abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80259664
Hallo fokkers,

Dit kabeltje is bedoelt om DMX lampen direct op een laptop of pc aan te sluiten en ze vanuit daar te kunnen besturen en er scenes voor te kunnen creeëren. Alle lampen die er op zijn gebruikt reageerde er perfect op, en fixtures zijn zelf aan te maken mochten ze nog niet in de software staan.

100 DMX Channels / 10 Fixtures

• USB to DMX line • LED for DMX output
• 100 DMX channels
• No 3D rendering
• 20 scenes running together
• software download from internet

Gaat weg omdat hij al ruim een half jaar niets meer doet en ik hem ook nergens meer voor nodig zal hebben .

Nieuwprijs: 139,-
Vraagprijs: 100,-
It's you my love, you who are the stranger
pi_80267166
TVP
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_80270362
tvp
pi_80270489
Tevens ziet de software er zo uit:

het valt snel te leren overigens, ik had het na een middagje helemaal door.

Dit is trouwens gratis software die te downloaden valt van de website van Sweetlight.

Er zijn ook betaalde varianten van DMX software, die werken hier ook mee naar mijn weten.

[ Bericht 17% gewijzigd door Inverted_World op 13-04-2010 17:18:46 ]
pi_80277718
leuk speelgoed, alleen jammer van de 100 channels beperking!
(in theorie dus veelste weinig)

probeer eens www.snuffelsite.nl, meer kans om iemand te vinden hiervoor.
Waar heb jij het voor gebruikt?
pi_80287530
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 20:10 schreef cyberterrorist het volgende:
leuk speelgoed, alleen jammer van de 100 channels beperking!
(in theorie dus veelste weinig)

probeer eens www.snuffelsite.nl, meer kans om iemand te vinden hiervoor.
Waar heb jij het voor gebruikt?
Het hangt er vanaf waar je het voor gebruikt je kunt er geen heel theater mee sturen, dat klopt, maar daar is de prijs ook niet naar natuurlijk.

Ik heb hem gebruikt om de lichtsturing van 7 scanner te regelen in een grote kroeg/discotheek, daar is hij vermodelijk een keer of 10 voor gebruikt sinds dien niet meer gebruikt.

However voor kleine discotheken of grotere kroegen is het zeker voldoende hoor, een aantal movinghead of scanners kunnen sturen is al erg prettig op deze manier.
pi_80293608
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 23:05 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Het hangt er vanaf waar je het voor gebruikt je kunt er geen heel theater mee sturen, dat klopt, maar daar is de prijs ook niet naar natuurlijk.

Ik heb hem gebruikt om de lichtsturing van 7 scanner te regelen in een grote kroeg/discotheek, daar is hij vermodelijk een keer of 10 voor gebruikt sinds dien niet meer gebruikt.

However voor kleine discotheken of grotere kroegen is het zeker voldoende hoor, een aantal movinghead of scanners kunnen sturen is al erg prettig op deze manier.
Ik vind 100 kanalen erg weinig, dat jaag je er zo doorheen, Gemiddeld heeft een MH bijvoorbeeld 16 kanalen in gebruik.

Je kunt ook zoiets bestellen [link], heb ik ook jaren geleden aangeschaft, werkt perfect met bijvoorbeeld Chamsys.
pi_80294631
quote:
Op woensdag 14 april 2010 08:54 schreef cyberterrorist het volgende:

[..]

Ik vind 100 kanalen erg weinig, dat jaag je er zo doorheen, Gemiddeld heeft een MH bijvoorbeeld 16 kanalen in gebruik.

Je kunt ook zoiets bestellen [link], heb ik ook jaren geleden aangeschaft, werkt perfect met bijvoorbeeld Chamsys.
Het is leuk dat je natuurlijk met alternatief spul aan komt, maar ik probeer hier iets te verkopen voor een nette prijs gezien de nieuwprijs.

Daarbij gebruiken de discotheken die ik ken vaak scanners e.d. als je daar er al 12 mee kan aan sturen lijkt dat me mooi.
pi_80334428
Kick
  vrijdag 16 april 2010 @ 10:05:25 #10
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_80374411
Kick
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:37:48 #11
202889 Inverted_World