Jouw schuld.Jij hebt alle enge meneren weggegjaad.quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jouw schuld.Jij hebt alle enge meneren weggegjaad.
Hij is er al weerquote:
Ik zag het!quote:
IJsje.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik was even de kat van de schone was aan het plukken![]()
Nu ga ik een ijsje halen![]()
Lief! Maar dan zit daar in mijn eentje?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:32 schreef Ml-etje het volgende:
Lekker DML, je mag trouwens wel op onze tuin komen passen
Nee Whoopertje houdt je gezelschapquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Lief! Maar dan zit daar in mijn eentje?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:38 schreef Greys het volgende:
Ik was even heftig paniekerend van pinautomaat naar pinautomaat aan het crossen omdat ik vergeten was geld te pinnen voor de stoelen die vanaf 13.15 uur bezorgd konden worden![]()
En toen bleek dat je bij een andere bank dan die van jezelf maar 250 euro kon pinnenGoffer.
Dus kon ik weer ergens anders heen. Ik was om 13.00 uur klaar met werk en ze konden vanaf 13.15 uur komen, dus het was nogal een gehaast.
Nu thuis. Oude stoelen in de tuin gezet, Boor in de ren buiten, Bink dwarrelt ook ergens rond. Nu maar wachten op die stoelen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh wel foto's maken straks dan Greysie!
Whoopertje, dat klinkt wel gezellig Ml
Jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
klinkt bekend, de meneren met de badkamertegels had ik gewoon geen geld voor
totaal vergeten..
Je bent vrij toch?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar dat ze ff opschieten, want ik moet ook nog flink wat mailen en bellen vanmiddag.
En ik ga niet bellen als die lui elk moment kunnen binnenkomen.
Dat dusquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Thanks, maar ik ben al voorzien![]()
Oh maar kijken mag he?
Tussen 13 en 15 uurquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je bent vrij toch?
Dat is altijd lastig, ik belde altijd van goh hoe laat komen jullie precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |