En dan vind ik het YouTube filmpje nog niet eens het ergste,quote:mankind faces extinction.
// muahahahhahahahaha //
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oMns4c-0sq0[/youtube ]
Ja, het is Michael Jackson. Maar wat probeer je nou uit te stralen met zo'n sig?quote:Your butt is mine, gonna take you right.
Show your stuff or let it be... Cause I'm bad.
Hi. La. Risch.quote:'Met een banaan door het water, later'
Wat bezielt je om dit als sig te nemen?quote:Jambolaai de bek vol vlaai, de bek vol pudding. Aj niet vrèèt sloa ik ow een hasseschudding.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:12 schreef Quyxz_ het volgende:
WTF, je hebt dit topic nu al in je sig gezet.
Dat is echt een uberfail actie idd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:12 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik verwachtte al standaard reacties. Dan maar de baggeraars voor zijn.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:12 schreef Quyxz_ het volgende:
Iedere andere sig was meteen 20x hier gepost.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is echt een uberfail actie idd.
Ik bedoel, wat wil je ermee bereiken ?quote:Drie bikinis en een energiekoek.
Mooie nietszeggende tekst met een fout erin ook nog.quote:It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
Dat mensen het topic lezen waar het naartoe linkte. Tevens is het een mooi stukje tekst van Roosbeef.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:17 schreef zuigmarmot het volgende:
picodealion
[..]
Ik bedoel, wat wil je ermee bereiken ?
De jouwe had er zo in gepast.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:25 schreef DoubleHawk het volgende:
[..]
Omdat je te kijk wordt gezet, zeker.
ja echtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |