Mijn idee wat doe jequote:Op dinsdag 13 april 2010 10:50 schreef Irritatie100 het volgende:
"Bakker, mag ik een grof volkoren brood?"
"Hier is je kutkankerteringbrood!!!"
"Nou, dat is wel heel grof!"
HAHAHAHA!!!111EINZZWEIDREI!!!!11111
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:48 schreef Jahr00n het volgende:
Hoe zwarter het brood hoe beter. meer kleurstof er in zit
Ik moest nog lachen ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:50 schreef Irritatie100 het volgende:
"Bakker, mag ik een grof volkoren brood?"
"Hier is je kutkankerteringbrood!!!"
"Nou, dat is wel heel grof!"
HAHAHAHA!!!111EINZZWEIDREI!!!!11111
Bullshit, dan zou je het proeven en dat doe je niet!quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:14 schreef tedkees2 het volgende:
't mooie is dat in het meeste hele donkere brood gewoon een beetje cacao is toegevoegd om 't extra donker te makenLekker nuttig. Maar brood met pitjes is goed!
Onzin, je maakt brood bruiner door er meer mout door heen te doen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:14 schreef tedkees2 het volgende:
't mooie is dat in het meeste hele donkere brood gewoon een beetje cacao is toegevoegd om 't extra donker te makenLekker nuttig. Maar brood met pitjes is goed!
Klok, klepelquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:14 schreef tedkees2 het volgende:
Ik denk dat dat niet echt verschil uitmaakt, tis meer hoe het volkoren gemalen is, dat zou eigenlijk 3 volkorenbroden overhoude. Fijn volkoren, volkoren en grof volkoren. Maar zeker weten doe ik niet, lijkt mij wel het meest logisch !quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:26 schreef CartWOman het volgende:
Zitten er in fijn volkoren minder vezels dan in grof? Anders ga ik over op grof; maar die gaan zo tussen je tanden zitten.
Is dit kuttopic toch nog ergens goed voor.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:21 schreef tedkees2 het volgende:
Okay okay, ik had m'n bronnen niet gechecktToch weer wat geleerd dan
Heb jij wel eens graan in het bos zien groeien?quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:52 schreef Leandra het volgende:
Je moet ook waldkorn nemen, dat is wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |