In een energiedrank-topic gaan ouwehoeren over de smaak.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:13 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Bulllllshit.
Blue bastard smaakt ZEKER niet hetzelfde als Bullit. Zelfde geldt voor Golden Power. Er zit echt wel verschil in de smaak. Iets wat Bullit namelijk veel minder heeft is dat "kunstmatige" zoetstof-nasmaakje.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:43 schreef Song_Bilong het volgende:
[..]
Ja af en toe hoor je mensen praten dat ze helemaal strak staan van de energy drink. Dan denk ik : Neger alsjeblieftJe voelt er niets van.
Natuurlijk. Ik ben immers niet zo'n stakker die het drinkt om "stoer" te zijn.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:03 schreef dubidub het volgende:
[..]
In een energiedrank-topic gaan ouwehoeren over de smaak..
*meldt*quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:17 schreef Nikmans het volgende:
Waar is IJsblock trouwens als je hem nodig hebt.
Even een PM'etje kaatsen
Cafeïne is inderdaad verslavend. Koffie is eigenlijk ook niet te zuipen...maar door de cafeïne vraagt je lichaam er telkens naar. Koffie is gewoon drugsquote:Op zondag 18 april 2010 12:24 schreef Kontiki het volgende:
Ik weet niet waarom ik het drink. Niet om de smaak in ieder geval. Ik heb er altijd zin in, maar als ik dan eenmaal een blikje op heb denk ik steevast 'nou, zo geweldig was het niet'.
Om 'stoer' te doen? Ik ben bijna 30, als ik stoer wil doen bij mijn vrienden moet ik de beste hypotheek, leasebak of kinderwagen hebben![]()
Ben verslaafd, vrees ik.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:24 schreef Siddartha het volgende:
Mensen die denken dat energiedrank echt energie geeft![]()
Mensen die energiedrank om 'de smaak' drinken![]()
![]()
![]()
Light is echt goor.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:38 schreef LastClick het volgende:
standaard 2 blikjes per dag, wel light...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |