Wat een mooie Dirk!quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:15 schreef moussy het volgende:
Koninklijke harigheid Dirk!
[ afbeelding ]
Wij hebben ook nog een muisgrijze, maar die haartjes zijn 2/3de korter dus die wubbel je zo van je kleren af.
En graties! Dus ik krijg gewoon 3jr kadootjes voor mn jaardagquote:
Dirks voetjesquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:25 schreef moussy het volgende:
Dirk mag niet weg, Dirk is tegenwoordig een begrip hier in huis. Als de kinderen aan het lamballen zijn, zijn ze aan het dirken
[ afbeelding ]
ik vind jullie Dirk echt een schoonheid.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:25 schreef moussy het volgende:
Dirk mag niet weg, Dirk is tegenwoordig een begrip hier in huis. Als de kinderen aan het lamballen zijn, zijn ze aan het dirken
[ afbeelding ]
Wat een mooierd zeg!quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:25 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:25 schreef moussy het volgende:
[..]
En graties! Dus ik krijg gewoon 3jr kadootjes voor mn jaardag
ik vind zo 1 met een gerafeld oor juist leukquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vind jullie Dirk echt een schoonheid.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:29 schreef moussy het volgende:
[..]
ik vind zo 1 met een gerafeld oor juist leuk![]()
Dirk zit altijd zo als ik wegga..
[ afbeelding ]
Hij zit met zn koninklijke behaarde reet zo in de plant, omdat ie anders niet naar buiten kan kijkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij zit hoop ik gewoon te zitten toch? niet euh....
En ons Borre is ook een cutie maar meer op een huistuinenkeukenmanier. Catnextdoor zeg maar.
Hmmm... ik denk dat Obi ze aan de kant zou duwenquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:32 schreef moussy het volgende:
[..]
Hij zit met zn koninklijke behaarde reet zo in de plant, omdat ie anders niet naar buiten kan kijken
Ja, zoiets... en dat alleen maar omdat die lamlul van mij bij de dierenarts geslapen heeftquote:
Als Silly ter ziele is (of één van de andere 2, maar ik verwacht Silly eerder omdat ze al 10 is) wil ik een gestreepte Britquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:39 schreef moussy het volgende:
Ik wil zo'n streepie! Al jaren... en wat sleep ik mee naar huis.. alle andere kleuren behalve een streepie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |