitten heeeeeeerlijkquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind ze wel grappig, maar ik vind die bloem net even te... En dat plastic zou ik er ook om laten ja...
Zit dat niet rot? Met zo'n harde leuning?
Oh, dat is mooi dan inderdaad, dat ze lekker zitten. Dan zou ik die bloem wel op de koop toe nemenquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:42 schreef Greys het volgende:
Ze zitten heeeeeeerlijk
En daarbij eten we echt nooit aan tafel, dus zijn ze meer voor de leuk
quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zal je altijd zien, WORDT er eens een meet gepland, wordt ie niet op tijd betaald...Ik had serieus in mijn hoofd dat het voor de 14e betaald moest wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ik schrok net, toen ik die acceptgiro er bij pakte. Niet zozeer van het bedrag maar van de datum.
Maar ik had een heul aardig mevroitje aan de lijn dat zei dat het geen punt was, dat een reservering heus niet zomaar vervalt en dat ze het heel netjes vond dat ik belde![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ahquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik had serieus in mijn hoofd dat het voor de 14e betaald moest worden
Dus ik schrok net, toen ik die acceptgiro er bij pakte. Niet zozeer van het bedrag maar van de datum.
Maar ik had een heul aardig mevroitje aan de lijn dat zei dat het geen punt was, dat een reservering heus niet zomaar vervalt en dat ze het heel netjes vond dat ik belde![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah
Wat zei je: ja, ik denk ik bel anders krijg ik ruzie met 10 eeeeeeeeh, 2 man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, ga jij maar inventariseren.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:46 schreef tombolafan het volgende:
Is het handig ook alvast te inventariseren wie er blijft slapen en wie niet?
(ik hou van voorpret)
Mlquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ga jij maar inventariseren.
Met Het Lijstje
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ml
Bleef jij nou slapen de 15e of niet?
naar mij ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ja PM maar even wat ik over moet maken Greysie
Nee, alleen degenen die het hele weekend blijven betalen meequote:Op dinsdag 13 april 2010 15:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
naar mij ookIk ben nu toch Cat al aan het betalen
-edit- en je rekeningnummer graag dan ook
Ik deed quote ipv editquote:
Wij doen hier in de buurt niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik had serieus in mijn hoofd dat het voor de 14e betaald moest worden
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, alleen degenen die het hele weekend blijven betalen mee
Voor jullie bedenken we wel iets anders, qua eten/drinken meenemen ofzo!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mmmm... okee...
Maar dan zorgen wij met zijn allen minstens voor het diner van zaterdag en het ontbijt van zondag neem ik aan? En voor de drankOh, en voor het ontbijt zorgen dan bedoel ik spullen halen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dat je denkt dat ik 's zondags eieren ga koken en broodjes bakken etc...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mmmm... okee...
Maar dan zorgen wij met zijn allen minstens voor het diner van zaterdag en het ontbijt van zondag neem ik aan? En voor de drankDan zou het nog wel eens een prijzig weekendje kunnen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TRouwens, ik wil graag een gebakken eitje.![]()
Ja duh!quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:07 schreef JJH het volgende:
Hebben jullie wel in de gaten dat het overmorgen over precies een maand is?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zou het nog wel eens een prijzig weekendje kunnen worden.
te laatquote:TRouwens, ik wil graag een gebakken eitje.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, en voor het ontbijt zorgen dan bedoel ik spullen halen he
Niet dat je denkt dat ik 's zondags eieren ga koken en broodjes bakken etc...
Snel al he?quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:07 schreef JJH het volgende:
Hebben jullie wel in de gaten dat het overmorgen over precies een maand is?
Dan gaan wij even PMen tegen die tijd over iets leuksquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik kan wel heel goed zoetigheid bakken en dan bedoel ik geen zoete broodjes bakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dat zou gaaf zijn.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:16 schreef Dirkh het volgende:
Is er ook corvee?
Dan maak ik dat lijstje wel.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Snel al he?
Ga je songfestivalrepertoire maar vast oefenen!
Oh en Tombola, ik had jou nou net in de ontbijtploeg bedacht, eieren bakkend enzo![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lijstje Corvee:
1. Dirkh
2. Dirkh
3. Dirkh
4. Dirkh
5. I would think you got the point by now....
We gingen toch BBQ'en?quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zou gaaf zijn.
En dan kookcorvee en dan zo'n heul grote pan macaroni maken.
Mjahquote:
Ieuw!quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zou gaaf zijn.
En dan kookcorvee en dan zo'n heul grote pan macaroni maken.
Mijn lijstje ziet er heel anders uit.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lijstje Corvee:
1. Dirkh
2. Dirkh
3. Dirkh
4. Dirkh
5. I would think you got the point by now....
Ik zal voor jou een pan vlindertjes koken, of fusilleren.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah
[..]
Ieuw!
Macaroni! Neeeeeeee!
Dat lijkt op naaktslakjes
Ik krijg een heel raar beeld bij "vlindertjes fusilleren"...quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal voor jou een pan vlindertjes koken, of fusilleren.
Jij? met je nog net geen kippenvel?quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:21 schreef Dirkh het volgende:
Ik snap het al, DML heeft het behagen lijstje.
hear hearquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat is jouw probleem. Mijn lijstje was er eerst en is dus leidend
Het is niet een wie moet behagen, maar een wie wordt behaagd lijstje. Opletten dombolafanquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij? met je nog net geen kippenvel?
Nee dat ziet er zo uit:quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:21 schreef Dirkh het volgende:
Ik snap het al, DML heeft het behagen lijstje.
Mogelijk dat je het lijstje toch nog aan wil passen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat is jouw probleem. Mijn lijstje was er eerst en is dus leidend
Nee, ik bedoelde fusilli, maar wilde altijd al een keer die woordgrap maken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik krijg een heel raar beeld bij "vlindertjes fusilleren"...
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is niet een wie moet behagen, maar een wie wordt behaagd lijstje. Opletten dombolafan
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee dat ziet er zo uit:
1. Mr DML
2. Mr DML
3. Mr. DML
4. Mr. DML
5. Ml-etje's tuinman
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind wel dat we minstens een tombola moeten houden bij die meet trouwens
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh, je brengt zelf ideeën er voor aan. Nog beter
Oh what can it meanquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:34 schreef Greys het volgende:
Er zit ook een nachtregister-formulier bij.
Ik geloof dat ik dat maar niet naar waarheid ga invullen
Daarvoor staan er ook te weinig regeltjes op.
Ben je er al uit hoeveel er blijven slapen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is vast voor als er brand ofzo is...
Moeten we ons eigen lijstje maar maken, of niet naar buiten zonder je ongevallen-maatje
Oeh, ik wil een ongevallen maatje. Die kan je dus voor alles gebruiken?quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:35 schreef tombolafan het volgende:
niet naar buiten zonder je ongevallen-maatje
Voorlopig lijstje:quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je er al uit hoeveel er blijven slapen?
Vite vite!
Zulks een enthousiasme!quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:41 schreef tombolafan het volgende:
[..][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik vind het gewoon heul leuk!quote:
Omdat we ooit, heeeeeeeeeeeeeel lang geleden een madeira-meet hadden bedachtquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom staat er Madeira op dat plaatje?
Omdat we daar eigenlijk heen wilden met de ESFers, maar we proberen elkaar eerst maar eens een dagje en nachtje elkaar de tent niet uit te vechtenquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom staat er Madeira op dat plaatje?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:59 schreef tombolafan het volgende:
Greys, ze hebben een smile met aardbeiencocktail!![]()
[ afbeelding ]
En zelfs Ll erbij:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sinds geen idee, volgens mij riep Greys het vanmorgen? Of gisteren?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:08 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Voorpret!
![]()
![]()
Sinds wanneer blijft Ll het hele weekend bij de dames?
Haal een vissie, da's lekkah.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds boodschappen doen, loop ik al sinds een uur of één uit te stellen.
Met lidwoorden, achterzetsels, onpasselijke voornaamwoorden en dat soort ongein?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Vandaag tentamen gehad over zinsontleding. Geen idee hoe ik het gedaan heb
, vooral op de gok
.
Dat was het originele plan, maar Ll had misschien familie-aangelegenheden. Die familie heeft ie toen ritueel op de brandstapel gezet, zodat ie toch met twee lekkere wijven in een huisje een wild weekend kan hebben.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:08 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Voorpret!
![]()
![]()
Sinds wanneer blijft Ll het hele weekend bij de dames?
Ikquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Vandaag tentamen gehad over zinsontleding. Geen idee hoe ik het gedaan heb
, vooral op de gok
.
Ja. Maar het was allemaal zo verwarrendquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Met lidwoorden, achterzetsels, onpasselijke voornaamwoorden en dat soort ongein?
Ik vond het ook altijd verwarrend. Het is ook verwarrend!quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Maar het was allemaal zo verwarrend. Is het nou een lijdendvoorwerpszin, een voorzetselvoowerpszin, een oorzakelijkvoorwerpszin...
Ze riep niet, ze fluisterde:quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sinds geen idee, volgens mij riep Greys het vanmorgen? Of gisteren?
quote:Op maandag 12 april 2010 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]Ja nou, poeh, jij doet dat echt nooit he?
Maar ik vind het tof dat je alsnog het hele weekend kunt
Even ter info voor de rest: Ll zou ook mee gaan dat hele weekend, dat hadden we in de kroeg namelijk met zijn drieën bedacht dat we dat zouden doen omdat meneer Goodbye dan een tijdje weg is. Maar toen konden wij alleen dat ene weekend allebei (Gb en ik) en Ll dacht dat er dan een verjaardag in zijn familie gevierd ging worden. Maar nu kunnen we alsnog alledrie het hele weekend![]()
Oh Ll, het wordt wel een alcoholvrij weekend, dat snap je he?![]()
Behalve de zaterdag dan!
Oh, dat van die brandstapel wist ik nog nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was het originele plan, maar Ll had misschien familie-aangelegenheden. Die familie heeft ie toen ritueel op de brandstapel gezet, zodat ie toch met twee lekkere wijven in een huisje een wild weekend kan hebben.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:25 schreef Ml-etje het volgende:
thuis, wok staat op ht vuur, lekkerbekje in de oven
Kom eens uit de oven dan!quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:25 schreef Ml-etje het volgende:
quote:
Ml, klopt het nou dat jij niet blijft slapen de 15e?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:25 schreef Ml-etje het volgende:
Ziet er prima uit maaruh wat is dit dan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]Hier staat ook een wok de boel te verhitten
http://www.ah.nl/recepten/watetenwevandaag/dinsdag
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:29 schreef Dirkh het volgende:
Greys is stil, we weten allemaal waarom.
Vliegtuig maakt noodlanding in IJsland
Daar geloof ik niets vanquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ml, klopt het nou dat jij niet blijft slapen de 15e?
Ik ga denk ik ook maar vis halen straks...
Het zou tijd wordenquote:
Boemboe achtig iets, ruikt wel lekker scherpquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ziet er prima uit maaruh wat is dit dan?
1 pakje Pineapple rice spice paste (40 ml)
1 pakje Ananasrijstkruidenpasta.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
He zo vaak knallen die dingen de lucht niet uit of glijden langs de landingsbaan. Dus als ik dat zie, moet ik aan Greys denken.quote:
Nou!quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:29 schreef Dirkh het volgende:
Greys is stil, we weten allemaal waarom.
Vliegtuig maakt noodlanding in IJsland
Oh, volgens mij zat dat in mijn proefpakket van MeiAsiaquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Erik! ben wel blonT maar nie achterlijkquote:
Doe datquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, volgens mij zat dat in mijn proefpakket van MeiAsia
* note to self; nu eindelijk opsturen naar Ml*
Boodschappen binnen... en dan breng je niet eens even wat bij mij?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
Thuis
Boodschappen binnen
Vanavond beetje thuis rommelen, rest v/d week weer druk
Flurry?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Boodschappen binnen... en dan breng je niet eens even wat bij mij?
Jullie lijkt me?! Jullie gaan met Greys mee toch?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaan jullie met zijn allen in 1 Smart?
Ik verkies toch m'n eigen auto dan![]()
Ik denk dat Greys en Goodbye met mij meegaan...quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jullie lijkt me?! Jullie gaan met Greys mee toch?
Het was ook een grapje hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat Greys en Goodbye met mij meegaan...
Tenminste, dat lijkt me autoenderwijs het handigst
Zo, das snel!quote:
Ja joh?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
Dit is ook een leuk plaatje
[ afbeelding ]
Ja sorry?quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja sorry?![]()
Ik dacht dat ik hem gewoon mocht posten, stond niks over in je mail. Maar alstie alleen for my eyes only was haal ik hem wel weer weg
Ja, gewoon heel vlak. Had daar wel wat meer groentensoorten door kunnen doen, die thaise roerbakmix is gewoon smakeloos.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:50 schreef Ml-etje het volgende:
Llhoe leg ik dit uit???
Lafjes Dirkh?? Niet pittig genoeg?
Koop nooit voorgesneden dus keine ahnung.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, gewoon heel vlak. Had daar wel wat meer groentensoorten door kunnen doen, die thaise roerbakmix is gewoon smakeloos.
Zit je nou OOK nog in FTR te sletten...quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:52 schreef tombolafan het volgende:
FMT-Meet 2010 - Ergens in mei in Helmond?
Ik word gewoon gedist daar...
Ik dacht trouwens dat jij blond was? hmmmmm?quote:
En sinds wanneer verkopen ze geen haarverf meer bij de drogistquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat jij blond was? hmmmmm?
OOK?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zit je nou OOK nog in FTR te sletten...
Marieke, Mariska...quote:
Hij roept iig geen Pannenkoek tegen jequote:Op dinsdag 13 april 2010 17:54 schreef tombolafan het volgende:
En de allervervelendste dronkenlap van vorige keer gaat zogenaamd lollig reageren
Ze heet Marieke. Mariska is haar wilde alter-ego. Diegene die me die foto's stuurde.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Marieke, Mariska...Make up your mind woman!
Hij riep wel ergere dingen irl tegen me... En gooide bier over ongeveer iedereen heen. En bijna over zijn eigen fototoestel, die kon ik net van tafel grissen. Waarop ie boos werd dat ik zn camera niet zomaar moest pakken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij roept iig geen Pannenkoek tegen je
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh, wat nog meer dan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze heet Marieke. Mariska is haar wilde alter-ego. Diegene die me die foto's stuurde.
Onder andere
Had je een wit t-shirt aan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij riep wel ergere dingen irl tegen me... En gooide bier over ongeveer iedereen heen. En bijna over zijn eigen fototoestel, die kon ik net van tafel grissen. Waarop ie boos werd dat ik zn camera niet zomaar moest pakken.
Van die kannen bier hadden ze... Helemaal vol, en hij heeft er minstens 2 omgegooid. Arrogante zak
Pruik schatquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En sinds wanneer verkopen ze geen haarverf meer bij de drogist
Which reminds me. Wiens beurt om te rijden is het?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Nou, NU ga ik echt maar even boodschappen doen
GEzellie ga je mee?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ja die Mariska is harteloosquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:59 schreef Ml-etje het volgende:
Had die camera mooi zwmles gegeven Tombootje
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We kunnen de 15e ook pannenkoeken eten natuurlijkquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik heb getwijfeld idd... Maar zo ben ik niet...quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:59 schreef Ml-etje het volgende:
Had die camera mooi zwmles gegeven Tombootje
Dat ligt er helemaal aan wat je erop (pannenkoek) of erin (soep) doetquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:01 schreef Loveless85 het volgende:
Nee pannenkoeken is geen eten. Net zo min als soep
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan wat je erop (pannenkoek) of erin (soep) doet
Flensjes met aardbeien en ijs en slagroom als toetje...
M&M toch? Marieke en Mariska?quote:
En toch houden we allemaal van ESFquote:
Ehhh nee.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En toch houden we allemaal van ESF
Prima Knallers Anders!quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat ging over een foto van een mevrouw met flinke knallers
Precies!quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan wat je erop (pannenkoek) of erin (soep) doet
Flensjes met aardbeien en ijs en slagroom als toetje...
Ik maakte een grapje!quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ehhh nee.
Ik neem laptopje met eigen muziek mee hoor, de 15e
Jij hebt ook een andere smaak dan Ll dusquote:
Laat die betaling maar zitten, jij blijft thuis!quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ehhh nee.
Ik neem laptopje met eigen muziek mee hoor, de 15e
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]Okay, wie heeft tombo's account gehacked?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |