In Februari al, ondanks dat nog steeds dubbel gevoelquote:Op donderdag 15 april 2010 23:32 schreef Aaiphone het volgende:
Gefeliciteerd! Wat was de aanvraagdatum?
In februari? En nu pas bericht?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
In Februari al, ondanks dat nog steeds dubbel gevoel![]()
Alles achteraf geweten te hebben denk ik, dat ik er niet aan begonnen was.
Andere kant ey ik heb het wie maakt wij watmisschien speelt de druk van kennissen collega's en fam ook wel mee, zit je er al in, hoe ver ben je etc,,,,
Ik lig er wellis van wakker.
Hoe kan je de hypo rond krijgen zonder toezegging koopsubsidie dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:51 schreef Geerd het volgende:
jup, toen heb ik ook alle officiële aktes er heen gestuurd van de hypo en koop contract
Daar staat dat het in feb heeft aangevraagd. Toen moest alles nog opgestuurd worden en krijgt hij het nu pas, met terugwerkende kracht. Op zich vreemd aangezien je hypo afhankelijk is van die subsidie. Anders zou hij meer lenen dan z'n budget toestaat.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:06 schreef K_G_B het volgende:
Als ik de posts van Geert goed lees, had ie wel al de toezegging, maar heeft ie nu pas uitbetaald gekregen.
25 Maart (doen ze weer 2 werkdagen over???)quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:21 schreef cserena het volgende:
Ze zijn nu bij 25 maart, voor ons ziet het er niet goed uit. Opgestuurd 26 maart, dagtekening 1 april :S
ABN heeft mijn hypotheekaanvraag met koopsubsidie op 1 april geweigerd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:21 schreef cserena het volgende:
Ze zijn nu bij 25 maart, voor ons ziet het er niet goed uit. Opgestuurd 26 maart, dagtekening 1 april :S
Denk het. Vandaag en maandag de 25ste en dinsdag en woensdag de 26ste en zo door. Zuchtquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:24 schreef Benijx het volgende:
[..]
25 Maart (doen ze weer 2 werkdagen over???)
Betekend voor mij nog 5 werdagen (dagtekening 31 maart) door spitten... dus 10 werkdagen wachten? :S
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:24 schreef Benijx het volgende:
[..]
25 Maart (doen ze weer 2 werkdagen over???)
Betekend voor mij nog 5 werdagen (dagtekening 31 maart) door spitten... dus 10 werkdagen wachten? :S
25 maart = 2 dagenquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:56 schreef qeqa het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, postdatum 27 en 28 maart kennen ze niet, dus je kan al 4 dagen overslaan als ze er 2 per dag doen
Laten we het hopen! Duurt zoiezo tot en met week 18quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:22 schreef qeqa het volgende:
25e is al 1 dag gedaan, en misschien heb je geluk, zit je aanvraag bij de 1e dag van de 31e..dan hoef je maar 8 dagen
had je hem dan wel digitaal ingediend? ik neem aan dat dat per post is, kan me wel voorstellen als hij die dag na de lichting op de bus is gegaan dat hij dan pas met de volgende lichting mee kan en dat hij dan na het weekend bezorgd is, komt de post dan ook nog eens na 12 uur dan wordt het weer een dag later maar dan nog is 1 april wel extreemquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:37 schreef cserena het volgende:
Ja ik snap het ook niet helemaal, vooral omdat wij de aanvraag de 26ste verstuurd hadden en de dagtekening daarvan is 1 april...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |